podvozok - tlmiče perovania Niva
Moderátor: Moderátoři
podvozok - tlmiče perovania Niva
Zdravím vás, zakladám novú tému lebo som tu nič o "niváckych" tlmičoch perovania nenašiel. Chcem sa opýtať, ktoré tlmiče pre nivu sú najtvrdšie ? Mám na mysli tie ktoré sa používajú na "off road", pretože ich chcem dať do mojej 2107 pre zlepšenie jazdných vlastností a tak... Ďakujem, Peťo
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
to mi je jasné, ved práve o tom to je že na klasiku nezoženieš upravený - tvrdší tlmič. Na nivu to ale ide zohnať celkom lahšie
Napr. našiel som niečo takéto http://new.cbone.sk/sk/katalog/kategoria/377
Napr. našiel som niečo takéto http://new.cbone.sk/sk/katalog/kategoria/377
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já to asi nechápu, ale jestliže na klasiku i Nivu jsou tlumiče stejný, tak by ty upravený měly jít sehnat stejně těžko, no ni?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Akoze nie? Plynokvapalinove Kayaba, MasterSport... Staci si vybrat.Grov3 píše:ved práve o tom to je že na klasiku nezoženieš upravený - tvrdší tlmič.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
To som uviedol ako priklad, ze sa da zohnat viac druhov tlmičov.Grov3 píše:plynovo-kvapaliny Kayaba som mal a je to mekké ako hovno.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
no myslel som len že tak to bude lahšie, šupnúť tam nejaké nastavovacie pre offroad ale je mi to už jasné....dobre teda tak tento témat zmazať alebo ponechať pre otázky iných ? Nech tu zbytočne nešpiním forum z mojimy výmyslami
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Náhrada - vzadu
Ja mám zas vzadu po 3 ? 4? cm zdvihnutí osadené tlmiče z Nissana Terrano II a to je teda sila 1 a 1000 oproti pôvodným .... niváckym
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Re: podvozok - tlmiče perovania Niva
Jaké používáte tlumiče na předek, zadní mám taky Terrano II a max spokojenost a teď potřebuju vyměnit přední a nevím do čeho jít. Údajně bych tam mohl dát z L200 nebo Pajero V20 ale chtěl bych to slyšet od někoho, kdo už to tam má.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: podvozok - tlmiče perovania Niva
kedze u prednych nepotrebujes aby boli dlhsie, budu dobre aj origo. Samozrejme od nejakej dobrej znacky a plynokvapalinove. Ja mam Gabriely, nie je to ktovieaka znacka, ale aj tak 100x lepsie nez origo. Keby som mal kupovat znovu, pozeral by som po Bilsteinoch, alebo by som sa uspokojil s nejakymi Monroe, ci Sachs...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: podvozok - tlmiče perovania Niva
taky jsem videl, na Nivach zavodnich, zdvojene tlumice. coz muze byt reseni, pokud to nekomu pripada porad meke....
Jinak co se tyka podvozku jako takoveho. pro bezne jezdeni v terenu je dobre ho upravit na vysokej zvyh perovani a mekkci pruziny a tvrde tlumice. Hodne dulezita je taky funkcnost dorazu a jejich nastaveni...
Jinak co se tyka podvozku jako takoveho. pro bezne jezdeni v terenu je dobre ho upravit na vysokej zvyh perovani a mekkci pruziny a tvrde tlumice. Hodne dulezita je taky funkcnost dorazu a jejich nastaveni...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: podvozok - tlmiče perovania Niva
Já mám opačný problém, mám origo tlumiče a auto jezdí po špatné silnici jako kozlík, v terénu potom
nadhazuje předek do vzduchu při nájezdu na hrbol. Nevím jestli je to pružinama nebo tlumiči.
Moje Niva je při srovnání s jinou vyšší, už jsem to tak koupil ze Slovinska, ale podložené pružiny nejsou.
Jel jsem i s jinýma Nivama po stejné trase a proti mému kozlu jsem si připadal jako v klasickém osobáku .
Pomůžou plynové tlumiče?
nadhazuje předek do vzduchu při nájezdu na hrbol. Nevím jestli je to pružinama nebo tlumiči.
Moje Niva je při srovnání s jinou vyšší, už jsem to tak koupil ze Slovinska, ale podložené pružiny nejsou.
Jel jsem i s jinýma Nivama po stejné trase a proti mému kozlu jsem si připadal jako v klasickém osobáku .
Pomůžou plynové tlumiče?
O elektrice vím že kope a není vidět.
Re: podvozok - tlmiče perovania Niva
Podle mého pomůžou jakýkoli nevyteklý tlumiče