Auta v časopisech
Moderátor: Moderátoři
Re: Auta v časopisech
Mě zaujal ten favorit ve Světě Motorů, zejména vysvětlení šéfkonstruktéra Hrdličky, jak a proč se z motoru "stodvacítky" stal motor s prakticky neomezenou životností, či hodnocení favorita panem Jandou (dodnes neznám mnoho aut, která by lépe svítila a topila). V témže SM je test konkurenta Lady - nové Dacie Logan MCV (cena od 179900,- včetně posilovače řízení, ABS, ESP, 4 airbagů a lakovaných nárazníků).
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
motor z favorita a prakticky neomezená životnost? Si dělá kozy, ne Můžete sem někdo to hodnocení hodit, ať se taky zasměju?veliz píše:Mě zaujal ten favorit ve Světě Motorů, zejména vysvětlení šéfkonstruktéra Hrdličky, jak a proč se z motoru "stodvacítky" stal motor s prakticky neomezenou životností
S tím svícením na 100% souhlasím, topení nevím, vezl jsem se v tom jen v létě . L.veliz píše:či hodnocení favorita panem Jandou (dodnes neznám mnoho aut, která by lépe svítila a topila)...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Auta v časopisech
Tak ono v podstate aj zigulacky motor je nesmrtelny, ak sa spravi vybrus a posklada, tak preco nie. Mozno je praktickejsi skodovacky motor, ak sa nemylim, ma vlozky, ktore sa mozu vymienat... Ale ze by to bolo tak nesmrtelne?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
Zamyslím se nad těmi větami jinak: pokud někdo o něčem tvrdí, že je nesmrtelné - tak vynalezl perpetum mobile.
Tím pádem je nesmrtelná i obyčejná pentelka (akorát musím co měsíc dodat novou tuhu) .
Tím pádem je nesmrtelná i obyčejná pentelka (akorát musím co měsíc dodat novou tuhu) .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Auta v časopisech
To zcela určite, zalezi na uhle pohladu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Teepee
- Příspěvky: 4306
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
V tom Světě motorů uvedli, že některé motory najely i 800 000km.
Pak správně uvedli očekávanou životnost motorů 742 (120ky a spol) cca 100 tkm.
Myslím, že 8x tolik na Favoritu znamená motor s neomezenou životností, protože mezitím to budou tak tři kastle...
Pak správně uvedli očekávanou životnost motorů 742 (120ky a spol) cca 100 tkm.
Myslím, že 8x tolik na Favoritu znamená motor s neomezenou životností, protože mezitím to budou tak tři kastle...
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
bílá vrána, výjimka potvrzující pravidlo .... .Teepee píše: ... některé motory najely i 800 000km...
Kolik těch favoritů celkem vyjelo a kolik jich nalítalo těch 800 ? Dostaneme se sotva do řádu promilí a oni z toho hned udělaj motor s prakticky neomezenou životností.
Jako jo, dobrý, v pohodě, některý motory to udělaly. Jediný, co mě na tom sere jsou ty blbý kecy vokolo a jak si všichni tahaj triko
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
nevim, ten favorit motor nebol zas tak katastroficky, pri shade 105 - 130 boli biedne, ten favorit bol troska prepracovanejsi, co ja som mal 4 favority moznost dlhodobo uzivat, tak vsetky mali cez 150tkm bez GO, a neboli to teda ziadne pretekarske stroje ale ucel splnily. startovalo to aj v zime no nic moc... ale nesmrtelne tie motory fakt niesu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Auta v časopisech
Tzv. neomezená životnost škodováckých motorů (1,3 favorit, felicia, 1,4 fabia) se poprvé objevila na stránkách Světa Motorů z klávesnice recenzenta ojetých vozidel p. Vaculíka v recenzi fabie 1,4MPi pod názvem Malý Mercedes, kterou jsem vkládal i na toto fórum. Přestože je to nadsanené, nelze pana Vaculíka podezřívat z přehnané náklonnosti k značce Škoda. V minulosti byl např. autorem článku Hromada Technických Problémů a v poslední době tvrdě kritizuje motory TSI, které lze podle něj doporučit jen tehdy, pokud celé vlastnictví je kryto zárukou. Jestliže tyto motory (ale i mnohé jiné dnešní motory včetně prémiových značek) se mnoha majitelům odměnily rozpadem po pár desítkách tisíc kilometrů, nelze se divit, že pan Vaculík považuje životnost motoru favorita, který běžně najel bez problémů přes 300000km, za prakticky neomezenou.Luděk Musil píše:bílá vrána, výjimka potvrzující pravidlo .... .Teepee píše: ... některé motory najely i 800 000km...
Kolik těch favoritů celkem vyjelo a kolik jich nalítalo těch 800 ? Dostaneme se sotva do řádu promilí a oni z toho hned udělaj motor s prakticky neomezenou životností.
Jako jo, dobrý, v pohodě, některý motory to udělaly. Jediný, co mě na tom sere jsou ty blbý kecy vokolo a jak si všichni tahaj triko
L.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Auta v časopisech
Tak v tomhle světle má potom téměř jakýkoliv jiný motor starší konstrukce neomezenou životnost. I třeba ze Spartaka. Jen stačí tu a tam vyměnit válce a písty, popř. klikovku, různé části hlavy, atp. Ale v principu jde pořád o ten stejný motor. Teda ehm blok, že...
Jo a pozor! Hlavní je, neplést si neomezenou životnost s nesmrtelností!!!
Jo a pozor! Hlavní je, neplést si neomezenou životnost s nesmrtelností!!!
Re: Auta v časopisech
18. listopadu vyjde dalsi dil "Auto TIP klassik", ma v nem byt clanek o VAZ 2103.
Casopis si koupim (coz jinak delam jen vyjimecne), ale nejspis to nebude nic zhaveho. Tento casopis je dost povrchni, ma 130 stranek na kterych stihnou popsat jeste vice aut, vetsinou je tam jen jedna fotka auta a k tomu maly nic nerikajici odstavec. Tak uvidime, me muzou jen prekvapit...
Casopis si koupim (coz jinak delam jen vyjimecne), ale nejspis to nebude nic zhaveho. Tento casopis je dost povrchni, ma 130 stranek na kterych stihnou popsat jeste vice aut, vetsinou je tam jen jedna fotka auta a k tomu maly nic nerikajici odstavec. Tak uvidime, me muzou jen prekvapit...
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
Re: Auta v časopisech
Tak podle mě tam toho je dost, tolik o žigulíkovi jsem ještě nikde v časopise nečetl !Je o tom 10 stran, časopis stojí 69Kč.Fotky jsou jenom orientační, protože každý správný laďák by měl tento časopis vlastnit !A jinak díky uha2324 za dobrý tip
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta v časopisech
Mozes to oskenovat v lepsom rozliseni ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
Re: Auta v časopisech
Omlouvám se, nemůžu skenovat
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008