Valdovo 2101 - 2170 ☺
Moderátor: Moderátoři
Re: Koroze
Ahoj klucí a chlapi !
Sice to bylo načtnuto myslím v sekci "Nová Priora", ale sem to asi patří víc - ale tam byl někdo zvědav na výsledek
No, došlo k tomu, že před montáží zadních plastových podběhú jsem dnes moji 8měsíční Prioru odstrojil od plasů v plánu po "stračesku" ji doošetřit
Tedy schrnutí - tato moje Priora je asi nejmladší zde, má za sebou oněch 8 měsícú a v tom denní provoz v zimních slaných měsících, je negarážovaná, stojí na ulici.
Po dnešním rozebraném seznání : Za plasty prahů dosti bordelu, pod tím jen lak karoserie (antikorozní ochrana začíná až za lemem) - bez úhony, natřeno Tlumexem Plast do budoucna
Zadní podběhy - dobře ošetřené, dost bordelu se drželo vlevo na nádobce od benzínu (je nemagnetická) a v pravo na trubkách od nalévání benzínu. Jinak OK a myslím, že ty plastové podběhy tady opravdu pomohou Jinak prostříknuty hlavně vršky tlumičů, natřeno plmo jiného vč,lemů.
Přední podběhy - překvápko - ošetřeno jen to, co je mimo těch plastů, takže dotřeno, ale jinak bez jediné známky načnutí koroze.
prostříknuty dutiny prahů a "kamsi nahoru" a zpětná montáž.
jediný náznak koroze nalezen na pásech, co drží nádrž a úchutech zadních zástěrek - nic moc, zástěrky zatřeny, pásy až na rampě.
Ještě mám v plánu ošetřit vnitřky dveří, PP jsem měl rozebrané, ochrana tam je, ale udělám to "Po česku" (nezalepit kanálky - samozřejmě).
Jinak ani výfuk mne nezklamal, prostě zatím pohoda
Nějaké foto z dneška....
Sice to bylo načtnuto myslím v sekci "Nová Priora", ale sem to asi patří víc - ale tam byl někdo zvědav na výsledek
No, došlo k tomu, že před montáží zadních plastových podběhú jsem dnes moji 8měsíční Prioru odstrojil od plasů v plánu po "stračesku" ji doošetřit
Tedy schrnutí - tato moje Priora je asi nejmladší zde, má za sebou oněch 8 měsícú a v tom denní provoz v zimních slaných měsících, je negarážovaná, stojí na ulici.
Po dnešním rozebraném seznání : Za plasty prahů dosti bordelu, pod tím jen lak karoserie (antikorozní ochrana začíná až za lemem) - bez úhony, natřeno Tlumexem Plast do budoucna
Zadní podběhy - dobře ošetřené, dost bordelu se drželo vlevo na nádobce od benzínu (je nemagnetická) a v pravo na trubkách od nalévání benzínu. Jinak OK a myslím, že ty plastové podběhy tady opravdu pomohou Jinak prostříknuty hlavně vršky tlumičů, natřeno plmo jiného vč,lemů.
Přední podběhy - překvápko - ošetřeno jen to, co je mimo těch plastů, takže dotřeno, ale jinak bez jediné známky načnutí koroze.
prostříknuty dutiny prahů a "kamsi nahoru" a zpětná montáž.
jediný náznak koroze nalezen na pásech, co drží nádrž a úchutech zadních zástěrek - nic moc, zástěrky zatřeny, pásy až na rampě.
Ještě mám v plánu ošetřit vnitřky dveří, PP jsem měl rozebrané, ochrana tam je, ale udělám to "Po česku" (nezalepit kanálky - samozřejmě).
Jinak ani výfuk mne nezklamal, prostě zatím pohoda
Nějaké foto z dneška....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Koroze
Byl jsem dnes konečně na rampě a řádně prohlídnul podvozek. Koroze asi 7 cm na pravém pásu co drží nádrž a jinak nic Jinak spodek vč. výfuku jak nový, něčím hrubším ošetřen před montáží komponentů, poté montážní body a okolí přestříknuto (to jsem neměl ani na 2101). Krycí plech motoru pozink či něco obdobného. Preventivně jsem natřel lemy prahů, ty držáky nádrže + nádrž a zadní nápravu vč. štítů brzd. a ještě přelíznul montážní body.
