Po sešlápnutí plynu padají otáčky

Moderátor: Moderátoři

Pavlík Brno
Příspěvky: 175
Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Po sešlápnutí plynu padají otáčky

Příspěvek od Pavlík Brno »

Nikdy se nám to ještě nestalo. Dnes po ujetí cca 10 km, teplota motoru signalizovala ideální stav. Najednou auto začalo ztrácet výkon, při jízdě na LPG. Při rozjezdu všechno OK do 2q a motor se nechtěl vytočit nad 3500 ot. Zařadím 3q a zase to šlo z těžka do 3500 ot. Na křižovatce jsem zkusil sešlápnout spojku a zkoušel reakci plynového pedálu. Do 3000 ot. v pohodě a dál se nevytočil, pěkně mě to vytočilo. Sešlápnu plyn do podlahy a motor šel do 3500 ot. a padl na 1000 ot., potom znovu do 3500 ot. a zase spadl na 1000 ot. a stále se to opakovalo. I když jsem stál na plynu stále. Z křižovatky to doskákalo ke kraji vozovky a při přepnutí na benzín to chcíplo. Pak jsem zkoušel startovat všemi způsoby (na benzín, na plyn, bez sytiče, se sytičem), ale motor ani neškytl.
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

No aspon mas omezovac otacek. :wink: Ne, vazne.. Podle me to muze delat nejaka netesnost. Motor prisava falesnej vzduch. Zkontroluj dotazeni vsech sroubu v karburatoru, sacim potrubi a tak.
Naposledy upravil(a) Brandy dne čtv úno 23, 2006 20:44, celkem upraveno 1 x.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Předně napiš, co máš za typ, hlavně karburátor!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

A jak se to chova na benzin? :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Pavlík Brno
Příspěvky: 175
Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavlík Brno »

Máme 2105, obsah 1300, rok 1982, jinak se v tom nevyznáme. Na benzín je vždycky živější. Nikdy se nám nic podobýho nestalo. Po tom co to začalo blbnout, sme už nestihli přepnout na benzín a zdechlo to.Už to nenastartovalo.
vlado72
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 10, 2005 07:34
Bydliště: zvolen

Příspěvek od vlado72 »

mne sa raz stalo cosi podobne:
v zime so auto odstavil a na druhy den neslo natocit.
Pozeral som vsetko-benz. potrubie, cerpadlo, karbec, VN kable, rozdelova, inducku.
A potom som prisiel na to /po 5 dnoch/: na tom bakelitovom palci v rozdel. bol zlomeny jeden kolik naspodku/ ktory sa opiera do tej ocel. dosky/, a tak sa predtih menil ozaj ako chcel.
Dobre ma ta blbost potrapila...
BA3 2105 1.3 1986
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

Mě odešel ten odpor co je v palci.V menších otáčkách to jakš-takš jelo,ale když jsem přidal a změnily se nároky na energii jiskry,tak to s autem docela řádně cukalo.Na benzín to ale nastartovat šlo.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Takže to dělá jen LPG? Špatně nastavený, ucpanej filtr. Nejezdíte s prázdnou nádrží? Když klesne tlak, přestane to tahat, ale dá se ujet třeba ještě 15 km, někdy i víc.
Dá se trefit i víc "dobrých poloh" - jedno se nastavuje na reduktoru, jedno na hadici. Šroubem na hadici ovlivňujete hodně i výkon i spotřebu, v ideálním případě je dobrý obojí - chce to ale zkoušet.

Napřed je dobrý ale seřídit volnoběh na benzín ;-)

Jo a v zimě LPG často zlobí - namrzaj "úzký" místa.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Pavlík Brno
Příspěvky: 175
Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavlík Brno »

díky za rady,před měsícem sme dali novej palec do rozdělovače-nee že by to bylo nutný ale preventivně. snad je ten novej nejakej krempl a chyba je v tom a nebo jen došel LPG. V tu chvíli se prostě nepodařilo nastartovat-na Provazníkově,samozřejmě za prdelí troleják a fronta nervoozních aut..... dnes tam půjde zpátky starej rozdělovač.pak napíšu co a jak!
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Re: Po sešlápnutí plynu padají otáčky

Příspěvek od Wolf »

Lucinka a Pavlík píše:... Do 3000 ot. v pohodě a dál se nevytočil, pěkně mě to vytočilo. Sešlápnu plyn do podlahy a motor šel do 3500 ot. a padl na 1000 ot., potom znovu do 3500 ot. a zase spadl na 1000 ot. a stále se to opakovalo ...
Nekdy se takto projevuje vadne lozisko, na kterem je zakladni deska rozdelovace. W.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

to co popisujes se stane kdyz zamrzne karbec...motor ale pak po nejake dobe jde nastartovat a jede uplne normalne...mne se to stalo jen jednou, kdyz sem jel na podzim a byla mlha...pelasil sem po dalnici a najednou to zacalo ztracet otacky...nastesti sem vedel ktera bije bo mi bylo jasny ze nemam preplou packu na zimni provoz :roll: :oops: ...
Kazdopadne to je nejaka hloupost, pokud by bylo v haji lozisko v rozdelovaci tak by to naopak jelo ve vyssich otackach ale pri nizkych by se motor neudrzel...a pri startovani by to aspon melo snahu naskocit...
Pokud motor nejde ani ted nastartovat tak dej zpet sterej palec rozdelovace.Vetsinou kdyz ten odpor odchazi tak to jde poznat na prijmu radia, jinak se to poznat neda, odejde v podstate hned.Vymena toho palce je asi nejjednodussi reseni.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Drobek81 píše:to co popisujes se stane kdyz zamrzne karbec...
To je pravda, take jsem to na starsich typech zazil, ale ac s tim nemam zkusenosti, tak kolegove, co jezdi na LPG snad s tim problem nemaji nebo se mylim? W.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Mýlíš. LPG je na to ještě náchylnější.... ale nedá se to říct obecně, záleží na teplotě a vlhkosti vzduchu.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Rovněž to může být zlomený kladívko (ta pružinka). My na to takhle najeli 50Km, chvíli to jelo normálně, pak skoro vubec. Už jsme z toho byly zoufalí. Rozhodně to bude nějaká blbost. To že je tam benzín se pozná, takže snažit se nastartovat na beneli a pak se uvidí. Jestli to bude to samý, bude to elektrika...zapalování.
Žigul nic těžkýho není :lol:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pavlík Brno
Příspěvky: 175
Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavlík Brno »

tak sme zkusili nastartovat na benzín a pohoda!!! asi to bylo vcera přechlastaný a zahlcený plynem. Ta včerejší kolize byla způsobena asi nekvalitním plynem nebo je prej možný, že máme ucpanej filtr na LPG. Nevíte o tom něco? Cena, kde je to umístěný, životnost,....
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“