Martinova samovolně konvergující nulajednička
Moderátor: Moderátoři
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Ale hoši, nečtete inzerci ? Váleček a trocha syntetiky a je z toho perla v hodnotě 40 tisíc
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Jasně, čteme, je to poněkud jiná liga co někteří kopou
Teď jsem zrovna dopsal obsáhlejší plán na práci pro kolegu, tuhle sobotu jestli pojedu nevidím, asi ne, řezat a vařit snad umí sám, to by už bylo moc nahov*no řekl bych Takže plánuju ve čtvrtek jet pasovat a vařit plechy na auto, podle výsledku stříkat základ na spoje a pokud možno tmelit všechny spáry a záhyby co půjdou.
Doplnění - jiné téma:
Sháním - zatím předběžně - výdechy z C-sloupků na kulatého nebo hranatého sedana včetně vnitřních tapeců na C-sloupky, viz příslušný inzerát v bazaru. Uvažuju o implantaci do modrého. Originalita tím utrpí (Hurikáne - názor?), funkčnost získá. Máte někdo fotku jak to vypadá zevnitř sloupku a jak složité je to implantovat do auta které výdechy nemá? Mají to hranatci stejné jako kulatci? Díky.
Hmm DVK by věděl, má pětku na likvidaci?
Teď jsem zrovna dopsal obsáhlejší plán na práci pro kolegu, tuhle sobotu jestli pojedu nevidím, asi ne, řezat a vařit snad umí sám, to by už bylo moc nahov*no řekl bych Takže plánuju ve čtvrtek jet pasovat a vařit plechy na auto, podle výsledku stříkat základ na spoje a pokud možno tmelit všechny spáry a záhyby co půjdou.
Doplnění - jiné téma:
Sháním - zatím předběžně - výdechy z C-sloupků na kulatého nebo hranatého sedana včetně vnitřních tapeců na C-sloupky, viz příslušný inzerát v bazaru. Uvažuju o implantaci do modrého. Originalita tím utrpí (Hurikáne - názor?), funkčnost získá. Máte někdo fotku jak to vypadá zevnitř sloupku a jak složité je to implantovat do auta které výdechy nemá? Mají to hranatci stejné jako kulatci? Díky.
Hmm DVK by věděl, má pětku na likvidaci?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Tak od posledního příspěvku uteklo hodně vody, asi sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu, pár plechů, a víc jak půlka výplaty v ladaklubu.
Fotky budou.
Fotky budou.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu? Buďto jezdíš na plyn, nebo na laně/odtahovce
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
To já taky. Převoz k renovaci kamsi? K Vašíkovi?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Jo, v pondělí předám plechovky s barvou a pak děj se vůle Boží.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Pravda pravdoucí, odtahovka jezdí na naftuMartasBrno píše:... asi sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Takže.
Emise byly tak, že jsem si dokorigoval CO volnoběhu, snížil otáčky - a zase je zvýším, bo to moc dobře nedrží, karbecu se budu muset malinko věnovat ohledně volnoběhu. Zvýšené bez potíží, neřešeno.
Technika byla ve znamení čepů v pořádku, řízení v pořádku (proč to teda mlátí a nejde točit?) , sbíhavosti OK, upevnění kde čeho OK, Přední brzdy dělané dneska OK, svítí, bliká (až na levý boční - nástřik dutin? Zkouknu žárovečku a kdyžtak dám zubatou podložku...) troubení se nezkoušelo.... no a protože LZ brzda je pouze 40%, můžu chodit pěšky
Tak už mám na hromádce pakny, prasátka, lanovod, vše nové, jen to tam dát a zopáknout si výlet. Bohužel zítra na dovolenou žigulem nejedu. Takže tak. Jo, Vašku, ta vaša banda už je dost profláklá, nehlásit se k vám, by mi to i dali
Emise byly tak, že jsem si dokorigoval CO volnoběhu, snížil otáčky - a zase je zvýším, bo to moc dobře nedrží, karbecu se budu muset malinko věnovat ohledně volnoběhu. Zvýšené bez potíží, neřešeno.
Technika byla ve znamení čepů v pořádku, řízení v pořádku (proč to teda mlátí a nejde točit?) , sbíhavosti OK, upevnění kde čeho OK, Přední brzdy dělané dneska OK, svítí, bliká (až na levý boční - nástřik dutin? Zkouknu žárovečku a kdyžtak dám zubatou podložku...) troubení se nezkoušelo.... no a protože LZ brzda je pouze 40%, můžu chodit pěšky
Tak už mám na hromádce pakny, prasátka, lanovod, vše nové, jen to tam dát a zopáknout si výlet. Bohužel zítra na dovolenou žigulem nejedu. Takže tak. Jo, Vašku, ta vaša banda už je dost profláklá, nehlásit se k vám, by mi to i dali
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
To jako, že jsou zvyklí na samý nablejskaný Rollsy a teď tam přijel bílej žigul, kterej má v techničáku modrou a ještě zadní kolo na 40%?MartasBrno píše:Jo, Vašku, ta vaša banda už je dost profláklá, nehlásit se k vám, by mi to i dali
Měl ses bránit, že to je diskriminace!
