První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Veverka

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Veverka »

Podle mýho vedení AvtoVAZu stále žije v jiném režimu.V režimu kdy v obchodech nic není,v prodejnách aut jsou auta leda na plakátech a nenahlášený styk s cizincem se trestá.V režimu,kde zájemce o auto musí mít povolení od milice,pak několik dní vlakem(v pokladně předlož osobní doklady) přímo do závodu a následně si káru zaběhnout tisícekilometrovou cestou domů po "silnicích" a doufat,že sousedi neukradnou kola.

Po 70-ti letech v sovětském zřízení je mentalita lidí jiná.Kdo o obchodu něco věděl,často zkončil v base nebo v lepším případě v emigraci.Oni mají na všechno času dost a všechno je podle nich dobrý.

Dnes tomu není moc jinak.Hodný vožď car Putin sice uvaluje cla na ty škaredé cizáky a ojetiny,jenže to nepůjde navždy.Občas přisype do Togliatti nějaký erár,který ovšem mezitím vzal jiným lidem.
Tu za státní nakoupí nějaký veterány pro veterány(2107),tu nějaká chytrá hlava rozhodne,že je dobrý nápad vrátit do výroby Samaru sedan(nyní) nebo třeba málem znovuspustit výrobu modelu 2106
(v roce 2007!!!!) nebo rovnou postaví ze státního na kavkaze novou továrnu-na krabice(2009?).


Hele,ty auta jsou dobrý,mám značku i tamní lidi rád,ale nebudu přehlížet všecky jejich vrtochy.
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Cory »

Podla slov predajcu zrusil objednavku preto, lebo sa ma zacat dovazat "vylepsena" priora s novou maskou...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od vodis »

Veverka: To se dá jen podepsat!
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6561
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

me reknete, v cem ty auta sou dobry. Ja uz fakt nevim, jake pozitivum na tom hledat. Kdyz sednu do libovolne skochtle od favalu nahoru, tak ma zrcatka, ve kterych jde neco videt. V lade tohle neumeli ani v roce 2000, ale hlavne ze sou zrcatka elektricka, vyhrivana a tlumici odlesky. Ze jedno zrcatko ma tvar, ktery zpusobuje aerodynamicky hluk, to uz je to nejmensi.

Ze granta v roce 2013 chce delat konkurencii dacii z roku snad 2008?

Seru uz na to. Udelaji krasnou studii priory 2 a prodavat to v lepsim pripade nikdy nebudou, protoze kdyz by to v roce 2018 prodavali, tak to bude zase k hovnu. Kalinu meli v roce 1999. Kdy ze se u nas prodavala? 2007? 2008?

Pro me je to po cca 15 letech fandovskeho cekani na novou dobrou ladu uz moc. Vlastne pul zivota se stavim za neco, co kazdy dusevne zpusobily jedinec uz pred 10 lety vypustil z mysli. Trapim se s autem, ktere nikdo neumi opravit a predstava koupe neceho, co je zastarale, nedobre vyrobene a neopravitelne me proste vubec nelaka. A nemuzu to ani nikomu doporucit.

Tak mi reknete aspon jedine seriozni pozitivum, proc se za ladu dal stavet. Za novou ladu.
VAZ 2104 1.3 1989
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Cory »

Vyhody preco chcem novu Ladu:
1. jednoduchy motor s jednoduchou elektronikou, ktoru som uz v podstate skrotil :P (95% cidiel mam vo svojej05)
2. nemusim sa bat do toho naliat benzin z pofidernej UA benzinky
3. bez problemov a obav instalacia LPG
4. pre mna lacne ND
5. vybavu to ma slusnu a nekupujem to ako auto na cely zivot, stejne to na bratislavskych cestach bude hned otlčene.

A nahodou v Tommelovych zrcatkach je vidiet slusne a pri 140 a avretych oknach som ziaden vyrazny hluk nevnimal..
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Veverka

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Veverka »

JmJ píše: Ze granta v roce 2013 chce delat konkurencii dacii z roku snad 2008?
Granta je ten nejlevnější povoz který právě nahradil auto roku 1966(1982),takže posun o 4 dekády dopředu.Tudíž sleduju spíše Kalinu 2.


