Váha motoru 2101 a 4Q převodovky
Moderátor: Moderátoři
Re: Váha motoru 2101 a 4Q převodovky
No liatina nieco vazi
tak ci tak treba na to dvoch
alebo mačku

- Luděk Musil
- Příspěvky: 10637
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha motoru 2101 a 4Q převodovky
Včera večer jsem Laďušovi psal SMS (byl jsem mimo internet) a dostalo se mi odpovědi, že ten nenastrojený motor je tak těžký jako on
.
Tedy: dal jsem na decimálku motor (21011) se setrvačníkem a spojkou, ale bez alternátoru, čerpadla, svodů, karburátoru a rozdělovače. Váha "ukázala" rovných 100 kg.
Následně jsem dal na decimálku zbylé komponenty (bez rozdělovače) a navážil jsem 15 kg.
Komplet nastrojený motor má tedy váhu těsně pod 120 kg.
Což by tedy ten trámek 10x10, pokud nebude uložen moc na dlouho mohl udržet.
Já zvedám motor kočkou, která je zavěšena na dvou 5/4 trubkách a ty mají uložení na cca 180cm. L.
Tedy: dal jsem na decimálku motor (21011) se setrvačníkem a spojkou, ale bez alternátoru, čerpadla, svodů, karburátoru a rozdělovače. Váha "ukázala" rovných 100 kg.
Následně jsem dal na decimálku zbylé komponenty (bez rozdělovače) a navážil jsem 15 kg.
Komplet nastrojený motor má tedy váhu těsně pod 120 kg.
Což by tedy ten trámek 10x10, pokud nebude uložen moc na dlouho mohl udržet.
Já zvedám motor kočkou, která je zavěšena na dvou 5/4 trubkách a ty mají uložení na cca 180cm. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Váha motoru 2101 a 4Q převodovky
A nastrojeny je (skoro) tak tazky ako ja 
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Váha motoru 2101 a 4Q převodovky
Ja mam v garazi dreveny hranol(asi smrek), ktory ide cez celu sirku garaze a na bokoch je zadlabany do priecneho hranola. Takze v tom mieste drzi asi 6cm a 4 su vydlabane. V strede mam retaz, na ktoru vesiam kladkostroj. Asi pred tyzdnom sme na tom s Corym dvihali motor bez hlavy spolu s prevodovkou z Fiata. Sice sa prehynal a Cory zo zaciatku sem tam nedovercivo pozeral, ale v pohode. A to neni to najhorsie co som na tom dvihal. Ovsem ked dviham extremy(napriklad kombika poveseneho za predny naraznik), tak si davam na boky vzpery, ale len aby to nedrzalo na tych zadlaboch.
A dolezite je aby v tom hranole nikde nebola nejaka zradna hrca lebo to padne aj ked si na to vrabec sadne.
A motor z Priory som vyberal tak, ze aj s prevodovkou opat bez hlavy som dal trubku(5/4) na rozperu medzi tlmicmi a druhy koniec na dreveny rebrik a pustil to dole. Tiez to vydrzalo
A dolezite je aby v tom hranole nikde nebola nejaka zradna hrca lebo to padne aj ked si na to vrabec sadne.
A motor z Priory som vyberal tak, ze aj s prevodovkou opat bez hlavy som dal trubku(5/4) na rozperu medzi tlmicmi a druhy koniec na dreveny rebrik a pustil to dole. Tiez to vydrzalo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4