Výměna předního podběhu
Moderátor: Moderátoři
Re: Výměna předního podběhu
Plechy co se dávaly na náhradní díly nepasovaly přesně při výrobě na lince. Já mám třeba na autě nový podběhy, který mají přední hranu, na kterou se vaří čelo, zahnutou různě daleko od motorové přepážky. U těch věží nějaký odchylky prakticky nepoznáš, protože to nikdo nezměří. Musel bys to auto dát na stolici, pak by ses teprve něčeho dobral. Už jsem to říkal Jirkovi, pokud budeš mít třeba jeden podběh o 2 mm výškově jinak, tak až postavíš auto na kola, tak se kastle vlastní vahou maličko zkroutí do vrtule a nikdo to nepozná. To by musela být odchylka mnohem větší, aby se to dalo vůbec nějak zjistit. Když si při rozvoru náprav 2400 milimetrů představím obdélník a jeden jeho roh bude od roviny zvednutý o 2 mm, tak je to nic. Tolerance při opravách moderních aut v autorizovaném servisu je taky 1 mm do plusu i mínusu.
Re: Výměna předního podběhu
bud jak bud, stale plati, "dva krat meraj a raz rez" ... alebo, ako moj otec vravi, este raz to odrez a mozes to zahodit
Re: Výměna předního podběhu
Momentálně mám vykuchaný levý podběh. Jelikož nemám momentálně moc času a rovnou opravuji přepážku a podlahu za předním kolem, tak mi to trochu trvá. Čelo a nápravu jsem si zajistil jak výškově, tak délkově ke karoserii auta, takže by se nic nemělo hnout. Jak jsem již psal předtím, buď to sedne nebo
krtek