Milan Sliva píše:Ahojky,pár dnů tomu je co jsem se registroval na foru a ještě nevím , jak to tam pořádně funguje,našel jsem si že bys mohl rozumět diagnostice, já mám problém, mám chevrolet nivu a koupil jsem si ecoroute, s tím,že přes GPS Garmit 1490T mohu mít počítač, sledovat chyby atd,..., avšak po zapojení do OBD nekomunikuje, v jiném vozidle jiné značky funguje, někde jsem četl že když se připojí tester nějaký tak je třeba propojit 18 a 9 na zastrčce imobilizéru ale nejsem si ist, možná , že chyba je jinde, třeba v OBD II chybí kostra,nevím a proto píšu.
Eletronika Chevy Niva
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10591
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Eletronika Chevy Niva
Přišlo mi do mejlu:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Eletronika Chevy Niva
Elektronika v chevy nive je stejna ako v kazdej Nive MPI(zalezi len na euro norme, zrejme to bude euro IV).
OBD zasuvka sa da lahko premerat merakom na pritomnost + a -, staci si vygooglit na ktorom pine to ma byt zapojene.
To sa nikdy nerobila diagnostika normalnym sposobom? Na nepritomnost kostry alebo inu zaludnost by sa uz predsa prislo.
to znamena ukostrene piny 4 a 5, plus na pine 16 a kabel z RJ na pine 7. Ostatne by univerzalnu diagnostiku nemalo zaujimat. Mozno este pin 15, tiez z RJ.
OBD zasuvka sa da lahko premerat merakom na pritomnost + a -, staci si vygooglit na ktorom pine to ma byt zapojene.
To sa nikdy nerobila diagnostika normalnym sposobom? Na nepritomnost kostry alebo inu zaludnost by sa uz predsa prislo.
to znamena ukostrene piny 4 a 5, plus na pine 16 a kabel z RJ na pine 7. Ostatne by univerzalnu diagnostiku nemalo zaujimat. Mozno este pin 15, tiez z RJ.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Eletronika Chevy Niva
mám Euro 2 zapojené jsou 4,5,7,11 a16, když připojím eco route --,blutu GPS najde ale nekomunikuje to s jednotkou , 16 je +.
Diagnostika normálně v servisu funguje.,proto jsem se v prvním příspěvku ptal proč to nefunguje přes eco route na GPS?/
Drobek-Milan.
Diagnostika normálně v servisu funguje.,proto jsem se v prvním příspěvku ptal proč to nefunguje přes eco route na GPS?/
Drobek-Milan.
Re: Eletronika Chevy Niva
Tak zrejme to GPS nema kompatibilne protokoly s ladou. Na Lade ide maloktora diagnostika. Mne osobne funguju 2 programy z asi 20, ktore som skusal a je na to aj specialny kabel, cez klasicky VAG kabel to neukaze ani len napatie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eletronika Chevy Niva
to by urcite chcelo neaky este prevodnik, suhlas s mjom, tam na to ide jeden kabel zo sto
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки