První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: První Granty v ČR
Jacek: Za mně palec nahoru
Re: První Granty v ČR
Myslím si, že Jacek to pokryl vskutku dobře.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: První Granty v ČR
Takový dlouhý příspěvek a přitom v podstatě o ničem
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: První Granty v ČR
Jacek- tak kazdej ceka neco jinyho, treba ja nepotrbuju elektricky nesmysly, ale antikorozni ochranu ano. Moje dosluhujici desitka ji nema, jinak usla. Taktez otazka ceny je jasna. Plkat muze kazdej co chce, ale ceny logana, sandera, p301 c-elysee vylucuji prodavat grantu za vic nez tak 200 a vybava MUSI byt lux. Jinak si to nekoupi nikdo. A vzhledem k tomu, ze obchodni zastoupeni neni zsdarmo a nejsem si jistej, jestli si na sebe vydela, mame tu bud brzky konec VAZu v Cechach, nebo rozhodnuti o nejake rozumne cene.
Re: První Granty v ČR
nehovorim, ze predavat ich za polovicnu cenu, ale ak budu chciet rusi, aby to bolo ako tak predajne, tak s klimou max 8200,- euro, inac to mozu s grantou zabalit - logan s 1,2 16V a esp + klimou + 4 bagy ide za 7700 euro, cize priplatok nejakych 500 eur za 1,6 8V je az nad mieru adekvatny
Re: První Granty v ČR
jo, este dodam, ze vo FR zacina predaj 31.10 a cena startuje na 9990,-
Re: První Granty v ČR
To je aspon nejaka vyssi verze s palubnim pocitacem, mlhovkama. U nas "prodavaj" za podobnou cenu holotu s nelakovanejma naraznikama. Asi jsem neco nepochopil.
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: První Granty v ČR
V pátek jedeme kolona kolem, tak uděláme návštěvu
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
To je drama, to je drama.
Re: První Granty v ČR
Asi proto, že Lada už nespolupracuje s GM, ale s Renaultem - Dacií. Francouzi patrně drží Ladu v Čechách zkrátka, aby se jim nepřestaly prodávat autíčka. Když se před skoro 10 lety prodávalo v Čechách sotva 1000 ks Lad ročně (z toho hlavně Nivy), přestaly se statistiky objevovat. Lada je v Čechách (jinde nemám přehled) uměle držená na neprodejnosti, to mi nikdo nevymluví. Asi proto tak dlouho trvají u Lady homologace a některé modely sem vůbec nejdou. Nemyslím si a ani netvrdím, že by to ovlivnilo ostatní značky, ale všem vyhovuje, když se Lada skoro neprodává, než kdyby se jich prodalo 500-1000 ročně. Pokud nemám pravdu, proč není Lada v základu mezi pěti nejlevnějšími novými vozidly na Českém trhu (= pod 150.000,- Kč) ?Ljoňa píše:Já bych neřekl, že lidé nemají Ladu v podvědomí. Když někam přijedu se "sedmičkou", většina lidí začne hned vyprávět, jaká to byla skvělá auta. Jak je vždycky chtěli a tak. Nesetkal sem se s nějakým pomlouváním. Problém je ten, že vůbec netuší, že fabrika stále existuje. A za to nemůžou fandové značky, ale výrobce. Myslím si, že Lada má v našich končinách stále dobré jméno, ale když není reklama. Oni Dacie nejsou bůh ví co. Hnije to víc než Lada a vzhled je taky takovej nucenej. Jenže když chce dělník nové auto, reklamy ho masírujou. A hlavně cena vítězí.
Kdyby chtěli prodávat, proč sem nedovezou modely sport??? Na takových autech se honí body. Takovými aute se prezentuje automobilka. Né bílým sedanem s černými nárazníky, jak v 80-tých letech...
Těsně před vstupem ČR do EU (tuším 2004) jsem našel na netu v Polsku novou Ladu 112 v přepočtu ze Zlotých asi na 160.000,- Kč (dle kurzu ČNB v té době). Tady se prodávala dle ceníku Lady za 260.000,- Netuším, kolik by stálo tenkrát clo, DPH bylo tuším 19% ? Tak kde je ten rozdíl ceny ??? Má zastoupení opravdu tak velký zájem neprodávat, nebo je za tím něco jiného ? B je správně, bohužel.
Ještě doplním, že v té době (rok 2003 -2004) Lada vyráběla ročně cca o 30% více vozidel všech řad, než celý koncern Škodovky po celém světě (počty vozidel byly na tehdejších oficielních stránkách Lady v rusku). Lada je moc velký a silný výrobce (kdo na světě vyrábí v současné době současně 5-6 rozdílných řad vozidel ?) ve svém regionu a ostatní z ní mají trochu obavy (i když nepřiznají), aby se něco nepřihodilo a nezačala se zase prodávat tak jako za socialismu. Vždyť přeci vyrábějí i Dacii Logana v licenci..... /Omluvte drobné nepřesnosti, kdo má větší přehled než já./
Taky pozoruju, že jsou Lady v povědomí. Standardně mám několikrát za měsíc obdiv, div né ovace na svou 04, prakticky kdekoliv zastavím. I za embéčkem se lidi otočí a to už je opravdu veterán. Ale se mnou se lidi dávají do řeči a taky chválí. Naposledy taxikář v nabušeným Audi u plynový pumpy vzpomínal jak droškařil s Ladou a že mu žádný auto tolik nevydrželo a tolik let poskakovat po městě, že se teď všechno rozsype.
Naposledy upravil(a) tomass dne stř zář 11, 2013 15:25, celkem upraveno 6 x.
Re: První Granty v ČR
Asi tam dlouho nebude, mají psanou rezervaci.Teepee píše:Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm
Přiznejte se, kdo si jí rezervoval a do kdy bude k vidění ?