![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
no vida. btw pokud ti to bez problemu proslo emisema, tak bych pripadnou pokracujici vyssi spotrebu mozna hledal v necem, co "pribrzduje", nez v procesu spalovani (vstriky, vaha vzduchu, svicky atd.).tavri píše:A je toÚspěšně to prošlo.
Vpravo vzadu nejspíš ovalita bubnu, mám natřít brzdový trubky, vyměnit stěrače a pár dalších drobností Áčkové závady
Ne, ne řada 110 má jiný "vylepšený" zátěžák a to tak, že do něj jdou ze předu dvě trubky(z každé komory hl. brzd válce jedna) a odcházejí také dvě ke každému kolu (což je zcela logické). Bylo zde zjevně zamýšleno že by to bylo jako "posychrované", ale nějak se to v praxi neosvědčiloKoko Loko píše:Divné, omezovač snad máte tak jak krabice před rozvidlením, takže by prasátka měla na obou stranách chodit stejně, ne? Leda, že by též zatuhla.
Mě se kdysi po nedomyšleném nakopnutí sedmy kombíkovými pružinami podařilo omezovač nechat zatuhnout v poloze zavřeno. Po zimě odježděné jen na předku jsem měl bubny totálně vyrezlé. Omezovač nicméně probudila ukrutná síla vyvinutá na pedál brzdy, až se "prostřelil" a spokojené prošel již dvěmi technickými.