Vlaky
Moderátor: Moderátoři
Re: Vlaky
Jezdíme u firmy NOVOG. A stránky mají tuším noevog.at a tam určitě bude nějaké okýnko s Waldviertelbahn...
Když pojede mašina a my vydržíme, tak by sme měli jezdit každý víkend až do konce září. Přes tejden budou jezdit motory.
Ale Germáni to je jiná liga, kam se na ně hrabem...
Když pojede mašina a my vydržíme, tak by sme měli jezdit každý víkend až do konce září. Přes tejden budou jezdit motory.
Ale Germáni to je jiná liga, kam se na ně hrabem...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
Hergot ta je nablejskaná, až je škoda v ní topit.Ljoňa píše:Tak zatím co ste si užívali svých vozů na srazu. Já tvrdě pracoval na lokálce.
A druhý den sme vyrazili na seznání s loko do Gmündu. A s ní by sme měli vozit v létě výletní vlaky na tratích Litchau - Gmünd - Gross Gerungs.
Je to lokomotiva řady 399.01 z roku 1908. Nej. výkon 600 koňských sil, rychlost 40 km/h a hmotnost 45 tun. Právě přišla z dílen v NDR, takže fungl nový stroj, ještě v záběhu.
Jeli sme do Gross Gerungs. V půlce trati sme z důvodu oslizlých kolejnic museli odstavit půl soupravy, ale pak už sme jeli, jako baroni...
Nějaké to foto...
http://micun.rajce.idnes.cz/Vlaky/
Jo a tej fialce- nějak na ní vůbec nemám teď štěstí a na červenou s hvězdou taky ne.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vlaky
Plavec: fialová dneska padla. A "hvězdná šestka" má hýn motor.
Ta parovka je eště prd naleštěná. To tam měli pučenou z Mariazellerbahn a ta měla všechny roury meděný vyleštění. Chromovanou násadu lopaty a tak vyleštěnej kýbl, že vypadal, jak chromovanej...
Raduz: Na výlet do Hradce, nebo Rakous??? Do Hradce nejni problém. Ale v Rakousku sme přeci jen zelenáči a ještě nevím, co si můžem dovolit. My sme zvyklí na slovanskej přístup, ale oni maj všechno pintlich... A na víc jim prd rozumím...
Ta parovka je eště prd naleštěná. To tam měli pučenou z Mariazellerbahn a ta měla všechny roury meděný vyleštění. Chromovanou násadu lopaty a tak vyleštěnej kýbl, že vypadal, jak chromovanej...
Raduz: Na výlet do Hradce, nebo Rakous??? Do Hradce nejni problém. Ale v Rakousku sme přeci jen zelenáči a ještě nevím, co si můžem dovolit. My sme zvyklí na slovanskej přístup, ale oni maj všechno pintlich... A na víc jim prd rozumím...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
Funkci mám stejnou. Fíra-topič...
Teď budem měsíc topit rakouskýmu fírovi, aby sme to vokoukli. A pak jestli poberem eště trochu řeč, budem jezdit sami...
Teď budem měsíc topit rakouskýmu fírovi, aby sme to vokoukli. A pak jestli poberem eště trochu řeč, budem jezdit sami...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
Fíra Wolfgang, který s námi teď jezdil bydlí 270 km od Gmundu... Maj tam jednoho motorovýho fíru a parní žádný. A navíc Rakouský strojvedoucí bere 3900 eur a Český si nosí domu tašku jablek
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
Tak jsem našel a nahrál fotky a film ze 100 let tratě JH-Obrataň.
https://plus.google.com/photos/10051248 ... banner=pwa
http://youtu.be/bagolKX8fq0
https://plus.google.com/photos/10051248 ... banner=pwa
http://youtu.be/bagolKX8fq0
®; Člen LKCS
Re: Vlaky
Pěkné
Co sem se na té lokálce najezdil kilometrů? To byly časy...
Teď s tím novým vedením to vypadá, že za chvíli porostou v trati stromy a bude vymalováno...