Tak zatím spokojenost
Tak zatím spokojenost
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Zajímavá fotka u jakéhosi hangáru, pěkné Já byl včera na projíždce také, neudělal jsem si na své Žigulíky extra téma, tak jsem ani nevěděl, kam to dát, tak pokud to nebude vadit, tak dvě fota z projíždky a objevu dobrého místa na fotky - udělal jsem jich samozřejmě víc, pojížděl jsem autím po sluncii...... Pokud to zde vadí, tak mi to admini vymažte
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Valdovo 2101 - 2170 ☺
Bylo mi z více stran naznačeno, ať založím vlastní téma o svých autích, tak tak činím a úvodem představím svou žiguláckou historii
Soužití se značkou Žiguli začlo v mých 9 letech zakoupením rodiči 2101 v lednu 1972, byl to klasický "šedivák" se všemi prvky prvních dovezených kousků, včetně plechovky s barvou Výr.číslo 174516 a motor 175115 (ten žije dodnes ) Žádná řádná ošetření neproběhla, k tomu pár havárií, tedy zásahy v těch dobách autogenem karoserii do dalšího života neprospívaly V Září 1986 proběhla GO motoru po zadření, od té doby 1300cm. V roce 1989 se táta rozhodl mi jej dát na "dojetí". Předtím sme jej ale ještě tak nějak opravili a přestříkali doma na modrou (snímek 1 - z Dia), tedy na pohled docela krasavec, ale koroze byla. Před brzkým zánikem jej zachránil můj tehdejší kolega - vynikající "karosář-autogeník". Před větší opravou a zásahem do věží např. pravá zmizela úplně No, vše šikovně uděláno skoro k nerozeznání od originálu a autí (pro tátu s údivem) žilo vesele dál do roku 1996 a podotýkám bez poruch a nutnosti oprav agregátů. No, kastle přeci jen nic moc a objevil se tu z "NDR" Žigulík jak z fabriky, bohužel trochu oťukaný Došlo k přestavbě za 30,-Kč kolky, to bylo v Srpnu 1996 a tím vlastně vznikla má dnešní 21013 (snímek 2 + 3). Není to čistokrevná 2101, ani 21013, ale to mne nějak netrápí - je to můj skoro celoživotní sourozenec, a tak ho beru V běžném (ale ne denním ježděním do práce) sloužila do Února 2007, to jsem tak nějak začal mít pocit ji v tom stavu uchovat..... Stalo se tak, dnes má i atest vetrána - HV.
Tak došlo ke koupi další 2101 z roku 1971 (snímek 4 + 5), jak se ukázalo, velmi blízké k první v původním provedení - stejná šedivá, č.kastle 177988, tedy o nějaké 3tis. "mladší", jinak velké TP jsou od sebe jen 78 čísel Tento šedivák byl mimo zadní mlhovky v opravdu původním stavu. Tomu také odpovídal ne moc uspokojivý celkový stav No ale sloužil poctivě do IV.2008 a to už v denním dojíždění do práce. Stál na ulici a pro tyto účely byl "očesán" o slušné nárazníky, zp.zrcátko a nějaké prkotiny.
V onom Dubnu byl odstaven v Žatci, vydržel tam do konce roku, načež muselo dojít k rychlé EKO-likvidaci Do onoho roští dojel po vlastní ose, bez výfuku (a výkonu), palubky a všeho možného....opravdu skelet, ale jel hrdině sám
Nahradila jej zánovní modrostříbrná 2112, (snímky 6 + 7). Koupil jsem ji dost oťukanou, ale jinak naprostá spokojenost, jen výměna brzdových zadních válečků a hlavního brz.válce, jinak samozřejmě olej atd je spotřeba, to nepočítám. nyní slouží na Karlovarsku, spolu s 2111 a 2121. Jen ke konci se "naštvala" že bude nahrazena 2170, tak přestala poslouchat postupně dvě el. okna.
Byla zanechána jako komis v Mostě při převzetí Priory a prodána až tento rok v květnu.
