No, že by na to konečně našli ty peníze
A teď mě tak napadá, není Švestkovka nabídnuta k prodeji?
A hlavně kdo že by tam za ty krajské peníze jezdil? Aby tam nenastrčili ČD s Regínou To tedy nevím nevím jaký by to mělo úspěch
Někdo řek, že Regína je lepší než 831??? Kacířství největšího kalibru! Mimochodem, jaký číslo, ňákej klatovskej?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
No, ale pro turisty je onen dunihlav jistě mnohem lákavější než Regína, ve které se svezou kdekoliv a kdykoliv.
Nakonec Regína je důvod proč jsem upustil od denního dojíždění do práce vlakem. Ty to tak "vylepšili" , že mám dojem, že je v tom větší kravál než v původní 810. V jednom voze zima jako hovado, ve druhém přetopeno, interiérové dveře nedržící zavřené a celou cestu třískající v kovovém rámu. (v jedné soupravě u nás ty dveře takto třískají už dobře měsíc, a zrovna ty v uličce u stanoviště strojvedoucího, já být strojvedoucím a poslouchat ty rány celou cestu tak snad zešílím)
A vůbec nejlepší je to topení nacpané všelijakým bordelem, díky němuž jde z topení nelibý zápach. Zlatý zápach nafty v 010(012).
K čertu s Regínou.
Jednou ten pelech v sobotu kleknul, tak sem na neděli vyfasoval motůrek M 152. To bylo žrádlo. Sem si to užíval, jak malej kluk. A projel sem 1/3 nafty než v sobotu.
Akorát sme si s kamarádem na stanovišti zapálili doutníček a jak je ten motůrek netěsnej. Přišla nás hubovat babka, která seděla na druhým konci, že se tam nedá dejchat ...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
A teď mě tak napadá....Láďo, že ty si ještě na Švestkovce nikdy nejel,což?
Kdykoliv jsem to nabízel, tak to bylo pořád frflání (pravda, ze strany K-L) , že to jezdí v nevhodný čas a spoustu jiných výmluv.
Hmm, 831.167, jeden ze tří posledních velkých motorů v provozu v Klatovech. Mam ho zmapovanýho eště v lednu 2011.
No, Michale, asi nejel, tehdy jsme jeli tim spojem KŽC, ale mě se to beztak pleto, co tam je co za trať
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Hm, tak koukám, že jsou ty regíny asi všechny stejné. Jezdím ob týden s ní do práce a taky se v jednom voze topí a v druhém je zima. Klepající dveře už nevnímám, tak jako tak mě před výstupem probudí ukrutný zvuk od brzd. Spíš se divím, že si lidi nezvykli po vstupu do vozu (hlavně v zimě) zavírat dveře zevnitř. Potom se ten oddíl nízkopodlažní pořád větrá a teplo utíká ven.
Ano , 810 je tišší , kdysi to někdo schválně měřil tím přístrojem na měření hluku a nestačil se divit.
Právěže vůbec. Mě to přijde, že je to poslední dobou horší. Ikdyž mám aparát na stativu, tak mám ty fotky rozmazaný čím dál víc.
Spíš bych chtěl kameru, ale nejsou teď korunky.