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Martine, víš jak jsem se ptal, kdy jsi měl naposledy rozdělané zadní brzdy .... Zarezlé prasátko udělá svoje.
Mno a nevím, jak naše banda může být na STK Kuřim profláklá, když funguje ani ne půl měsíce a já tam byl pouze dvakrát - den před tebou . Mno a nikdo tě nenutil, se k nám hlásit
Každopádně je to "drobnost" na hodinku/dvě práce.
P.S. Je to div, že tam to tvoje auto vůbec dojelo
Mno a nevím, jak naše banda může být na STK Kuřim profláklá, když funguje ani ne půl měsíce a já tam byl pouze dvakrát - den před tebou . Mno a nikdo tě nenutil, se k nám hlásit
Každopádně je to "drobnost" na hodinku/dvě práce.
P.S. Je to div, že tam to tvoje auto vůbec dojelo
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
nehnevaj sa ale ked ti jedno kolo brzdi na 40% tak by tam s tym mohol prist aj somtny jezisko a letel by.... ked uz to nic ine nerobi ale brzdit by to mohlo
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Vašku, proč se divíš? Jinak prasátka jsou super stav, bubny taky. Odmastil jsem, vyměnil pakny, preventivně jsem vyměnil lanovod, seřídil excentry vůli paken a seřídil ručku.
Maťo, rozumím, ale je hrozně zábavné slyšet po sobě tři důležité lidi, kteří řeknou: 1) zadní brzda není důležitá, 2) zadní brzda skoro nebrzdí, 3) nesouměrnost zadku nepozná mnohdy ani zkušený šofér, 4) jak to neštymuje, nesmím to pustit.
Rozumím tomu a vím, že to určitě není téma vhodné na flame
Maťo, rozumím, ale je hrozně zábavné slyšet po sobě tři důležité lidi, kteří řeknou: 1) zadní brzda není důležitá, 2) zadní brzda skoro nebrzdí, 3) nesouměrnost zadku nepozná mnohdy ani zkušený šofér, 4) jak to neštymuje, nesmím to pustit.
Rozumím tomu a vím, že to určitě není téma vhodné na flame
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
ja neviem, moje vozy vzdy brzdili aj ked nejazdili, lebo pouzijem kralove heslo, jazdit to moze, brzdit to musi. to ze sa to zle zistuje ci to na ten zadok brzdi ci nebrzdi je druha, ale ked ti pol zadnej strany prakticky nebrzdi nezmoes sa rozculovat ze to niekomu nedali a zvalovat vinu na inych
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Klídek. Na nikoho se tady nic nesvaluje, je treba cist i smajliky, pripadne smajliky mezi radky Vašátor vtípek snese, já už jich od něj snesl poslední dobou taky dost. Dál to tu rozebírat nebudeme.
Tak. A už pár hodin jezdím legálně. Je fakt, že vada byla úplná banalita - mastné obložení. Buben odmaštěn benzinem, výměna viz. výše a rafičky šly srásně spolu, jeden dílek odchylka, když už.
Ještě se vrátím k emisím. Kdo znáte můj motorek víte, že si občas malinko učmoudne. No každopádně dobře ohřátý na emisích ve zvýšených otáčkách nebylo co řešit, mírně zvýšené HC jsou pochopitelné. Volnoběh se měl vejít do 3.5 CO, kam jsem to z původních 8 postupně doreguloval - ikdyž to nešlo úplně hladce. Je znát, že směs asi dobrá, ale otáčky je lepší držet spíš horní hranice už kvůli smáznutí postranních vlivů, jako třeba jízda víc než stovkou na vykvalt, horko a poskakování po městě atd...
A jen drobná perlička - jak si vysvětlit, že zavřu šroub směsi a motor se točí? Mám tam prostě něco blbě, ale chodí to.
Vašku - posledně jsi mluvil něco o vůli na klapkách, že když je přehnaná, bere se palivo z přechodových otvorů a karbec nereaguje na šrouby. A že přitom motor houpe. Je tak?
Tak. A už pár hodin jezdím legálně. Je fakt, že vada byla úplná banalita - mastné obložení. Buben odmaštěn benzinem, výměna viz. výše a rafičky šly srásně spolu, jeden dílek odchylka, když už.
Ještě se vrátím k emisím. Kdo znáte můj motorek víte, že si občas malinko učmoudne. No každopádně dobře ohřátý na emisích ve zvýšených otáčkách nebylo co řešit, mírně zvýšené HC jsou pochopitelné. Volnoběh se měl vejít do 3.5 CO, kam jsem to z původních 8 postupně doreguloval - ikdyž to nešlo úplně hladce. Je znát, že směs asi dobrá, ale otáčky je lepší držet spíš horní hranice už kvůli smáznutí postranních vlivů, jako třeba jízda víc než stovkou na vykvalt, horko a poskakování po městě atd...
A jen drobná perlička - jak si vysvětlit, že zavřu šroub směsi a motor se točí? Mám tam prostě něco blbě, ale chodí to.
Vašku - posledně jsi mluvil něco o vůli na klapkách, že když je přehnaná, bere se palivo z přechodových otvorů a karbec nereaguje na šrouby. A že přitom motor houpe. Je tak?