(teda je to moje domněnka
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
Anebo se to prostě utrhne ze silentbloků a vyrazí to samo kupředuAtex píše:... Jako tenhle motor v žigulíku musí být masakr, to se při přidání plynu musí snad otočit na střechu
To víš Mergl je mergl ,Fiat má duši jako žádné jiné auto ,taliáni umí ,MB je spíš o kvalitě a pohodlí ,škoda že s 124 2.2 nemůžu moc srovnávat ,je to tankAtex píše:Lidem, kteří sedí v autě poprvé, dává auto silný požitek, hlavně při zrychlení, podíl na požitku má silný zvuk turba přes otevřené sání, odfukující ventil při řazení a do trojky pískající gumy. Jel jsem v Mercedesu CLK 55 AMG (270kw) a byla to proti Coupe prostě nuda. A to se řidič opravdu snažil (jeli jsme 280km/h). má krásný zvuk V8-mičky, ale pocitově mě nenadchl.
300HP dělá s autem asi toto: http://youtu.be/Ee-J3DYxbE4 Stovka pod 5 sekund, o čemž by si mohly novější sporťáky nechat jen zdát. Coupe se nenechává po výkonové stránce nikde zostudit, kluk se subaru imprezou psal, že z Coupe má respekt, kromě startu dostává sem tam na prdel na sprintech. Kolega, se kterým se momentálně často bavím o Coupe, jezdí pravidelně sprinty, Brněnské okruhy a slalomy po celé ČR pojezdil na slalomech lehce Audi S6 (c6), což je pro mě dost nepochopitelný výkon. Auto má na seriovém podvozku a seriových brzdách, jen větší turbo a odbržděný výkon 300 koní. Je sice lehčí, ale jak může zatáčky vybírat tak rychle, že mu tohle Audi s pohonem 4x4 a výkonem 360 koní nestíhá. Překopat Coupe do 4x4 už by byla sviňárna typu Lancia Delta Integrale a proto si drží své jméno.
Sorry na alfu a lančii jsem zapomělAtex píše:Né jen Fiat, Turbožigi o tom ví své i se svým otcem. Žádné auto podle něj není tak zábavné jako AR a Fiat Bravo HGT se mu taky líbilo. Kromě teda Iva, ten říkal, že to jede stejně jako Oktávka, jen více řve![]()
![]()
Díky za zvážení, musím zvážit ty svoje, ale budou určitě 2x tak těžký.Atex píše:Trochu jsem to povážil, jeden váží něco mezi 2,1 - 2,3kg, což je hodně pěkné myslím.
Ten motor do žigulíka .. noZa prvé všechny věci jsou nacpané na straně převodovky, u rozvodů není ani prd, takže zase příčka :-/ Za druhé asi by pak bylo potřeba motor trochu přiškrtit, asi tlakem turba nebo jinýma palivovýma mapama tak na 150 - 170 koní, protože plných 200HP a přes 300NM krouťáku by převodovka asi nepřenesla...
Jinak perlička k mým úpravám, tato jednotka je při splnění ostatních komponentů naladěna na 220KW, takže jsem moc zvědavý,. co se bude dít. Každopádně 200Kw je nad moje představy a tak nebude potřeba dalších úprav motoru (snad to vydržím).