Krásná práce.
Jen drobnost ke světlům, například 2101 v roce 1980 měly stále asymetrické paraboly. Táta je měnil za halogenový paraboly. Bohužel s absencí relé se vypálily 2 trojpáčky pod volantem. Nevěděl si s tím rady ani tehdejší značkový servis a ochotně trojpáčky měnil každého půl roku. Nutnost doplnit relé tátovi poradili až kolegové v práci. O nutnosti relé k halogenům se v tehdejší době zřejmě asi moc nevědělo.
Jinak svíčky s více elektrodami ke kontaktnímu zapalování výrobce Brisk nedoporučuje. Mám e-mail cca z doby, kdy jsi psal dokumentaci a já sháněl svíčky na LPG. Psal mi to výrobní technolog v Brisku, že vícebodové a platin jen k bezkontaktnímu zapalování. V opačném případě má docházet k výpadkům v zapalování. Asi věděl, proč mi nedoporučil 5x dražší svíčky, než standard......
Ale Brisk nemáš tuším uvedený jako zdroj k práci, tak jsi se to nemohl dozvědět.
I tak klobouk dolů, práce musela zabrat dost času i s ohledem na upřesnění informací z různých zdrojů.