S tím souhlasímLuděk Musil píše: A že je řemenová 1,3 slabší než řetězová 1,7? To snad ani nebudu komentovat. Jak říká kolega: Objem ničím nenahradíš
. L.

Jen jsem to viděl jako jediný důvod proti

Moderátor: Moderátoři
S tím souhlasímLuděk Musil píše: A že je řemenová 1,3 slabší než řetězová 1,7? To snad ani nebudu komentovat. Jak říká kolega: Objem ničím nenahradíš
. L.
Porovnávám jen to co mám vyzkoušenémates750 píše: Inac porovnavate 1.3 z 1.7 ??? Neskocili ste nejak daleko ?? Ked tak by 1.3 mala dychat na krk tak maximalne 1.5 aj to ledva ledva.
Muzes mit pravdu, ja to mel na kombiku taky. Rozeber cyklovac. Opatrne, at nezrasujes maly kontakt na bimetalovem pasku na strane oproti kablu! Potom ocisti kontakt jemnym pilnickem na svicky nebo pilnickem na nehty (ne diamantem, jedine klasika pilnik) a pripoj + vyzkousej. Kdyz bude blby interval, nebo to bude stale cukat, prihni pevny kontakt blize bimetalovemu pasku. Dalsim prihybanim upravis interval cyklovani.mates750 píše:Mne sa nezda ze by bol motorcek stieracov teda dobeh v prdely lebo to cvakanie v tom ciklovaci je pocut rovnako ako sa zasekavaju stierace . Prejdu do stvrtky okna cvak zastanu na sekundu cvak posunu sa o centimeter cvak zase sa posunu o centimeter a potom prejdu zbytok okna vratia sa do startovacej polohy a odznova.Ak sa to da nastavit super . Dakujem za radu ohladne1.3 netreba sa nicoho obavat . Inac porovnavate 1.3 z 1.7 ??? Neskocili ste nejak daleko ?? Ked tak by 1.3 mala dychat na krk tak maximalne 1.5 aj to ledva ledva.