PREMIER NE 118 - Made in India

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

fettis
Příspěvky: 18
Registrován: čtv kvě 20, 2010 16:51
Bydliště: Most

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od fettis »

taky mě napadly tu úvahy nechat si poslat palubku z Indie , jenže ta zas bude pravostranná a jsem tam kde byl předchozí majitel než začal auto předělávat na levostranné............zavžuju buď tu samaráckou nebo z 2105----
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od JmJ »

a proc to musi mit levostrane rizeni, kdyz se to tak snad ani nevyrabelo?
VAZ 2104 1.3 1989
Veverka

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Veverka »

Protože žijeme v jeurosocialismu a pravostranné nepřihlásíš.Pouze vldáda ví,co je pro vopčany nejlepší.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od JmJ »

Veverka píše:Protože žijeme v jeurosocialismu a pravostranné nepřihlásíš.Pouze vldáda ví,co je pro vopčany nejlepší.
to sice chapu, jenze pokud by to dostal do rozumne puvodniho stavu, tak se to da povazovat mozna za "veterana" a to by snad zlegalizovat jit melo? Prijde mi to jako snazsi cesta, nez prebastlit rizeni a snazit se pak ziskat homologaci. Ja temhle vecem ale moc nerozumim.
VAZ 2104 1.3 1989
Cory
Příspěvky: 11608
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Cory »

Je tu XY veteranov s pravostrannym riadenim dovezenych zo zahranicia a prihlasenych na veteranskych znackach.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od ger007 »

pokial je auto r.v. 199X tak ho ako veterana prihlasis tak za 10 rokov, a dovtedy sa na neho iba kukat tiez nic moc
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Veverka

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Veverka »

Tady se měl prodávat levostranný ne?Takže trochu přestavět na "turka" by neměl být morální problém.

Tak či onak,není to jedno jestli je volant napravo či nalevo?Auto bude pořád skoro stejné.
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Crocodile »

Nejen v Evrosojuzu je problém s přihlašováním aut s volantem vpravo. Od minulýho roku už i v RF došli k zákazu, hlavním důvodem byl dovoz levných aut z Japonska.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od JmJ »

Ja opakuju, ze legislativu neznam, takze jen selsky usudek. Kdybych ja byl organ ala STK, tak mi prijde rozumnejsi povolit vyjimkou auto, ktere ma od vyroby rizeni vpravo a je s tim homologovano aspon v nejake casti zemekoule, nez povolit auto s amaterskou prestavbou rizeni na stranu levou. Ja to chapal tak, ze to auto se s levostranym rizenim nikdy neprodavalo a do eu dost mozna vubec nevozilo. Pak se da mozna nejak uvazovat o technicke rarite, i kdyz to auto nema 50 let. Ale to jsou jen me dojmy a ja sam bych snahu o legalizaci prvni zameril touto cestou.

Pokud se to auto k nam vubec nevozilo, tak si myslim, ze ho tu nelze prihlasit i kdyby melo rizeni uprostred. Proste nema homologaci. A pak je zcela zbytecne resit nejakou prestavbu. Ale fakt nevim, jak to s timhle autem je. Jen uvazuju hlasite.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Jelen »

volant vlevo = dobova uprava, za 10 let zeleny znacky a je pokoj.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od JmJ »

Jelen píše:volant vlevo = dobova uprava, za 10 let zeleny znacky a je pokoj.
:-))
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Yellow01 »

Nissan Skyline R34 nebo třeba S15 Silvia u nás taky přihlásit nejde, protože se tyhle auta s levostranným řízením nikdy nedělaly.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od ger007 »

Adamov otec by tu vedel porozpravat co vsetko treba spravit aby si na slovensku prihlasil auto co ma volant uprostred aj ked ma 30 rokov
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1250
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od mušketýr »

Veverka psal že přesunutí volantu vlevo je kvůli přihlášení.Opravdu si myslíte že to lze dostat na značky?Ať s volantem vpravo či vlevo.Já o tom silně pochybuju.M.S.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Veverka

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Příspěvek od Veverka »

AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“