Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Moderátor: Moderátoři
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Takže budeš mít téměř dvěstěkoňový motor? Doufám že mě svezeš
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Taky pak musíš napsat kolik taková uprava na 200hp stojí a jak pak dlouho ten motor vydrží
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Práce na motoru stojí,rozebírám ladu co jsem koupil na nd, takže mám kupu dílů. No budu mít od něj díly a konečně budu mít ty svody ... no moc km asi nevydrží ,ale pořád mu to jezdí .. http://www.youtube.com/watch?v=luNJz6wqx00 to je on co má těch 195 kobyl a za 6s 100
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Netreba sa sťahovať do Maďarska. Ja poznám jednu( a určite nieje jediná) firmu, ktorá popri go motorov robí aj športové úpravy motorov. To je to najmenej.
Lenže ty vyvíjaš veľkú snahu sťať sa večným mechanikom. Máš minimálne znalosti a skúsenosti so sériovými Ladami a polemizuješ tu nad úpravami a pritom ani netušíš, čo všetko to obnáša.
Čo takto sa najprv zoznámiť sa so sériou??? Najprv sa naučiť a pochopiť jednoduché???? Potom prejsť k zložitejšiemu.
Lenže ty vyvíjaš veľkú snahu sťať sa večným mechanikom. Máš minimálne znalosti a skúsenosti so sériovými Ladami a polemizuješ tu nad úpravami a pritom ani netušíš, čo všetko to obnáša.
Čo takto sa najprv zoznámiť sa so sériou??? Najprv sa naučiť a pochopiť jednoduché???? Potom prejsť k zložitejšiemu.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Souhlasím s tebou, taky mi to tak příjde...prekupník píše:Netreba sa sťahovať do Maďarska. Ja poznám jednu( a určite nieje jediná) firmu, ktorá popri go motorov robí aj športové úpravy motorov. To je to najmenej.
Lenže ty vyvíjaš veľkú snahu sťať sa večným mechanikom. Máš minimálne znalosti a skúsenosti so sériovými Ladami a polemizuješ tu nad úpravami a pritom ani netušíš, čo všetko to obnáša.
Čo takto sa najprv zoznámiť sa so sériou??? Najprv sa naučiť a pochopiť jednoduché???? Potom prejsť k zložitejšiemu.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Sám jsem měl sunnyho gti což bylo lehké auto se 150 ps. Furt jsem přemýšlel jak z něho dostat víc a víc, pak po spočítání si nákladů a času, které bych do toho dal, abych ho přiblížil cca na 190koní jsem se na to vykašlal. Ono totiž vyjde levnějc koupit si auto, které má v sérii požadovaný výkon, má k němu dimenzované brzdy, podvozek atd. a je to mnohokrát osvědčená zkušenost.
BA3 2101- r.v. 1976
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Tak jestli Žigula baví do toho auta sypat peníze a čas, plně ho chápu a dokonce bych ho i podpořil, jenže jak říkáš, jako bohužel většina tunerů nezná základy, natož něo upravit. Už jen ty svody jsou alchymie jako blázen, je potřeba pracovat se spoustou vzorečků, znát výkony, točivé momenty, pro správné zvolení radiusů, průměrů a delek trubky, studovat to, pochopit to, nebo se zeptat. To že tady svaří z různých rovných trůbek lámanou přímku chápu, taky jsem byl takový (a kdo ne?), ale pokud se to člověk snaží odrbávat a říká, že tak to stačí, nebo o tom dokonce prohlašuje že to je dobré .... NE! Není to dobré....... Je prostě potřeba nechat si poradit a snažit se zlepšovat. Uvidime jaký pokrok bude tento stroj, jsem zvědavý.
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Podívej se já to znám a to že jsem svářel výfuk tak na maďarskej jsem neměl. svařil s omegy 55 průměr . Dal jsem ho tam a bylo to znát o dost nedusilo se to ale svody chybí ,ty dokoupím pochopitelně.Ještě na ten výfuk budu dávat rezonátor do spirály to taktéž zvýší výkon a půjdou rychlejc spaliny ven.
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Fabia 1.2 TSI ma tusim lehce pres sto koni v zakladu, to by ti nestacilo?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Ta má pouze 63kw (cca85hp) tzn. jen doslova o pár kobyl víc než 1,7 u LadyKoko Loko píše:Fabia 1.2 TSI ma tusim lehce pres sto koni v zakladu, to by ti nestacilo?