Co sem se na té lokálce najezdil kilometrů? To byly časy...
Teď s tím novým vedením to vypadá, že za chvíli porostou v trati stromy a bude vymalováno...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
O novém vedení mi radši ani nemluv. Nevím proč, ale od doby co už to nemá pan Šatava z toho nemám nejlepší pocit. Jak říkám, naštěstí do toho nevidím zevnitř.
Výlet do JH ? Rád se přidám.
http://youtu.be/bmOluD932yM - páteční návoz vozů na dětský den. .Aneb konferenční vůz na úzké.
Výlet do JH ? Rád se přidám.
http://youtu.be/bmOluD932yM - páteční návoz vozů na dětský den. .Aneb konferenční vůz na úzké.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vlaky
Psali o tom tehdá v deníku, ale zpráva byla dosti strohá. Něco v tom smyslu, že pan Š. se neshoduje se způsobem vedení většinou akcionářů. Že tímhle směrem on NEPŮJDE . Nic konkrétního tam nepsali, pak se vše zametlo pod koberec, přišel pan Č. a jako by tomu náhoda chtěla, tak chvíli na to mu vykolejila nějak ta pára na Bystřici (jako nějaké nedobré znamení ? ) To je vše co o tom vím bohužel.
EDIT:
Denik.cz mj. píše : Hovoří se o tom, že jste se rozcházeli v názorech s dnes již bývalým ředitelem a předsedou představenstva Janem Šatavou. V čem?
Základní rozpor byl v dalším směrování společnosti. Jan Šatava předpokládal, že JHMD bude s úzkokolejkou provozovat i jiné tratě. Názor většiny akcionářů však upřednostňuje uskutečnit tyto projekty v dceřiných společnostech JHMD. Nechceme jimi ohrozit stabilitu úzkokolejky. Vážíme si práce, kterou pro společnost pan Šatava vykonal. Vnímáme, že inženýr Šatava se cítil a vystupoval jako majitel úzkokolejky. Ale jejím vlastníkem od roku 1998 je akciová společnost. Pokud pan Šatava chce podnikat v oblasti železniční dopravy mimo JHMD, nebudeme mu v tom bránit. Společnost nemůže stát a padat s jednou osobou.Zdroj a celý článek zde : http://www.denik.cz/kraj-vysocina/boris ... -o15h.html To ilustrační foto si mohli odpustit. K článku se tohle absolutně nehodí. Když chtěli dát nějakou fotku ze stanoviště strojvedoucího, tak měli aspoň zvolit nějakou z úzkýho rozchodu a ne aby proti stál peršing. Je to prostě jen obyčejnej deník.
EDIT:
Denik.cz mj. píše : Hovoří se o tom, že jste se rozcházeli v názorech s dnes již bývalým ředitelem a předsedou představenstva Janem Šatavou. V čem?
Základní rozpor byl v dalším směrování společnosti. Jan Šatava předpokládal, že JHMD bude s úzkokolejkou provozovat i jiné tratě. Názor většiny akcionářů však upřednostňuje uskutečnit tyto projekty v dceřiných společnostech JHMD. Nechceme jimi ohrozit stabilitu úzkokolejky. Vážíme si práce, kterou pro společnost pan Šatava vykonal. Vnímáme, že inženýr Šatava se cítil a vystupoval jako majitel úzkokolejky. Ale jejím vlastníkem od roku 1998 je akciová společnost. Pokud pan Šatava chce podnikat v oblasti železniční dopravy mimo JHMD, nebudeme mu v tom bránit. Společnost nemůže stát a padat s jednou osobou.Zdroj a celý článek zde : http://www.denik.cz/kraj-vysocina/boris ... -o15h.html To ilustrační foto si mohli odpustit. K článku se tohle absolutně nehodí. Když chtěli dát nějakou fotku ze stanoviště strojvedoucího, tak měli aspoň zvolit nějakou z úzkýho rozchodu a ne aby proti stál peršing. Je to prostě jen obyčejnej deník.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch