2102 Adventure

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
Příspěvky: 1393
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od Panthymaeus (Honza) »

Luděk Musil píše: A že je řemenová 1,3 slabší než řetězová 1,7? To snad ani nebudu komentovat :lol: . Jak říká kolega: Objem ničím nenahradíš :idea: . L.
S tím souhlasím :D
Jen jsem to viděl jako jediný důvod proti :)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Dusan
Příspěvky: 3958
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od Dusan »

Na cyklovaci staci nastavit kontak a bude chodit ak oza mlada :) balsoja technika opravis na kolene. Na druhej strane,cyklovac bude najmensi problem ked nepojde. Poznal som takeh oco nosil polku auta v kufri a odlomilo sa mu predne koleso... takze vsetko co mal v kufri mu bolo naprd
mates750
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 28, 2010 20:08
Bydliště: bratislava

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od mates750 »

Mne sa nezda ze by bol motorcek stieracov teda dobeh v prdely lebo to cvakanie v tom ciklovaci je pocut rovnako ako sa zasekavaju stierace . Prejdu do stvrtky okna cvak zastanu na sekundu cvak posunu sa o centimeter cvak zase sa posunu o centimeter a potom prejdu zbytok okna vratia sa do startovacej polohy a odznova.Ak sa to da nastavit super . Dakujem za radu ohladne1.3 netreba sa nicoho obavat . Inac porovnavate 1.3 z 1.7 ??? Neskocili ste nejak daleko ?? Ked tak by 1.3 mala dychat na krk tak maximalne 1.5 aj to ledva ledva.
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
Příspěvky: 1393
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od Panthymaeus (Honza) »

mates750 píše: Inac porovnavate 1.3 z 1.7 ??? Neskocili ste nejak daleko ?? Ked tak by 1.3 mala dychat na krk tak maximalne 1.5 aj to ledva ledva.
Porovnávám jen to co mám vyzkoušené :wink:
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od Cory »

Ja som nahodou vozil v kufri vsetko, ale opravil som aj odlomene koleso :D Aj strhnute zavity na zadnej polosi :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
mates750
Příspěvky: 17
Registrován: ned bře 28, 2010 20:08
Bydliště: bratislava

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od mates750 »

Cory ked ta tu mam nezabudni na mna. Len pripominam tie podlozky a asi zoberiem na dve auta aj kamos sa nadchol projektom lada ako expedicne vozidlo.
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od Cory »

Premysli si co vsetko chces a kludne mi mozes do SZ napisat zoznam ;)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 2102 Adventure

Příspěvek od MartasBrno »

mates750 píše:Mne sa nezda ze by bol motorcek stieracov teda dobeh v prdely lebo to cvakanie v tom ciklovaci je pocut rovnako ako sa zasekavaju stierace . Prejdu do stvrtky okna cvak zastanu na sekundu cvak posunu sa o centimeter cvak zase sa posunu o centimeter a potom prejdu zbytok okna vratia sa do startovacej polohy a odznova.Ak sa to da nastavit super . Dakujem za radu ohladne1.3 netreba sa nicoho obavat . Inac porovnavate 1.3 z 1.7 ??? Neskocili ste nejak daleko ?? Ked tak by 1.3 mala dychat na krk tak maximalne 1.5 aj to ledva ledva.
Muzes mit pravdu, ja to mel na kombiku taky. Rozeber cyklovac. Opatrne, at nezrasujes maly kontakt na bimetalovem pasku na strane oproti kablu! Potom ocisti kontakt jemnym pilnickem na svicky nebo pilnickem na nehty (ne diamantem, jedine klasika pilnik) a pripoj + vyzkousej. Kdyz bude blby interval, nebo to bude stale cukat, prihni pevny kontakt blize bimetalovemu pasku. Dalsim prihybanim upravis interval cyklovani.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“