Tak. Beruška má dotažený rozvodový řemen, napsal jsem další kus SW na diagnostiku
https://github.com/dmatej/java-cardiag a Beruška prošla TK+EM úplně nečekaně dobře:
1) EM asi na 20% EURO4, prošla by i EURO5 se starým katem i lambdami a výfukem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2) TK - nové čepy i přední tlumiče, napsána jen A - koroze podvozkových částí; krom toho mi ale kopal zadní buben, ale bylo mi důvěřováno, že ho plánuji vyměnit. A taky je pravda, že už než došlo na test, mluvil jsem o tom.
Dneska jsem dotáhl rozvoďák, minule jsem zvolil špatný postup. Tavri má bod za nakopnutí
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dneska jsem vyměnil ten buben - od výroby vyvažovaný, věčně stáčený a opět házející, grrr. Leč teď ručka brzdí furt, zkusil jsem, jestli si to nesedne, a přijel jsem z projížďky s nažhaveným bubnem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
; jinak nový buben Cifam je ital, celolitinový, je asi 2x těžší než Rus, ale je přesný.
Seřizování ručky se schované pod krytem výfuku, který má ovšem štefty, které stoprocentně zítra utrhnu, takže bude zase o zábavu postaráno. Flexa si zase užije, navařím si šrouby bez hlav na plechové čtverečky, ubrousím barvu a zbytky z podlahy a plíšky se závitem přivařím k podlaze. Nebo druhá možnost - zbytek zarovnat, vyvrtat díru a šroubek bez hlavy do ní zavařit rovnou. Ale to zase určitě provrtám koberec a to nechci ...
No, takový je plán ... doufám, že na mě zase něco vzplane ...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Druhý buben chci vyměnit taky, ale bez přeštelování brzdy to nepůjde ...
A poslední řada seriálu začíná zde ... no dobře, o snímek zpět
https://picasaweb.google.com/1034647282 ... 4247481506
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).