Check Engine - 2121
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check Engine - 2121
To je jasný že při zapnutém . Našel jsem toto schéma . Jen mi není jasné , kam dále pokračuje kostra CHE .A kde najdu relé imobilizéru ? http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... alnym.html
Naposledy upravil(a) Kewint dne úte čer 11, 2013 21:48, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Re: Check Engine - 2121
Predsa do RJ - kontakt A9. Do CHE ide pri zapnutom zapalovani stale plus a rozsvietenie kontrolky diriguje RJ spinanim kostry.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check Engine - 2121
Ano , to vidím , modrý jde do relé spínačky a dále pokračuje do nějakého relé imobilzéru , či co to je ? To najdu kde ? Potom si myslím že už to dohledam .
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Re: Check Engine - 2121
Modry vedie na viec miest, pretoze to je plus po zapnuty zapalovania...cize od spinacky (ruske B) ide plus do rele spinacky a zaroven do poistkovky na poistku č. 1, zaroven na CHE a do RJ imobilizeru - ak ho mas (ak ho nemas, tak plus pokracuje dalej do rele č. 19.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Check Engine - 2121
Pánové rád bych Vás poprosil o další radu. Zapalování jsem zhruba zapojil ještě mi chybí vyměnit zapalovací trafa. Mám ale bohužel jiný problém, který mě doposud nijak neomezoval. Mám nivu 1,7 jednobod s lpg. Doposud jsem jezdil na plyn ale je mi třeba jít na emise a tam po mě chtějí benzín. Přepnutím řídicí jednotky plynu na benzín ani nenastartuju.
Benzín mi bez problému doteče až k vstřikovači a tlak je dle mého dostačující, propojením konektorů přímo na baterku banzín vystřikne při proměření napětí na konektoru jsem dosáhl hodnoty 11,4V. Jelikož jsem se dozvěděl že přez řídící jednotku je vstřikovač ukostřován tak jsem hodnotu měřil přímo na "-" baterie hodnota napětí shodná s napětím na baterii. Řídící jednotku plynu jsem odpojil a je to beze změny.
Bylo mi řečeno jedním mechanikem že toto může dělat snímač polohy škrtící klapy. Dle návodu na těchto stránkách se nejedná o čidlo na bází hallova jevu. Žádné hodnoty jsem na této věcičce nenaměřil tudíž asi opravdu je mimo. V některé rubrice jsem se zde dočetl že pokud je tato věc vadná přechází ŘJ do nouzového režimu. Vyblikával jsem chybové kódy a po půl hodině blikání se mi nenablikal jiný než 12. Motor je ukostřen přez vyfukové zběrné potrubí přímo na baterku a hlava je propojená s blokem měděným ukostřovacím páskem přímo na "myslím si" všechny hnědé zemnící dráty ŘJ.
Co by jste radili???
DÍKY!
Benzín mi bez problému doteče až k vstřikovači a tlak je dle mého dostačující, propojením konektorů přímo na baterku banzín vystřikne při proměření napětí na konektoru jsem dosáhl hodnoty 11,4V. Jelikož jsem se dozvěděl že přez řídící jednotku je vstřikovač ukostřován tak jsem hodnotu měřil přímo na "-" baterie hodnota napětí shodná s napětím na baterii. Řídící jednotku plynu jsem odpojil a je to beze změny.
Bylo mi řečeno jedním mechanikem že toto může dělat snímač polohy škrtící klapy. Dle návodu na těchto stránkách se nejedná o čidlo na bází hallova jevu. Žádné hodnoty jsem na této věcičce nenaměřil tudíž asi opravdu je mimo. V některé rubrice jsem se zde dočetl že pokud je tato věc vadná přechází ŘJ do nouzového režimu. Vyblikával jsem chybové kódy a po půl hodině blikání se mi nenablikal jiný než 12. Motor je ukostřen přez vyfukové zběrné potrubí přímo na baterku a hlava je propojená s blokem měděným ukostřovacím páskem přímo na "myslím si" všechny hnědé zemnící dráty ŘJ.
Co by jste radili???
DÍKY!