K současnému "provozáku" 2170 Priora (snímky 8 + 9) - Koho to zajímalo, tak to asi sledoval v tématu "Nová Priora", přesunutí mých příspěvků odtud by to tam dost narušilo..... Tedy podrobnosti jsou tam a tak jen stručná rekapitulace: Chtěl jsem sedana a v modré barvě V první polovině r.2012 nebyla v nabídce, tak jsem čekal do nového barevného vzorníku v červnu a objednal nakonec č.192 (Dark Cherry) v Mostě, ale jak jsem zde již někde zmínil, byl o mne boj mezi Sadskou a Mostem, já z toho vytěžil zdarma rádio vč. všeho a denní svícení vč.montáže .Měla být dodána v Září, nakonec z toho byl konec Října a k převzetí až 2.11.2012. No, jezdit jsem měl čím, tak mne to zas tolik netrápilo. Oproti různému očekáváni přišel facelift a to mne potěšilo
Tak takové nějaké představení té mojí Žigulácké historie a současnosti
Po dohodě s adminem je to vše v jedném tématu - tedy stará řada, ale nechci zakládat těch témat víc. Sem budou i některé mé příspěvky přesunuty.
Soužití se značkou Žiguli začlo v mých 9 letech zakoupením rodiči 2101 v lednu 1972, byl to klasický "šedivák" se všemi prvky prvních dovezených kousků, včetně plechovky s barvou Výr.číslo 174516 a motor 175115 (ten žije dodnes ) Žádná řádná ošetření neproběhla, k tomu pár havárií, tedy zásahy v těch dobách autogenem karoserii do dalšího života neprospívaly V Září 1986 proběhla GO motoru po zadření, od té doby 1300cm. V roce 1989 se táta rozhodl mi jej dát na "dojetí". Předtím sme jej ale ještě tak nějak opravili a přestříkali doma na modrou (snímek 1 - z Dia), tedy na pohled docela krasavec, ale koroze byla. Před brzkým zánikem jej zachránil můj tehdejší kolega - vynikající "karosář-autogeník". Před větší opravou a zásahem do věží např. pravá zmizela úplně No, vše šikovně uděláno skoro k nerozeznání od originálu a autí (pro tátu s údivem) žilo vesele dál do roku 1996 a podotýkám bez poruch a nutnosti oprav agregátů. No, kastle přeci jen nic moc a objevil se tu z "NDR" Žigulík jak z fabriky, bohužel trochu oťukaný Došlo k přestavbě za 30,-Kč kolky, to bylo v Srpnu 1996 a tím vlastně vznikla má dnešní 21013 (snímek 2 + 3). Není to čistokrevná 2101, ani 21013, ale to mne nějak netrápí - je to můj skoro celoživotní sourozenec, a tak ho beru V běžném (ale ne denním ježděním do práce) sloužila do Února 2007, to jsem tak nějak začal mít pocit ji v tom stavu uchovat..... Stalo se tak, dnes má i atest vetrána - HV.
Tak došlo ke koupi další 2101 z roku 1971 (snímek 4 + 5), jak se ukázalo, velmi blízké k první v původním provedení - stejná šedivá, č.kastle 177988, tedy o nějaké 3tis. "mladší", jinak velké TP jsou od sebe jen 78 čísel Tento šedivák byl mimo zadní mlhovky v opravdu původním stavu. Tomu také odpovídal ne moc uspokojivý celkový stav No ale sloužil poctivě do IV.2008 a to už v denním dojíždění do práce. Stál na ulici a pro tyto účely byl "očesán" o slušné nárazníky, zp.zrcátko a nějaké prkotiny.
V onom Dubnu byl odstaven v Žatci, vydržel tam do konce roku, načež muselo dojít k rychlé EKO-likvidaci Do onoho roští dojel po vlastní ose, bez výfuku (a výkonu), palubky a všeho možného....opravdu skelet, ale jel hrdině sám
Nahradila jej zánovní modrostříbrná 2112, (snímky 6 + 7). Koupil jsem ji dost oťukanou, ale jinak naprostá spokojenost, jen výměna brzdových zadních válečků a hlavního brz.válce, jinak samozřejmě olej atd je spotřeba, to nepočítám. nyní slouží na Karlovarsku, spolu s 2111 a 2121. Jen ke konci se "naštvala" že bude nahrazena 2170, tak přestala poslouchat postupně dvě el. okna.
Byla zanechána jako komis v Mostě při převzetí Priory a prodána až tento rok v květnu.
