PREMIER NE 118 - Made in India
Moderátor: Moderátoři
PREMIER NE 118 - Made in India
Vážení příznivci vozů Vaz,
sice výše uvedené vozidlo není přímo produktem automobilky v Togliatti, nicméně jistá příbuznost s Vašimi vozy jistě je, jedná se také o licenčního Fiata 124
Zakoupil jsem tento zřejmě jediný exemplář v ČR za účelem renovace. Jedná se zřejmě o vozidlo, které bylo vystavováno na autosalonu AUTOSHOW Praha 1992 libereckou firmou Auto Delta, ketrá chtěla tyto vozidla v ČR prodávat za 99.000 Kčs
Vozidlo je velmi slušném stavu co se týká stavu karoserie,motor (licenční Nissan Sunny) zatím neběží, nicméně nepředpokládám vážnější problém.Stav počitadla km ukazuje stav 1403 km čemuž by i stav původních pneu, sedadel,stropnice,rezervy atd odpovídal...
Problém je v tom , že dříve se někdo pustil do přestavby vozidla z původního levostranného řízení na naše pravostranné, včetně výměny palubky za "žigulí". Řízení, pedály atd vše dokončené a funkční, ovšem interiérové prvky a elektroinstalace nikoliv.....Hledám tedy někoho , kdo disponuje díly intierieru, zejména přístrojovka, sada zámků apod, a byl by ochoten tento interier nastrojit a udělat ho jak se říká fešácký a podilet se tak na renovaci tohoto zajímavého vozu - samozřejmě za tučnou odměnu - ideální by byl někdo v rozumném okolí Mostu, ovšem ani převozu auta na delší vzdálenost se nebráním... co se týká ostatních komponentů -motor,převodovky,náprava lakové opravy karoserie atd - to vše si zajistím sám.....
budu rád i za tip na koho se obrátit , případně jakoukoliv další informaci o tomto vozidle
fettis@seznam.cz
sice výše uvedené vozidlo není přímo produktem automobilky v Togliatti, nicméně jistá příbuznost s Vašimi vozy jistě je, jedná se také o licenčního Fiata 124
Zakoupil jsem tento zřejmě jediný exemplář v ČR za účelem renovace. Jedná se zřejmě o vozidlo, které bylo vystavováno na autosalonu AUTOSHOW Praha 1992 libereckou firmou Auto Delta, ketrá chtěla tyto vozidla v ČR prodávat za 99.000 Kčs
Vozidlo je velmi slušném stavu co se týká stavu karoserie,motor (licenční Nissan Sunny) zatím neběží, nicméně nepředpokládám vážnější problém.Stav počitadla km ukazuje stav 1403 km čemuž by i stav původních pneu, sedadel,stropnice,rezervy atd odpovídal...
Problém je v tom , že dříve se někdo pustil do přestavby vozidla z původního levostranného řízení na naše pravostranné, včetně výměny palubky za "žigulí". Řízení, pedály atd vše dokončené a funkční, ovšem interiérové prvky a elektroinstalace nikoliv.....Hledám tedy někoho , kdo disponuje díly intierieru, zejména přístrojovka, sada zámků apod, a byl by ochoten tento interier nastrojit a udělat ho jak se říká fešácký a podilet se tak na renovaci tohoto zajímavého vozu - samozřejmě za tučnou odměnu - ideální by byl někdo v rozumném okolí Mostu, ovšem ani převozu auta na delší vzdálenost se nebráním... co se týká ostatních komponentů -motor,převodovky,náprava lakové opravy karoserie atd - to vše si zajistím sám.....
budu rád i za tip na koho se obrátit , případně jakoukoliv další informaci o tomto vozidle
fettis@seznam.cz
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Bylo by možné sem dát fotky?
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Hele není možné, že bych to auto viděl běhěm posledního měsíce v Lovosicích?
Vypadá opravdu pěkně. Wenco neujmeš se té eletriky?
Vypadá opravdu pěkně. Wenco neujmeš se té eletriky?
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Máme to k sobě řádově 12 km, tak bysme se mohli sejít a domluvit se, nějaké věci bych asi dohromady dal.......
Nevím, kolik věcí celkem scháníš, ale v Teplicích je k mání prý nádherný kombík 2102 na díly za 7.000,-Kč, tedy palubka, zámky a ...... prostě nevím.
Nevím, kolik věcí celkem scháníš, ale v Teplicích je k mání prý nádherný kombík 2102 na díly za 7.000,-Kč, tedy palubka, zámky a ...... prostě nevím.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
To jsme měli nedávno v tématu: Zajímavé inzeráty na webu.
Alespoň mám takový pocit....
Ta fotka zezadu vypadá jak 2105,
Máš to na značkách
Alespoň mám takový pocit....
Ta fotka zezadu vypadá jak 2105,
Máš to na značkách
®; Člen LKCS
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Si myslím že to vypadá moderněji jak 2105
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Neblbni, co jsi dneska všechno vypil? Vrrrr!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Kolem Lovosic se mohl PREMIER mihnout předminulý týden , když jsem ho vezl z K.Hory na plaťáku.
žádné doklady k němu neexistují - má jen výrobní štítek a ražené VINko na kastli - zkusím dát dotaz do výrobního závodu v BOMBAYI jestli neevidují k čemu byl původně tento kus určen . Ro výroby to bude 1992 - na pneumatikách a sklech je to vyznačeno...
žádné doklady k němu neexistují - má jen výrobní štítek a ražené VINko na kastli - zkusím dát dotaz do výrobního závodu v BOMBAYI jestli neevidují k čemu byl původně tento kus určen . Ro výroby to bude 1992 - na pneumatikách a sklech je to vyznačeno...
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Mě se to líbí z prostého důvodu - je to bratranec žigula
Škoda, že to není starší (25let) pak si myslím, že by to mohlo jít legálně jako veterén a dostal bys zelené SPZ s Včkem.
Pokud se s tebou nebudou bavit jak to uděláš abys mohl jezdit v ČR ? A absolvovat technické? atd? Už teď se bojím s tou předělávkou řízení zleva doprava aby to nevadilo, resp. zdali to nebude potřebovat nějakou extra kontrolu na STK a schválení této změny.
Škoda, že to není starší (25let) pak si myslím, že by to mohlo jít legálně jako veterén a dostal bys zelené SPZ s Včkem.
Pokud se s tebou nebudou bavit jak to uděláš abys mohl jezdit v ČR ? A absolvovat technické? atd? Už teď se bojím s tou předělávkou řízení zleva doprava aby to nevadilo, resp. zdali to nebude potřebovat nějakou extra kontrolu na STK a schválení této změny.
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
Na veterana asi tazko, povodna pristrojovka vyzerala dost inac ako zigulikova. Ja by som do toho dal skor pristrojovku z 2103, nepodobalo by sa to sice povodnej, ale v Turecku jazdi este hodne Tofasov, ktore sa tomu Indovi dost podobaju a pouzivaju pristrojovku s gulatymi budikmi
Roman
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: PREMIER NE 118 - Made in India
A nebo Seat 124, to je všechno to samé ne?
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/