Jinak nešlo by něco udělat s pravopisem? Číst tvé posty žigule je občas složité...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Asi mel na mysli tuhle http://moje.auto.cz/Jirka90/mr-yoda.html 77kw ta jede solidne mrkej na to video..
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Ja mel 77 kW, kdyz se zpetne zamyslim tak to bylo celkem brko neb ted mam 1.2 HTP v tezsim a mene aerodynamictejsim ingotu .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Žigul01. A konečne sme sa pohli k ďaľšiemu bodu. Keď niečo budeš robiť, tak to musíš urobiť poriadne a
kvalitne a poctivo žiadne odrbávanie. A nie, to je to trochu lepšie ako úplne zle, tak to treba hneď natočiť na video a do neba vychvaľovať. To platí o akejkoľvek robote na aute, nemusí ísť zrovna o úpravy. Každú robotu alebo úpravu treba najprv dôkladne premyslieť a pripraviť sa na ňu nakúpením a pripravením dielov a vercajchu. Potom si riadne rozmyslieť, ako budeš postupovať. A hlavne si naštudovať potrebnú literatúru. Keď to máš premyslené, si pripravený teoreticky, pristúp k činu. A zas nie hurásystém a chytro to zbúchať dokopy a za pol hoďky sedieť pri počítači. Ale pomaly a systematicky postupovať. A hlavne radšej 10 krát premyslieť, premerať, skontrolovať, ak je niečo v neporiadku, tak znova a nie TO JE DOBRÉ. Ak dokončíš robotu, vyskúšať a ak je niečo v neporiadku, hľadať najprv problém, potom odstraňovať, nie všetko dorozoberať, alebo vymieňať jeden diel za druhým. Potom keď je to dokončené, funguje to, plní to svoj účel a lahodí to oku, potom prišla tá správna chvíľa na fotenie, kamerovanie a chválenie sa.
Ak chceš niečo skutočne urobiť, tak treba začať tráviť MENEJ času vypisovaním a fotením a VIACEJ času v garáži, zarábaním peňazí a študovaním technickej literatúry. Hneď na začiatok doporučujem trebárs Túmu. Ale postupne kapitolu po kapitole a aj to pochopiť, nielen prelistovať. Je to jednoduchšie a menej podrobné ako Dielenská Príručka a je to skôr pre také domáce opravy.
kvalitne a poctivo žiadne odrbávanie. A nie, to je to trochu lepšie ako úplne zle, tak to treba hneď natočiť na video a do neba vychvaľovať. To platí o akejkoľvek robote na aute, nemusí ísť zrovna o úpravy. Každú robotu alebo úpravu treba najprv dôkladne premyslieť a pripraviť sa na ňu nakúpením a pripravením dielov a vercajchu. Potom si riadne rozmyslieť, ako budeš postupovať. A hlavne si naštudovať potrebnú literatúru. Keď to máš premyslené, si pripravený teoreticky, pristúp k činu. A zas nie hurásystém a chytro to zbúchať dokopy a za pol hoďky sedieť pri počítači. Ale pomaly a systematicky postupovať. A hlavne radšej 10 krát premyslieť, premerať, skontrolovať, ak je niečo v neporiadku, tak znova a nie TO JE DOBRÉ. Ak dokončíš robotu, vyskúšať a ak je niečo v neporiadku, hľadať najprv problém, potom odstraňovať, nie všetko dorozoberať, alebo vymieňať jeden diel za druhým. Potom keď je to dokončené, funguje to, plní to svoj účel a lahodí to oku, potom prišla tá správna chvíľa na fotenie, kamerovanie a chválenie sa.
Ak chceš niečo skutočne urobiť, tak treba začať tráviť MENEJ času vypisovaním a fotením a VIACEJ času v garáži, zarábaním peňazí a študovaním technickej literatúry. Hneď na začiatok doporučujem trebárs Túmu. Ale postupne kapitolu po kapitole a aj to pochopiť, nielen prelistovať. Je to jednoduchšie a menej podrobné ako Dielenská Príručka a je to skôr pre také domáce opravy.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Mno, teď budu strašně hnusnej a zastoupím Martina z naší moravské metropole neb ten si uvědomil cenu svého času a již tady raději nic nepíše. Konzistence tohoto topicu je na všech 148 stranách přímo děsivá .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Ale velmi zábavná
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)