K současnému "provozáku" 2170 Priora (snímky 8 + 9) - Koho to zajímalo, tak to asi sledoval v tématu "Nová Priora", přesunutí mých příspěvků odtud by to tam dost narušilo..... Tedy podrobnosti jsou tam a tak jen stručná rekapitulace: Chtěl jsem sedana a v modré barvě V první polovině r.2012 nebyla v nabídce, tak jsem čekal do nového barevného vzorníku v červnu a objednal nakonec č.192 (Dark Cherry) v Mostě, ale jak jsem zde již někde zmínil, byl o mne boj mezi Sadskou a Mostem, já z toho vytěžil zdarma rádio vč. všeho a denní svícení vč.montáže .Měla být dodána v Září, nakonec z toho byl konec Října a k převzetí až 2.11.2012. No, jezdit jsem měl čím, tak mne to zas tolik netrápilo. Oproti různému očekáváni přišel facelift a to mne potěšilo
Tak takové nějaké představení té mojí Žigulácké historie a současnosti
Po dohodě s adminem je to vše v jedném tématu - tedy stará řada, ale nechci zakládat těch témat víc. Sem budou i některé mé příspěvky přesunuty.
Naposledy upravil(a) valda1971 dne stř črc 17, 2013 03:06, celkem upraveno 1 x.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
To je hezké ale nejhorší je to loučení... Prostě dřív ty auta tak nějak přirostli k srdci, dneska si každý koupí auto a skoro hned přemýšlí jak ho pošle dál a bude jiné (teda pokud jsou peníze), tehdá byly auta jako televize Tesla, prostě se kupovala na celý život
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Neuveritelne, tomu se rika vernost znacce!
Jen tak mimochodem, nevite zda existuje Lada Muzeum? Popripade Muzeum kde jsou alespon nejake Lady vystavene? Byl by to dobry duvod vyjet na projizdku.
Jen tak mimochodem, nevite zda existuje Lada Muzeum? Popripade Muzeum kde jsou alespon nejake Lady vystavene? Byl by to dobry duvod vyjet na projizdku.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Muzeum socialistických vozů v Terezíně a další v Kozovazy (u Prahy). Je tam samozřejmě vše, ne jen Žiguli.
V Terezíně je to kulturnější a lépe vidět, v Kozovazech je toho ve stodole víc, ale nacpáno a šero
Jedno foto expozice z Terezína a "nástěnka" Lada z Kozovaz
V Terezíně je to kulturnější a lépe vidět, v Kozovazech je toho ve stodole víc, ale nacpáno a šero
Jedno foto expozice z Terezína a "nástěnka" Lada z Kozovaz
Naposledy upravil(a) valda1971 dne stř črc 17, 2013 12:14, celkem upraveno 1 x.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Anebo u Jakuba Metelky
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Moc hezký článek Láďo to já bych asi nesesmolil asi zprovozním scaner a zkusím udělat fotky svých aut a vyšlu je na net
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
pekné fotky. ta šedá 01 vyzerá skvele. ak by som chvíľu opčkal a nekúpil moju mohol som mať takéto šedé žiguli s červeným interierom z roku 73
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Ten šedý ale vypadá hezky jen na fotkách (jsou milosrdné ). Červený interiér měl také.
Pozn. moderátora: tak zde máš snad přesunuto vše požadované. Řazení bohužel podle času napsání příspěvku. L.
Pozn. moderátora: tak zde máš snad přesunuto vše požadované. Řazení bohužel podle času napsání příspěvku. L.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Priora si už kreje díky Martinovi zadek plasťákama, tak snad to pomůže k delší životnosti
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
Dnešní den se vydařil, z Bíliny jsme vyrazili moje 2101 + šv.modrá krásná 2106 (mňam ) + 2106 VB do Teplic, že se podíváme na veterány, byli jsme navedeni při příjezdu na výstavní plochu a mezi skoro 100 auty jsme ostudu nedělali Na ploše to byli jediní tři Žigulíci. Byl mi i nabídnut nový nárazník + blatníky, ale je to v Bazaru Nárazník mne těšil, ale po příjezdu jsem zjistil, že je na 21011. Nájezd rozumných 44km.
Jedna fotečka zde, později dodám pro zájemce odkaz na album.
Budeme mít asi v hejnu nový přírůstek 21013, dostal se do ruky jako dědictví dvoum klukům a je vidět, že o něj mají zájem. Oslovili mne kvůli karburátoru a ještě se sejdem - viz foto. Zatím žádná leštěnka, ale co není......
Jedna fotečka zde, později dodám pro zájemce odkaz na album.
Budeme mít asi v hejnu nový přírůstek 21013, dostal se do ruky jako dědictví dvoum klukům a je vidět, že o něj mají zájem. Oslovili mne kvůli karburátoru a ještě se sejdem - viz foto. Zatím žádná leštěnka, ale co není......
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
No tak to pro ně máš rovnou novej nárazník, ne?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺
ta 06 nie je lionolová?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.