Re: Radkova ( Čendova) desítka
Moderátor: Moderátoři
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Teď jsem se urazil, jak závady na mém motoru ovlivnilo moje zajižděni ? Prosím vysvětlit ! Ja myslim že motor sem zajel dobře, olej jsem měnil dle výrobce, za studena v životě nedostal kouř. Vydřene uložení vaček, mrtvý vstřikovač, zapalovací cívky určitě odpovidají o nesprávném zajiždění motoru Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Vidíš, člověk se pořád má co učit.Tommel píše: ... Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Radkovu motivaci úplně chápu. Máš, Radku, mou plnou podporu. A jak už zde bylo zmíněno, těch 300.000 km je výzva. To musíš dát!!! Jedině tak tady plno lidem dokážeš, že desítka na to má.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Extrémní ne-extrémní , ten motor má něco vydržet, ne aby těsně po záruce odstavil auto.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Ktore auta boli odstavene po zaruke?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Statisticky vzato jsou priory snad poruchovejsi nez desitky. Asi nespocitam vsechny, ale zde na foru jich mame kolik? Majo, tommel, valda, pak asi dva kombiky?, kdyby sest, at nezeru 7 aut. Z toho mame dve vazne zavady motoru pri najezdu pod 100 000 km, a jeden problem s dobijenim po 10 000 km. 42℅ aut melo zavadu neslucitelnou s bezproblemovym provozem. Bud to rusove delaji jako udajne polaci, ze pro zvyseni prestize sveho prumyslu posilaji do zahranici smejdy, nebo tohle ma byt ta vyssi kvalita vyroby? Bud jak bud, je to k placi.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radkova ( bývalá) desítka
To je jiste pravda. No, obrazek at si udela kazdy sam.Cory píše:Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Radkova ( bývalá) desítka
ked uz robite statistiku - problem s dobijanim/vybijanim, nemal len Valda ale aj ja a Tommel. A zvysni do statistiky nemaju este tolko najazdane, tak aby to nakoniec nebolo 7 zo 7....
Inak k tomu zajizdeni a rypnuti do Tommela, neviem ci to bol for, ale Tommel je jeden z mala co poznam, ktory sa k motorom sprava prikladne. Za studena to setri, za tepla vyuziva vsetky rezimy jazdy. O tom, ci dusenie motora v nizkych otackach je prospesne sa snad ani nemusime bavit. Necudujem sa, ze sa urazil.
Inak k tomu zajizdeni a rypnuti do Tommela, neviem ci to bol for, ale Tommel je jeden z mala co poznam, ktory sa k motorom sprava prikladne. Za studena to setri, za tepla vyuziva vsetky rezimy jazdy. O tom, ci dusenie motora v nizkych otackach je prospesne sa snad ani nemusime bavit. Necudujem sa, ze sa urazil.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Tak motoricky o to strach nemám, vždyť je v podstatě po poloviční GO, díky tomu, jak jsem jí chudinku utopil. To bylo někde na 175 000 km. Ale ani tak motor nevykazoval jakékoliv známky opotřebení.
Je tu ale druhý aspekt. Nezapomeňte, že dříve jsem desítku míval jako své hlavní auto a byla denně v provozu. Proto nájezd 80 000 km za pět let. Ale teď ji kočíruje brácha, a ten ty kilometry zdaleka nenajede. On třeba měsíc auto nepotřebuje. Takže kilometry už budou přibývat jen pomalu.
Nicméně, dohadovat se o tom, jestli má cenu karoserii opravovat, nemá cenu. Odpověď zní:NEMÁ. Na druhou stranu, shrnu-li, jak mě desítka sloužila, tak si musím odpovědět, že dobře. Otravné byly takové ty drobné závady, ale komplexně jsem byl spokojen. Hodněkrát mě napadlo, že kupovat Oktávku bylo zbytečné. 110 000 pořizovací cena a za opravy jsem už utratil okolo 40 000 korun. Všechny opravy byly nutné! Za 40 000 bych měl kastli opravenou a jak novou a ještě bych ušetřil těch 110 000. Ale to jsou všechno jen KDYBY...
Je tu ale druhý aspekt. Nezapomeňte, že dříve jsem desítku míval jako své hlavní auto a byla denně v provozu. Proto nájezd 80 000 km za pět let. Ale teď ji kočíruje brácha, a ten ty kilometry zdaleka nenajede. On třeba měsíc auto nepotřebuje. Takže kilometry už budou přibývat jen pomalu.
Nicméně, dohadovat se o tom, jestli má cenu karoserii opravovat, nemá cenu. Odpověď zní:NEMÁ. Na druhou stranu, shrnu-li, jak mě desítka sloužila, tak si musím odpovědět, že dobře. Otravné byly takové ty drobné závady, ale komplexně jsem byl spokojen. Hodněkrát mě napadlo, že kupovat Oktávku bylo zbytečné. 110 000 pořizovací cena a za opravy jsem už utratil okolo 40 000 korun. Všechny opravy byly nutné! Za 40 000 bych měl kastli opravenou a jak novou a ještě bych ušetřil těch 110 000. Ale to jsou všechno jen KDYBY...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Tak to teda zlatá desítka, jsem taky moc spokojen...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Abych jen nehanil, tak ty nutné opravy jsou dány počtem najetých kilometrů, to jest 380 000. (mám na mysli Oktávku)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Jo o tom už jsem taky přemejšlel, navíc všechno to jsou nová auta, resp. auta co měli majitelé od nova. Když bych to srovnal s desítkou, tak mi taky vychází líp, navíc ty fatální exempláře u desítky byly povětšinou ojetý jebky. Anebo už sme zapomněliJmJ píše:To je jiste pravda. No, obrazek at si udela kazdy sam.Cory píše:Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
Každopádně 300 tisíc na desítce tu myslím jeden uživatel má, takže to jistě není nic nereálnýho, ale řekl bych že to každodenní ježdění prospívá autu víc jak jednou za měsíc.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Zdarec, nemyslel jsem to nějak špatně. Jen jsem na nějakým sraze zaslechl že jsi v záběhu zkoušel maximálku. Pokud jsem se tě nějak dotkl tak se omlouvám. Na vstřikovač nebo cívku zajíždění určitě vliv nemá ale uznej že na uložení vačice by to vliv mít mohlo. Proč ti odešlo uložení tak brzo? Špatný olej? Výrobní vada? Ucpaný mazací kanál?Teď jsem se urazil, jak závady na mém motoru ovlivnilo moje zajižděni ? Prosím vysvětlit ! Ja myslim že motor sem zajel dobře, olej jsem měnil dle výrobce, za studena v životě nedostal kouř. Vydřene uložení vaček, mrtvý vstřikovač, zapalovací cívky určitě odpovidají o nesprávném zajiždění motoru Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Na maximalku jsem se nikdy zatim nedostal rozhodně jsem se k motoru nikdy nechoval špatně, to uložení nevim no buď výrobní vada a nebo ucpanej kanál, olej se tam daval vždy kvalitní, takže těžko říct protože kromě toho uložení je ta hlava ok, taky je otazká jak by to auto s touto závadou jezdilo dlouho, protože na chodu motoru to nebylo poznat.
Ale už dost ot, tady jé téma desitka
Ale už dost ot, tady jé téma desitka
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Radkova ( bývalá) desítka
To není ot, vždyť je to motor 2112
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.