Kombík dnes dostal plastiku výfuku. Predchádzajúci majitel síce výfuk vymenil, ale nesedel a visel pridrotovany. Tak som sa do toho pustil, pretoze narážal do zadnej nápravy a triasol sa pri prevodovke. Od katu dozadu som ho demontoval, namontoval zadny diel, namontoval kat a ejha - stredný diel som musel skrátiť o 6,5cm. Nasledovalo odpilenie prieruby, skratenie a navarenie do takej polohy, aby kat nevytrcal spod auta a zadny rezonator sa neopieral o lanko ručnej brzdy. Kat je teraz cca 0,5cm od krytu, ide vodorovne a vyfuk je asi 4-5cm nad lankom rucnej brzdy
To som u žigula ešte nezažil
Akurat sa koniec zadnej casti opiera o ťažné, ale nepočuť to, no možno to o(u)pravím. Samozrejme, aby to nebolo az take lahke, tak po namontovani dostalo auto funkciu automatickeho zadymenia sa. Fucalo to pred katom, za katom, ale na druhykrat sa nejak podarilo utesnit to. Verili by ste, že mi to zabralo prakticky celý den? Tolko k peripetiam s vyfukom.
A opravil som samovolne otvarajuci sa kastlik
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)