Wergl III
Moderátor: Moderátoři
Re: Wergl III
Koukám, že s oboucháváním našich Ladovek se roztrhnul pytel.......
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Wergl III
Takze, wergl mel kulate vyroci a vyslo mu to akorat do brna do prace, takze sem to zvecnil.
Inac mu rupla palubka pod oknem, coz sem vcera vyresil s drobkem stylem "ala ponorka", tedy plechem a nyty. Rupe i na druhem miste, tak to asi v budoucnu poresim stejne. Taky dostal obe nova predni loziska (prave dost spatne, ale nehucelo, leve proste jete), pricemz od chveni volantu pri brzdeni to nepomohlo, takze necham zkontrolovat kotouce. Ze by se vlivem zleho loziska zvlnil i novy kotouc? Uvidime. Ta predni naprava je mor. Kazdopadne vymenou praveho loziska prestal wergl pri rozjezdu tahat doprava. Delal to uz od zacatku, takze je mozne, ze to fakt bylo pricinou kurveni kotoucu. Kez by.
Inak sem ho ze severu podeprel smrkovym kmenem a zarovku praveho zadniho blinkru podlozil papirem.
Pro zajimavost, hodil sem do servisu i 2104, at mi vymeni gufera na zadni naprave a difu a asi cepy rizeni, takze to budou gufera, cepy rizeni i se spojovackou, pomocny cep rizeni (puvodni, 195 000 km!), prave zadni prase, pakny a cert vi co. nic z toho v kritickem stavu, proste udrzba to auto fakt asi aspiruje na nesmrtelnost
Inac mu rupla palubka pod oknem, coz sem vcera vyresil s drobkem stylem "ala ponorka", tedy plechem a nyty. Rupe i na druhem miste, tak to asi v budoucnu poresim stejne. Taky dostal obe nova predni loziska (prave dost spatne, ale nehucelo, leve proste jete), pricemz od chveni volantu pri brzdeni to nepomohlo, takze necham zkontrolovat kotouce. Ze by se vlivem zleho loziska zvlnil i novy kotouc? Uvidime. Ta predni naprava je mor. Kazdopadne vymenou praveho loziska prestal wergl pri rozjezdu tahat doprava. Delal to uz od zacatku, takze je mozne, ze to fakt bylo pricinou kurveni kotoucu. Kez by.
Inak sem ho ze severu podeprel smrkovym kmenem a zarovku praveho zadniho blinkru podlozil papirem.
Pro zajimavost, hodil sem do servisu i 2104, at mi vymeni gufera na zadni naprave a difu a asi cepy rizeni, takze to budou gufera, cepy rizeni i se spojovackou, pomocny cep rizeni (puvodni, 195 000 km!), prave zadni prase, pakny a cert vi co. nic z toho v kritickem stavu, proste udrzba to auto fakt asi aspiruje na nesmrtelnost
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Na to chvění při brždení bych měl tip. Pominu teď fakt, že žigulácké kotouče a brzdy celkově jsou takový osmý div světa. Změř kotouče hodinkama a hned uvidíš. Popř. sundat kotouče a změřit náboj, mělo by to chodit max. 0.1mm. Pokud bude odchylka větší, zkus kotouč přesadit o jednu/dvě/tři díry, jestli se to nezlepší. (Takto to vymysleli soudruzi ještě východněji než východně a opravdu to na vozech východnějších než východních funguje)
I když takové hodinky jsou povinnou výbavou každé správné domácnosti, klidně kdyžtak řekni a když dojedeš, bude ti změřeno
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Wergl III
Takze STK + EK => nove problemy. z toho auta uz zustava puvodni asi jenom kastle.
emise na hrane, spotreba a jizda ok, takze pry asi kat paa paa. po 66 000 km, inu proc ne, ze. mozna zreznul tim, jak to za 10 let najelo 30 000 km
a na STK se ukazala sisatost zadnich bubnu, ktera byla lehce pres normu. takze nove bubny, stacet to nebudu, nemam na to nervy, nehlede na to, ze to o moc levneji nevyjde.
emise na hrane, spotreba a jizda ok, takze pry asi kat paa paa. po 66 000 km, inu proc ne, ze. mozna zreznul tim, jak to za 10 let najelo 30 000 km
a na STK se ukazala sisatost zadnich bubnu, ktera byla lehce pres normu. takze nove bubny, stacet to nebudu, nemam na to nervy, nehlede na to, ze to o moc levneji nevyjde.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Ó adonááái !!
