Tak jsem sehnal ty hagusy! Od jednoho známého co má halu podobnýho smetí. Za 200 vočí:-) Jsou o něco delší s tím středovým uchycením a ono se dá sundat nebo jinak si troufám říct, že to nějak poupravím...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No když to vezmu dopodrobna, tak já jí koupil a nechal hned udělat LPG, pak vyvářka pár děr v podlaze, odstranění držáků na hever a kompletní předělání uchycení zadní nápravy. Bylo to už docela chycené korozí takže to šlo celé ven a místo toho udělaný profil ze 2mm plechu, trubičky na šrouby a šrouby přes podlahu a ještě jeden 2mm plech dovnitř auta. Takže jestli se to někdy o něco vyrve, vezme to s sebou půlku auta..
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dále pak vyztužení dolních nosníků profily které jsem vyrobil taky z 2mm plechu od předu až dozadu kromě holejky. Nebylo to shnilé ale chtěl jsem k něčemu pořádnému chytit to uchycení nápravy, takže jsem to vyztužil ještě na straně prahu.Vpředu příčník za podběhem pod podlahou také vyrobený nový z 2mm plechu. To celé odmaštěné a nalakované antikorozním základem (3x) a odmaštěné a napatlané Bodym v 6 tenčích vrstvách aby to drželo:-) Celkem cca 6,5 kg gumoafaltu body.
Čím děláš dutiny??? Po dlouhém pročítání jak tady tak různě na třeba veteránských forech a po radách ostatních jsem volil směs vosku Dinitrol, oleje konkor, antikorozního inhibitoru a nafty:-) Celkem padlo asi 5 litrů a nalil jsem to všude. Dělal jsem to na třikrát.
Dále pak nový volant, sedačky, tapecy, stropnice, koberce, čalounění a tak.. Kdyžtak bych sem dal i fotky, rád bych na to slyšel nějakou kritiku a objektivní názor..
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)