Majove Nivy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od vik2 »

1. Zkusím si tipnout. 1570kg.

2. Přesně tohle jsem pocítil, když jsem dal Bilsteiny. Vystihl jsi to.

3. To byl rýpanec. Ono T3 odskakuje 90% M/T gum o další třídu. To ale neznamená, že jsou špatné. T2K jsou docela slušný gumy. Určite lepší jak BFG a i Coopery.

4. jasný no. penize....

5. Snad se zadaří. Letos super...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od Majo »

Tak, 2liter uz fachci. Hodinovy zabeh na zvysenom volnobehu uz ma za sebou, teraz idem skusit ako to ide. Nejake foto:
Přílohy
P1040868.JPG
P1040872.JPG
P1040876.jpg
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od Cory »

To bude mocný stroj, som zvedavy ako sa ten 2,0 bude spravat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od ger007 »

vidim ze je to hned mocne na plyn spravene :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od vik2 »

:shock: tam je ale málo místa, to vypadá jako když se tam ten motor lisuje :lol:

tipnu si chování auta: " idě to ako jebnutéé" :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od Majo »

LPG tam uz bolo, v podstate som tam len trochu "upratal" a vymenil dve male baterky za jednu velku. Kazdopadne LPG som vypol(len tlacitkom) a jazdim na benzin. Zatial 40km, extremne to setrim, max som mal 3500rpm na 4ke, nakladat tomu budem az po veeelmi dlhej dobe(cca 5000km), potom zapnem aj LPG. Takze zatial to rozhodne nejde ako jebnute, ten pocit som zazil len raz v zivote a to ked sme prvy krat sli vyskusat kombika na dvojitych webroch. V nizkych otackach to sice ide lepsie nez 1.8, ale vysoke som nevyskusal, takze do kopca kde som s tym isiel 100, som siel vcera 80 na 4 a uz to nezrychlovalo. Predtym na 1.8 som to tam rozbiehal do cerveneho :lol:
A miesta je tam viac nez v modrej, aj sa to ovela lepsie robi. Su lepsie riesene vnutorne blatniky, takze tam toho vojde hodne.
Takto to vyzeralo s 1.8:
Přílohy
DSCF3755.JPG
DSCF3753.JPG
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od Tommel »

Pod kapotou tam byla uplna elektrárna :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
nuladvojka
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od nuladvojka »

Luděk Musil píše:
nuladvojka píše:Někde jsem to četl, tak až to najdu tak ti to vyfotím :lol: .
Egyptská plachetnice :idea: . L.
Tak nevím... :scratch:
Přílohy
IMG_0345.JPG
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Nivy by Majo

Příspěvek od Majo »

Tommel píše:Pod kapotou tam byla uplna elektrárna :lol:
v podstate tam stale je, odstranil som len dve rele, ktore ovladali ventilatory na chladici vypinacmi pod volantom a zapojil to priamo na relatka, co ovladaju ventilatory od RJ. Zvysok je len schovany(zaizolovany). Aj tak sa s tym coskoro budem hrat, nie som spokojny s celou elektroinstalaciou. Totiz original je to euro II - skupinove vstrekovanie a aby to plnilo euronormy v dobe dovozu, je tam dobastleny snimac vacky, dalsia labda a este nejakesi cosi. Cele je to natiahnute kablami, na 220V(biely kabel s trojzilov - hnedy, modry, zelenozlty) a na vacke ani neni konektor, ale je to napajkovane. Tie kable vedu do origo euroIIjkovej RJ a je to prebastlene na sekvencny vstrek splnajuci euro IV. Nie ze by to bolo nefunkcne alebo nebezpecne, ale proste to neni uplne tip-top :lol:
Takze bud zozeniem original kabelaz aj s RJ z nejakej Nivy MPI so skupinovym vstrekom a tu dam nasledne nacipovat, alebo tam dam kabelaz spolu s turbinkou a dam nacipovat az to. Cas ukaze.

Zatial ten motor fakt nechodi "jak jebnuty", ma najazdenych sice len 300km. Nie je to zle, rozhodne je to najvykonnejsia Niva aku som kedy videl, ale to pre mna nie je dostatocne uspokojive. Predny diferak to uz vsak dost dobre rozobera - je problem pustit spojku do zaberu tak plynulo aby sa neozvala rana od prednej napravy. Pri kontrole sa ukazala zvacsena vola priamo v dife, ten som kedysi skladal ja(aspon si myslim, ze to nik po mne nerozoberal) a isto sa na tom podpisalo aj to, ze je dif privareny napevno k napravnici. Este som nevyvinul ucinne uchytenie na silentbloky, ktore by som na 30"kolesach neodtrhol. To sa chystam testovat na modrej, az ked to vyskusam, budem to praktizovat aj tu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od vik2 »

ale ten motor už je ted venku ne? a máš tam 2.0 a ten má čidla normalně?

kolik má ten dif najeto??
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od Majo »

elektronika zostala z 1.8micky, takze je to stejny bastl ako bol. Elektroniku na 2.0 nemam, ani neviem, ze by sa nieco take robilo a prekladat z modrej nema vyznam, co by som dal potom tam? A konektory som doma nemal, takze je to stale presne tak ako to bolo.
Tazko odhadnut kolko ma dif, cele auto ma 70tkm....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od vik2 »

ten motor 1.8 jaké to má vrtání/zdvih. A jak z toho budeš dělat 2.1 -> plánované vrtání/zdvih?

Nevyplatilo by se tu Chevy předělat na 4x2/4x4/4x4lock? Ta součástka není zas tak draha ne?
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od Majo »

ta 1.8 je 82 vrtanie, 84zdvih. (84ku kluku som uz prislubil Corymu). Nyjvyssia kluka co sa da zohnat je 92mm, aspon co som zatial videl na nete. Na predajni max 90, tak uvidime. Prinajhorsom sa uspokojim aj s 2.0. Piesty zrejme 84.0 rovnake ako som pouzil do uz postaveneho motora.

4x2 stoji celkom dost. Ak si dobre pamatam okolo 350eciek....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od Cory »

Ja si myslim, ze existuje elektronika aj na 2,0, akurat ju treba najst. Ale aj tak to nebude ono, ak tam mas ine ventily, kanaly a vacku ako tie, s ktorymi pocita "elektronika". A myslim ze pre MP7.0 bude vcelku problem najst nieco take. Na M7.9.7 je vacsia pravdepodobnost
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Majove Nivy - Modrá aj Chevy :)

Příspěvek od vik2 »

Ja pořád nemůžu pochopit, proč to jakákoliv MPi elektronika nedokáže dorovnat, když má údaje z váhy vzduchu teplotních čidel a lambda sond, tak přeci musí bejt schopná udělat aby směs byla stechyometrická.
Prostě "jenom" vstříkne správné množství benzínu, k čemuž ani nemusí znát velikost vstřikovačů, protože ji lambdy řeknou jestli je to chudé nebo bohaté. RJ se pak jen skalibruje a uloží hodnoty.

Pokud se dobře pamatuju, tak můj obstarožní BMW toho schopen byl.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“