První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Jacek - :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Marťas »

Jacek: Za mně palec nahoru :thumbup:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od FOMA »

Myslím si, že Jacek to pokryl vskutku dobře. 8)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km) :cry:
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km) :hrob: :|
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní 8)
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní :thumbleft:
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní :roll:

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Raduz »

jj, Jacek na hrad!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Takový dlouhý příspěvek a přitom v podstatě o ničem :x
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Dan112
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 18, 2013 12:50

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Dan112 »

Jacek- tak kazdej ceka neco jinyho, treba ja nepotrbuju elektricky nesmysly, ale antikorozni ochranu ano. Moje dosluhujici desitka ji nema, jinak usla. Taktez otazka ceny je jasna. Plkat muze kazdej co chce, ale ceny logana, sandera, p301 c-elysee vylucuji prodavat grantu za vic nez tak 200 a vybava MUSI byt lux. Jinak si to nekoupi nikdo. A vzhledem k tomu, ze obchodni zastoupeni neni zsdarmo a nejsem si jistej, jestli si na sebe vydela, mame tu bud brzky konec VAZu v Cechach, nebo rozhodnuti o nejake rozumne cene.
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od sarusian »

nehovorim, ze predavat ich za polovicnu cenu, ale ak budu chciet rusi, aby to bolo ako tak predajne, tak s klimou max 8200,- euro, inac to mozu s grantou zabalit - logan s 1,2 16V a esp + klimou + 4 bagy ide za 7700 euro, cize priplatok nejakych 500 eur za 1,6 8V je az nad mieru adekvatny
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od sarusian »

jo, este dodam, ze vo FR zacina predaj 31.10 a cena startuje na 9990,-

Obrázek
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Raduz »

no za ty prachy to pude na dračku...
®; Člen LKCS
Dan112
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 18, 2013 12:50

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Dan112 »

To je aspon nejaka vyssi verze s palubnim pocitacem, mlhovkama. U nas "prodavaj" za podobnou cenu holotu s nelakovanejma naraznikama. Asi jsem neco nepochopil.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Teepee »

Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

V pátek jedeme kolona kolem, tak uděláme návštěvu :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Dan112
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 18, 2013 12:50

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Dan112 »

To je drama, to je drama.
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od tomass »

Ljoňa píše:Já bych neřekl, že lidé nemají Ladu v podvědomí. Když někam přijedu se "sedmičkou", většina lidí začne hned vyprávět, jaká to byla skvělá auta. Jak je vždycky chtěli a tak. Nesetkal sem se s nějakým pomlouváním. Problém je ten, že vůbec netuší, že fabrika stále existuje. A za to nemůžou fandové značky, ale výrobce. Myslím si, že Lada má v našich končinách stále dobré jméno, ale když není reklama. Oni Dacie nejsou bůh ví co. Hnije to víc než Lada a vzhled je taky takovej nucenej. Jenže když chce dělník nové auto, reklamy ho masírujou. A hlavně cena vítězí.

Kdyby chtěli prodávat, proč sem nedovezou modely sport??? Na takových autech se honí body. Takovými aute se prezentuje automobilka. Né bílým sedanem s černými nárazníky, jak v 80-tých letech...
Asi proto, že Lada už nespolupracuje s GM, ale s Renaultem - Dacií. Francouzi patrně drží Ladu v Čechách zkrátka, aby se jim nepřestaly prodávat autíčka. Když se před skoro 10 lety prodávalo v Čechách sotva 1000 ks Lad ročně (z toho hlavně Nivy), přestaly se statistiky objevovat. Lada je v Čechách (jinde nemám přehled) uměle držená na neprodejnosti, to mi nikdo nevymluví. Asi proto tak dlouho trvají u Lady homologace a některé modely sem vůbec nejdou. Nemyslím si a ani netvrdím, že by to ovlivnilo ostatní značky, ale všem vyhovuje, když se Lada skoro neprodává, než kdyby se jich prodalo 500-1000 ročně. Pokud nemám pravdu, proč není Lada v základu mezi pěti nejlevnějšími novými vozidly na Českém trhu (= pod 150.000,- Kč) ?
Těsně před vstupem ČR do EU (tuším 2004) jsem našel na netu v Polsku novou Ladu 112 v přepočtu ze Zlotých asi na 160.000,- Kč (dle kurzu ČNB v té době). Tady se prodávala dle ceníku Lady za 260.000,- Netuším, kolik by stálo tenkrát clo, DPH bylo tuším 19% ? Tak kde je ten rozdíl ceny ??? Má zastoupení opravdu tak velký zájem neprodávat, nebo je za tím něco jiného ? B je správně, bohužel.

Ještě doplním, že v té době (rok 2003 -2004) Lada vyráběla ročně cca o 30% více vozidel všech řad, než celý koncern Škodovky po celém světě (počty vozidel byly na tehdejších oficielních stránkách Lady v rusku). Lada je moc velký a silný výrobce (kdo na světě vyrábí v současné době současně 5-6 rozdílných řad vozidel ?) ve svém regionu a ostatní z ní mají trochu obavy (i když nepřiznají), aby se něco nepřihodilo a nezačala se zase prodávat tak jako za socialismu. :D Vždyť přeci vyrábějí i Dacii Logana v licenci..... /Omluvte drobné nepřesnosti, kdo má větší přehled než já./

Taky pozoruju, že jsou Lady v povědomí. Standardně mám několikrát za měsíc obdiv, div né ovace na svou 04, prakticky kdekoliv zastavím. I za embéčkem se lidi otočí a to už je opravdu veterán. Ale se mnou se lidi dávají do řeči a taky chválí. Naposledy taxikář v nabušeným Audi u plynový pumpy vzpomínal jak droškařil s Ladou a že mu žádný auto tolik nevydrželo a tolik let poskakovat po městě, že se teď všechno rozsype.
Naposledy upravil(a) tomass dne stř zář 11, 2013 15:25, celkem upraveno 6 x.
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od tomass »

Teepee píše:Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm
Asi tam dlouho nebude, mají psanou rezervaci. :D
Přiznejte se, kdo si jí rezervoval a do kdy bude k vidění ?
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Granta“