NIVA MPI - Hydrostavy
Moderátor: Moderátoři
NIVA MPI - Hydrostavy
Přátelé mám otázku. Jakým utahovacím momentem mají být dotaženy hydrostavy ventilů???
Niva MPI r.v.2001
Niva MPI r.v.2001
Niva 1.7Mpi
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Můj motor 1,7MPi má po studeném startu kovově klapavý, skoro bych řekl až dieselovský zvuk, zejména při přidání plynu z volnoběžných otáček. Jakmile se motor trochu ohřeje, problém zmizí. Olej Mogul GX-FE 10W40. Najeto 44000km. Nemám žádné srovnání, zakže ani nevím, jestli je to závada či vlastnost.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Ventilova vůle byla děláná kdy?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Re: 1.7i problémy s motorem
a ten hydrostel byva problem... ja som to vyhodil. stejne tak napinanie retaze olejom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: 1.7i problémy s motorem
Kdybych chtěl hydroštely měnit, stačí sundat horní víko motoru?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
A vačku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
A co místo nich? Prosím konkrétně - odkaz nebo tak něco z čeho tam dát náhradu. Nemusí se měnit i ventily?
®; Člen LKCS
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Si by bolo najlepsie zohnat inu hlavu a vsetko potrebne prehodit z nej idealne 1,7 ckovu.
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
1.7 to vobec nemusi byt, kludne aj 1.2. Prehadzovane komponenty su naprosto stejne na vsetkych starych hlavach.
ide o diely 23, 24, 25, 26 a 27. Tie sa vyhodia a nahradia velmi podobnymi zo starej hlavy. 23jka tam potom vobec nebude.
Ked sa rozhodi hlava a bude vedla druha, bude kazdemu jasne co treba vymenit.
Druhou variantov je vyplachnutie hydrostelov technickym benzinom, to zvykne pomoct v pripade ze olej je stary alebo su v nom necistoty... Tento pripad to asi nebude.
A samozrejme vymena hydrostelov(len polozka 24), ale podla mojho nazoru su to vyhodene peniaze...
ide o diely 23, 24, 25, 26 a 27. Tie sa vyhodia a nahradia velmi podobnymi zo starej hlavy. 23jka tam potom vobec nebude.
Ked sa rozhodi hlava a bude vedla druha, bude kazdemu jasne co treba vymenit.
Druhou variantov je vyplachnutie hydrostelov technickym benzinom, to zvykne pomoct v pripade ze olej je stary alebo su v nom necistoty... Tento pripad to asi nebude.
A samozrejme vymena hydrostelov(len polozka 24), ale podla mojho nazoru su to vyhodene peniaze...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Díky za rady. Mám doma starý katalog na žigulíka, porovnám to s tím novým katalogem. Napadlo mě, jestli by nepomohlo přejít na olej 5W40 místo 10W40.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
zalezi na tom, ci je problem skutocne v tom, ze je olej husty. Pretoze to sa mi nejak nezda, mozno keby si to riesil v zime, ale nie teraz.
Nie je to len tym, ze olej "padne" a kym sa dostane do hlavy tak to klepe? Tak mi to robi napr u priory a hodne ma to sere.
Ja som skusal ist opacne, do 15W/40 aby olej az tak neredol a nepadal a oproti 10ke ziadny rozdiel. Ak to s tou 5W skusis, daj vediet.
Nie je to len tym, ze olej "padne" a kym sa dostane do hlavy tak to klepe? Tak mi to robi napr u priory a hodne ma to sere.
Ja som skusal ist opacne, do 15W/40 aby olej az tak neredol a nepadal a oproti 10ke ziadny rozdiel. Ak to s tou 5W skusis, daj vediet.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Pokud by to bylo hustym olejem, a jeho dobou nez se dostane nahoru a namaze. Pak byl 5W namisto 10W urcite pomohla. Nehlede na to, ze oleje 5W byvaji lepe aditivovane. Navic zakladovej olej uz muze byt kvalitnejsi, klidne plne synteticky. Jsou proste lepsi
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
1.7i;MPI - ventily - přestavba z hydroštelů
Alebo olejove cerpadlo môže davať slabší tlak, chcelo by to tlakomer. Ale na druhej strane, ked to má jednoradú reťaz, tak čerpadlo sa točí rýchlejsie ako u dvojradej.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Lada Niva 1.7i zasekuje sa hydraulika -vahadla
zdravim uz od pondelka mam problem s nivou auto bolo plne pojazdne len trebalo vymenit tesnenie pod hlavou to sa spravilo a tu prvy start a auto bez kompresie ... zaseknuta hydraulika tak som ju ako tak rozchodil ale auo islo na 3 valce a strasne prdi do vyfuku tak som kupil novu hydrauliku a to iste strasne prdi do vyfuku nejde na vsetky valce a pricina je to ze sa zasekuje hydraulika a ak dam dole vacku a povolujem po jednom tie zaseknute vahadla tak akonahli ich povolim tak sa odseknu a vyskocia pekne hore neviete co stym moze byt ?