... výsosti, nenechte prchlivost cloumat majestátem, vyměňte zadní bubny a kašlete na to
... výsosti, nenechte prchlivost cloumat majestátem, vyměňte zadní bubny a kašlete na to
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wergl III
... tady vězeň ...
tady taky vězeň ...
Dostals to na měsíc nebo na 2 leta? Pokud na 2 leta - tak neřeš . L.
tady taky vězeň ...
Dostals to na měsíc nebo na 2 leta? Pokud na 2 leta - tak neřeš . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Wergl III
EK na 2 roky, tam to kaslu a STK na mesic.Luděk Musil píše:... tady vězeň ...
tady taky vězeň ...
Dostals to na měsíc nebo na 2 leta? Pokud na 2 leta - tak neřeš . L.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
dumam, jestli ty emise jsou blbe fakt katem, nebo jestli to muze delat lambda.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Mě to přijde spíš jako lambda, sice by měla mít životnost tuším 80tkm, ale kdoví. Soudím z toho, že někteří se stříkačkama jezdí bez katu a emise jsou OK.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Wergl III
Já mám oba katy v háji, z bílé byl 100% vysypaný, někde tu byla i fotka a v zelené zbyla z keramiky jen čtvrtina. Zbytek jsem vysypával z druhého dílu výfuku.
Pokud máš vysypáno, sundej II výfuk a koukni do katu, nejlíp zasunutím dřevěné tyčky zezadu, abys nemusel kat sundávat
Pokud máš vysypáno, sundej II výfuk a koukni do katu, nejlíp zasunutím dřevěné tyčky zezadu, abys nemusel kat sundávat
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Wergl III
Blbá otázka, ale měl si to pořádně zahřátý? Na mě měl posledně taky kecy, že už kat odchází atd, ale stačilo to nechat chvíli běžet aby se prohřálo a ok, a to to předtím po 30 km jízdě stálo jen asi 20 min.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Wergl III
zelvotron píše:Blbá otázka, ale měl si to pořádně zahřátý? Na mě měl posledně taky kecy, že už kat odchází atd, ale stačilo to nechat chvíli běžet aby se prohřálo a ok, a to to předtím po 30 km jízdě stálo jen asi 20 min.
Mysoim ze ano. Jelo to tak 20 km, pak 15 min stalo a pak vrcelo az do pusteni sahary.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Takhle vcera z vecera sem si dal dve piva, volsky oko a pet panaku a kdyz sem se v 8 rano po 4 hodinach spanku probral, tak mi permonici v hlave opakovane vyklepavali:"vycisti vstrikovaci listu, vycisti vstrikvaci listu, vycisti vstrikovaci...". Tak sem sel a vycistil vstrikovaci listu. Muzu vam zodpovedne rict, ze rozebirat palivovou soustavu ozralej a na pokraji pobliti, je jedna z nejhorsich veci, ktere sem zazil. Ze zavanu benzinu sem bud malem blil nebo omdlival nebo oboji. Predstava jak bliju do tech ctyr sacich trubek mi sice priadala zabavna, ale nepodlehl jsem.
Lista byla cista, tak sem ji profoukl, prelestil a zase sem to slozil. Vubec sem tomu neveril, ale vypada to, ze sem nic nezkurvil, dokonce to nastartovalo a drzelo volnobeh. Zadne dily mi nezbyly. Bojim se s tim jet, protoze vzhledem ke stavu mechanika to proste nemuze byt slozene dobre.
A ted du blejt...
Lista byla cista, tak sem ji profoukl, prelestil a zase sem to slozil. Vubec sem tomu neveril, ale vypada to, ze sem nic nezkurvil, dokonce to nastartovalo a drzelo volnobeh. Zadne dily mi nezbyly. Bojim se s tim jet, protoze vzhledem ke stavu mechanika to proste nemuze byt slozene dobre.
A ted du blejt...
VAZ 2104 1.3 1989