Lada 2101 tuning project by Yellow01
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
zalezi na koho natrafite.... kazdopadne keby ja som mal mat na aute skutocne obute 165/80 13 z technicaku, tak sa na tom nevyberiem ani pre rozky do tesca....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Hlavne ze na home made traktore jazdis na futbal do susednej dediny
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Tady u nás na jihu Čech policajti moc neprudí, na 2107 takovýhle kola mám taky a už mě 2x stavěli a kola mi vytýkali (jedni i jiné sedačky a jejich držáky vlastní výroby), ale když s nima člověk mluví slušně, tak mě pokaždý nechali jet bez jakýhokoliv postihu. To auto má s těma gumama 5x lepší jízdní vlastnosti než na těch originál vysokých galuskách. Na STK budu muset chodit na plecháčích, ale budu muset sehnat nějaký 15" s přijatelným rozměrem pneu.
Nedávno jsem na 2107 zapekl brzdy při brutálním brždění asi ze 130 na 50 km/h. Auto se mlelo ze strany na stranu, ale nešlo do smyku právě díky širokým gumám. Při pohledu do zpětného zrcátka byl za mnou oblak bílého dýmu z gum. Od té doby mi při brždění pískají brzdy na jednom předním kole. Takže žigulácký brzdy jsou sice na normální jízdu naprosto dostatečný, ale při drsnějším zacházení to nemá moc velkou výdrž. Dvojitý chlazený kotouče předpokládám budou mít mnohem větší odolnost a taky účinnost.
Jinak teď z jiného soudku - roky jsem řešil problém svařování X antikorozní ochrana. Zkoušel jsem různý barvy a spreje, kterými jsem natíral plechy před svařováním, ale zatím jsem nenašel nic, na co by šlo bez problémů svařovat. Na základový barvy se nedá vařit skoro vůbec, tavná lázeň pění, prská a nakonec často vyšplíchne ven. Zinkový sprej taky špatný. Při renovaci 2107 co jsem dělal loni jsem používal Alu-zinkový sprej, měl jsem jich několik od různých výrobců, některé byly celkem přijatelné, některé byly horší. Ale pořád to prostě není nic moc. Hledal jsem na netu, jestli neexistuje nějaká barva, na kterou by se dalo svařovat a pár výrobků jsem našel. Zkusil jsem jeden objednat a dneska mi konečně přišel. Je to německý Primer na svařování Förch L208, 500 ml plechovka stála 700,- Kč + 150,- Kč poštovné. Zkusil jsem si natřít pár plíšků, schne to teda dost dlouho. Asi po dvou hodinách po natření jsem zkusil jeden plech zavařit a nebylo to úplně ono. Tak jsem to nechal další asi 2 hodiny, barva sice pořád trochu lepila, ale už to bylo o hodně lepší, všechny sváry bez problémů, žádný rozstřik. Nechám to do dalšího dne vyschnout a pak uvidím výsledek, ale už teď jsem z toho nadšenej. Po zavaření se mezi plechy z barvy stala taková lesklá vrstvička jakoby nějakého kovu, vypadá to jako kdyby to bylo vylité cínem.
Nedávno jsem na 2107 zapekl brzdy při brutálním brždění asi ze 130 na 50 km/h. Auto se mlelo ze strany na stranu, ale nešlo do smyku právě díky širokým gumám. Při pohledu do zpětného zrcátka byl za mnou oblak bílého dýmu z gum. Od té doby mi při brždění pískají brzdy na jednom předním kole. Takže žigulácký brzdy jsou sice na normální jízdu naprosto dostatečný, ale při drsnějším zacházení to nemá moc velkou výdrž. Dvojitý chlazený kotouče předpokládám budou mít mnohem větší odolnost a taky účinnost.
Jinak teď z jiného soudku - roky jsem řešil problém svařování X antikorozní ochrana. Zkoušel jsem různý barvy a spreje, kterými jsem natíral plechy před svařováním, ale zatím jsem nenašel nic, na co by šlo bez problémů svařovat. Na základový barvy se nedá vařit skoro vůbec, tavná lázeň pění, prská a nakonec často vyšplíchne ven. Zinkový sprej taky špatný. Při renovaci 2107 co jsem dělal loni jsem používal Alu-zinkový sprej, měl jsem jich několik od různých výrobců, některé byly celkem přijatelné, některé byly horší. Ale pořád to prostě není nic moc. Hledal jsem na netu, jestli neexistuje nějaká barva, na kterou by se dalo svařovat a pár výrobků jsem našel. Zkusil jsem jeden objednat a dneska mi konečně přišel. Je to německý Primer na svařování Förch L208, 500 ml plechovka stála 700,- Kč + 150,- Kč poštovné. Zkusil jsem si natřít pár plíšků, schne to teda dost dlouho. Asi po dvou hodinách po natření jsem zkusil jeden plech zavařit a nebylo to úplně ono. Tak jsem to nechal další asi 2 hodiny, barva sice pořád trochu lepila, ale už to bylo o hodně lepší, všechny sváry bez problémů, žádný rozstřik. Nechám to do dalšího dne vyschnout a pak uvidím výsledek, ale už teď jsem z toho nadšenej. Po zavaření se mezi plechy z barvy stala taková lesklá vrstvička jakoby nějakého kovu, vypadá to jako kdyby to bylo vylité cínem.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Tak to vypadá velmi zajímavě, dej fotku jak se to chová.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Tak zase jsem trochu pokročil, fotky na rajčeti.