Osobně si myslím ( trochu navzdory mému minulému příspěvku),že se tam už aspon něco děje a že se vedení začíná probírat,že se nyní snaží svou pozici zlepšit.Je někomu jasný že Putin nebude sypat ruble do nekonečna.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7263
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Jmj - kolik jsi toho najezdil v nových Ladách ???? Konkrétně moje, i starší Priory mají v základu zrcátka el. vyhřívaná a ovládaná (to už i 110 řada - dle výbavy), vidím v nich perfektně a že by v autě byl větší hluk než v jiném autě mi teda nepřijde. A když tady byla diskuze o cenách Lada - versuz Škoda (za 190t na leasing !), tak to bylo tak holé auto, že i rezerva byla jako nadstandart, tedy celkově mi to připadalo dle vypsané výbavy jako Škoda 105 DODO v zakulacené kastli.
Laďuša to napsal dobře ( a já několikrát dřív ), že pokud si případný zájemce o novou Ladu přečte Lada - fórum, tak ji prostě nekoupí ! Tady je pár fandů značky a připadá mi to že většina odpůrců.....
A co se týká prodejců v ČR - také tady hodně lidí kritizuje (netvrdím, že je situace ideální) ale kdo z těch kritiků má osobní zkušenost ???? Já se rozhodnul z osobních důvodů pro Prioru sedana, ač se do Evropy (nejen ČR/SK) nedováží, tak mi to dovezli a ještě se o mne jako zákazníka poprala Sadská/Most se zájmem, rozhodně si nemohu stěžovat na přístup těchto dvou prodejen !
Co mi to lidi okukují a pokud s nimi mluvím, tak se docela živě zajímají (s překvapením, že to existuje) a líbí se jim to. A pokud je poškádlím, že si "ležérně" otevřu okna DO, tak jsou v šoku ☺. (To nemá ani kámoš na velmi dobře vybavené Ochcávce 4x4 za xX větší balík ☺
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Jelen »

Tady ani nejde o to, co se děje v Rusku okolo fabriky, ale o to, jak se chová dovozce/distributor na našem území. Já budu rači jezdit ve 17 let starým mondeu, který mi slouží perfektně a je bezúdržbový (v rámci provozních nákladů), než abych začal uvažovat o nový řadě. Líbí se mi akorát Priora kombík, designově je hezká, ale nelíbí se mi interier. Ale je to asi jediná Lada, o který bych uvažoval. A po tom, co tady čtu a po zkušenostech ostatních (hlavně Plavce - věřím, že priora je jen převlečená nová řada) od toho dávám ruce pryč. Souhlasím s JmJ, ale i s Laďušou. Chápu Honzův postoj a souhlasím s ním. (To jen abych se zapojil do diskuze ohledně novejch lad :mrgreen: )
Veverka

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Veverka »

Třeba fabule ze stejným motorem ale v naprostém holobytu stojí o 70tisíc víc než Priora-která má naopak už v základu docela dost věcí.Fabule má ESC,boční bagy a TSI,které prý také není bez poskrvny.
Jistě,pro fabuli hovoří zázemí,servis a nerezne,nicméně těch 70tisíc by mě asi přesvěčilo.Navíc bych měl odolný podvozek a naprosto exluzivní vůz jako nějakej výstřední milionář.
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Mičun »

Já bych neřekl, že lidé nemají Ladu v podvědomí. Když někam přijedu se "sedmičkou", většina lidí začne hned vyprávět, jaká to byla skvělá auta. Jak je vždycky chtěli a tak. Nesetkal sem se s nějakým pomlouváním. Problém je ten, že vůbec netuší, že fabrika stále existuje. A za to nemůžou fandové značky, ale výrobce. Myslím si, že Lada má v našich končinách stále dobré jméno, ale když není reklama. Oni Dacie nejsou bůh ví co. Hnije to víc než Lada a vzhled je taky takovej nucenej. Jenže když chce dělník nové auto, reklamy ho masírujou. A hlavně cena vítězí.

Kdyby chtěli prodávat, proč sem nedovezou modely sport??? Na takových autech se honí body. Takovými aute se prezentuje automobilka. Né bílým sedanem s černými nárazníky, jak v 80-tých letech...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

valda1971 píše:a ještě se o mne jako zákazníka poprala Sadská/Most se zájmem, rozhodně si nemohu stěžovat na přístup těchto dvou prodejen !

Ano to si myslím narazil na ten hlavní problém, dva dealeři na úrovni jsou trošku málo...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Marťas »

Tady je hlavní rozdíl v úhlu pohledu: Tobe se zdají dva dealeři málo a Valda je rád aspoň za ty dva :mrgreen:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od FOMA »

Jeden jediný důvod proč si proč si pořídit Ladu: Pro pocit výjmečnosti na našich silnicích :twisted:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Jelen »

Pocit vyjímečnosti dodá i kulaťák. Když jedu po ulici, lidi se otáčí a fotí, když někde zastavím, tak se seběhnou a chválí vůz, vzpomínají... V nový Ladě je ten pocit asi spíš jen vysněnej, myslím si, že většina lidí to auto ani nezaregistruje, protože zapadá do designovýho hloučku aut, který se v dněsní době po silnici pohybujou. Tím netvrdím, že to není postačující auto.
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Tommel »

Tak v tom se tedy pleteš ! Když zaparkuju někde kde je dost lidi, tak hodně lidi na Prioru kouka a nechape že je to Lada :) když jsem u auta tak hodně lidi se ptá co to je, co tam je za motor a tak, pak většina vzpomina na to jak měli žigulika, takže to že nová Lada zapada je totalni blbost :finga:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Granta“