Naposledy upravil(a) adamulik dne pon črc 01, 2013 13:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Check Engine - 2121
zdravim, mam problem s mojou Nivou 1,7spi bez lpg auto si "samo" pridava na 2-4000 otacok pomenil som kde co, CHE nesvietilo ale ked som vymenil LS tak pri zahriati motora na 80-90 stupnov mi zasvieti CHE po ochladnuti motora sa situacia opakuje RJ hlasi 13 cize absencia signalu LS nejake tipy ? zeby ta nova LS ? dakujem
Lada NIVA 4x4 / 1.7spi / Truck 2000 / 8cm zdvihnutie / expedičná záhradka
Re: Check Engine - 2121
Lambdu tam dej tu starou, ale vyměň krokový motorek volnoběhu - nefunguje ti.dodsti píše:auto si "samo" pridava na 2-4000 otacok
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Check Engine - 2121
no neviem motorcek som pozeral a normalne sa hybe ono ked sa pohnem aj na neutrali tak si prida samo a ked zastavim tak otacky klesnu postupne
Lada NIVA 4x4 / 1.7spi / Truck 2000 / 8cm zdvihnutie / expedičná záhradka
Re: Check Engine - 2121
Jako že jsi motorek vybral a při nastartovaném motoru jsi sledoval co dělá ? To jde ?? Pokud se hýbe jakože si s ním hýbal třeba kleštěma, tak bude mrtvý na 100%.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Check Engine - 2121
presne tak namiesto motorceku som tam napchal izolacku a motorcek som mal v ruke a hybal sa aj pri zoslapnuti plynu a naslednom ubrani plynu
Lada NIVA 4x4 / 1.7spi / Truck 2000 / 8cm zdvihnutie / expedičná záhradka
Svieti kontrolka - check engine
Zdravim Vás,
mam taky problem na Lade nive 1.7i, rok výroby 2007 a začal svietiť kontrola check engine. Sused ma taky univerzálny system na vyblikavanie chyby a vyhodilo to kod P0480.. neviete mi poradiť čo je to presnejšie za chyba ?
ďakujem
mam taky problem na Lade nive 1.7i, rok výroby 2007 a začal svietiť kontrola check engine. Sused ma taky univerzálny system na vyblikavanie chyby a vyhodilo to kod P0480.. neviete mi poradiť čo je to presnejšie za chyba ?
ďakujem
Re: Check Engine - 2121
®; Člen LKCS
Re: Check Engine - 2121
neprejavuje sa to nijak, auto ide pekne.. drži volnobeh, spotreba dobra podla tej tabulky to je obvod rele ventilatora 1 takže sa zajtra uvidi.. asi je len niekde prerušeny drot alebo to može byť aj poistka ?
Re: Check Engine - 2121
Najskor chyba v spinacej casti rele ventilatora. Cez diagnostiku sa ventilator da spustit, takze si to treba overit.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Check Engine - 2121
Chcel by som vas poprosit o radu- na Nive 1.7mpi (rov vyroby 2013) LPG, sa po 27 000 km vyskytla nasledovna zavada:
Rano na studeny motor ide na tri valce- a blika kontrolka "check engine". Akonahle sa zohreje a vypne/zapne sa motor, chod je normalny a kontrolka neblika. Bol som v servise- zavada- nesiel 3. valec- vymenene sviecky. Nasledne kontrolka nie len, ze blikala, ale zostala svietit pocas celej jazdy. Opat servis- vymenene kable k svieckam- kontrolka zhasla (sama), vsetko sa zdalo normalne. Ale ked sa startuje na studeny motor, opat preblikava a opat hrkoce na tri valce.
Napada vas, co by to mohlo sposobit? Cievka- ale nezda sa mi, ze by blbla len za studena, a pokus-omyl mozem praktizovat pri svieckach za 5 euro, ale pri cievke za 80 (alebo kolko) by som mal rad istotu, ze to pomoze.
Este na dodatok- ked je zohriata (nemusi na 90, staci ked sa len rucicka teploty "pohne" - ide bez problemov ako na LPG tak na benzin.
Prosim poradte. Vdaka!
Rano na studeny motor ide na tri valce- a blika kontrolka "check engine". Akonahle sa zohreje a vypne/zapne sa motor, chod je normalny a kontrolka neblika. Bol som v servise- zavada- nesiel 3. valec- vymenene sviecky. Nasledne kontrolka nie len, ze blikala, ale zostala svietit pocas celej jazdy. Opat servis- vymenene kable k svieckam- kontrolka zhasla (sama), vsetko sa zdalo normalne. Ale ked sa startuje na studeny motor, opat preblikava a opat hrkoce na tri valce.
Napada vas, co by to mohlo sposobit? Cievka- ale nezda sa mi, ze by blbla len za studena, a pokus-omyl mozem praktizovat pri svieckach za 5 euro, ale pri cievke za 80 (alebo kolko) by som mal rad istotu, ze to pomoze.
Este na dodatok- ked je zohriata (nemusi na 90, staci ked sa len rucicka teploty "pohne" - ide bez problemov ako na LPG tak na benzin.
Prosim poradte. Vdaka!