Jak to budu vařit, tak to vyfotím. Někde musí být chyba, mám tam ty PU silentbloky z Ruska, ale už při montáži jsem si říkal, že buď jsou divné ty silenty nebo jsou divné ty nové ramena. Když jsem silenty nalisoval těma kovovýma pouzdrama nadoraz, tak nešlo rameno nasadit na věž. Aby to šlo, musel jsem silenty zase trochu vylisovat. Očividně se nekroutil silentblok, ale točilo se to kovové pouzdro v rameni. Nemám sílu to nějak moc řešit, bodnu to k sobě a kašlu na to
Ja mam original ulozenia gumene, pri montazi som mal stejny problem, po nalisovani to neslo na vezu. Ja som to riesil tak, ze som roztiahol rameno, bola to vcelku sranda, ale nakoniec to sadlo.
Kazdopadne som na tom stejne! Ja uz som presne lokalizoval problem - vo vezi sa vybilo ulozenie a cele rameno so silentblokmi aj sroubom chodi v diere mozno aj viac ako 5mm. Dotahovanie nepomaha, na trenie to proste neudrzi. A po zhodeni ramena sa ukazala miesto kruhovej diery brutalne elipticka. Gumy to zozralo na drot za jedno leto, v kolajach to chodi tak, ze nemozem pustit volant ani jednou rukou aby som si zapol ventilator, ci zotrel zadne sklo.
U Teba tomu asi "pomohli" tvrde silenty, dostavalo to tvrde rany priamo. U mna je to asi tym, ze som tam mal pruziny z volgy a sedelo to skoro na dorazoch.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Hmm, pružiny z Volhy mám taky, sice delší, ale taky tvrdé. Uložení ve věži mám asi dobré (teda doufám), ale mám oválné ty díry pro silentblok v rameni. Roztáhnout to vylisované vyztužené rameno musí být dobrý saigon
ked to chces vediet, robil som to tak, ze som jeden koniec upol o strom , druhy cez kladkostroj o druhy strom a tahal. Natiahlo sa to mozno 5cm a 4 sa to potom vratilo naspat
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Já jsem na tom divném autě měnil silentbloky horního ramene preventivně, když už jsem měl koupené ty polyuretany. Ty původní byl docela problém vymlátit ven a vůbec nic jim nebylo, ani rameni nic nebylo, a normálně sedělo na díry.
Jo ale to vlastně slyšet nechcete.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
V původní poloze se mi to pořád zavzdušňovalo a přehřívalo, takže jsem to předělal a přitom zjistil, že se čerpadlo netočí. Tak jsem to rozdělal, vrtulka se na hřídelce motorku zřejmě "nějak" posunula a zadrhla se o domeček. Respektive v domečku byla po ní vidět vyjetá stopa, takže to možná drhlo už z výroby, až se to časem zadrhlo úplně. Matně si vybavuju, že když jsem to úplně nové na test na vteřinu zapnul, tak čerpadlo vydávalo takové chrčivé zvuky ... to jsem ale přisuzoval tomu, že jede nasucho.
Tak jsem hřídelku "pokousal" kombinačkama, aby na ní vrtulka tak lehce nejezdila a pomocí spárových měrek ji natlačil přesně tam kde má být, aby nikde nedrhla. Dneska s tím jezdím aby se to odvzdušnilo, večer to nechám zchládnout a vyzkouším, snad už to bude ok. Prostě zase dodělej doma
Ale jínáč dobré. Sem se bál, že si pořizuju auto, na kterém si už nic neudělám ... no a hle, jak si člověk krásně vyhraje
Jojo, dif má všecky satelity a točí se. Kdysi jsem ho dostal od jednoho člená fóra, který měnil za samosvor, takže se dá říct "do poslední chvíle funkční". Vidličky jsou už hodně ojeté, ale na současnou funkci věšáku to nemá vliv