No, zatial vela nejazdím, mam len "posuny" po meste do nemocnice a obchodu, tak na to mam feldu, nechcem zatial takto trápiť Prioru. Ale už som mal aj výjazd na chalupu, na tachometri je nieco cez 250km a zvuk motora a prevodovky začína slabnúť, takisto radenie začína ísť lahsie. Vsetko si to sadá. Priemerná spotreba zatial 6,5, dobíja 14,2V. Už som si aj zvykol na posed, dokonca som prisiel na to, že pohodlnejšie sa mi sedí ak nemám sedačku uplne vzadu. Asi som jediný
A aby som len tak nečinne nesedel, tak som preskúmal el schémy kvoli dazdovému a svetelnému senzoru a pokúšal som sa rozobrať priestor nad spatnym zrkadlom, aby som zistil ci tam mám aspon natiahnutu kabeláž, no nemal som torx nástavce
. Kazdopádne systém to je jednoduchý, ostrekovanie s automatickym zotieranim a cyklovanie neriadia relatka, ale eletronicky blok, ktory spina jednoduche relatko stieracov. Vyzerá to tak, že ten blok vie spolupracovat s dazdovym a svetelnym senzorom, len je v poistkovej skrinke dodane relatko na automaticke prepinanie rychlej a pomalej rychlosti stieracov pri zotierani za pomoci dazdoveho senzoru. Tent blok taisto riadi automaticke zapinanie svetiel (snimac je vsadený v dazdovom senzore).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)