Ten svařovací primer funguje dobře. Musí se nechat dostatečně proschnout (lepí to i po úplném zaschnutí) a pak vyškrabat dírku na svár na čistý kov. Samotné zavaření sice nejde tak hladce jako když se svařuje čistý plech, během svařování to klame a zdá se, že tavná lázeň pění, ale po zhasnutí oblouku je svár plný, bez pórů, akorát s větším převýšením. Mezi plechy vznikne vrstva čehosi, vypadá to jako by to bylo zalité cínem. Shrnuto a podtrženo, oproti svařování na různé barvy nebo spreje je to velký krok vpřed.
Ten svařovací primer funguje dobře. Musí se nechat dostatečně proschnout (lepí to i po úplném zaschnutí) a pak vyškrabat dírku na svár na čistý kov. Samotné zavaření sice nejde tak hladce jako když se svařuje čistý plech, během svařování to klame a zdá se, že tavná lázeň pění, ale po zhasnutí oblouku je svár plný, bez pórů, akorát s větším převýšením. Mezi plechy vznikne vrstva čehosi, vypadá to jako by to bylo zalité cínem. Shrnuto a podtrženo, oproti svařování na různé barvy nebo spreje je to velký krok vpřed.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Taky jsme zkoušeli různé spreje, převážně zinkové. Nicméně nedávno se mi do rukou dostal měděný sprej pro svařování od Wurthu a musím uznat, že se na něj svařuje úplně samo. Není ani potřeba svařované místo oškrábnout, neprská, nebublá, prostě skoro jako na čistý plech
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
moc pěknej kousek, už jsem taky byl u Zdenka několikrát otravovat
2101 1979
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Pár nových fotek - kompletně oškrábaný spodek auta, odstraněny všechny nepotřebné plechy a držáky na uchycení ruční brzdy, lanovodů a brzdových trubek. Ručka bude hydraulická a veškeré vedení brzd a paliva půjde vnitřkem auta.
Dál jsem si teď začal hrát s lemem zadního blatníku, tak jsem zvědavej, jak to nakonec vyjde. Zatím je to takový trošku kostrbatý
Dál jsem si teď začal hrát s lemem zadního blatníku, tak jsem zvědavej, jak to nakonec vyjde. Zatím je to takový trošku kostrbatý
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Ked vidim Tvoju pracu, tak mam chut pokracovat dalej v rezani a ani nezapinat zvaracku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
dobra prace
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
to jako čumim ,jak puk :O. Skvělá práce.
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Díky. S tím lemem si hraju několik dní, ale už se to celkem rýsuje. Udělal jsem si podle toho pravého zkušebního lemu 20 šablon na kontrolu rádiusu po celém obvodu a teď to vyklepávám. Je to celkem makačka, nechci tam mít víc než 2 mm kitu.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Tak zase jsem trochu pokročil. Hotový levý práh, vyklepaný lem blatníku, k tomu vyrobený nový podběh. Blatník teď vařit nebudu, až udělám druhou stranu, tak potom musím vzít společně zadní čelo a oba blatníky.
Foto: http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4400.jpg
Foto: http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4400.jpg
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Špičková práce moc pěkné
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
zatraceně dobře odvedená práce!
Jen dotaz, zdá se že lem je kolem kola ťip ťop, máš nějak vyřešený problém s pérováním aby ti neškrtala pneumatika? (nečetl jsem celé téma, tak pokud by tu tuten dotaz byl zodpovězen tak se omlouvám že se ptám znovu )
Jen dotaz, zdá se že lem je kolem kola ťip ťop, máš nějak vyřešený problém s pérováním aby ti neškrtala pneumatika? (nečetl jsem celé téma, tak pokud by tu tuten dotaz byl zodpovězen tak se omlouvám že se ptám znovu )