aby to nevypadalo že nejlevnější výprodejový Prior stojí jen v garáži, podařilo se dostat během minulého týdne počítadlo kilometrů skoro na dvojnásobnou sumu. Vyjelo se 8 nádrží, nájezd na nádrž byl většinou 700km, průměr naloženého auta se pohyboval mezi 5ti až 5,5 litrů. Od rusů jsme se místo patriotského poplácávání po ramenou dočkali otázek, proč jsme nepřijeli normálním autem
Z Lada zajímavostí jsem viděl černou Grantu LUX s prioráckým motorem, automatem, dešťovým senzorem sťěračů, sedačky okna zrcátka v elektrice, vestavěné velké rádio s obrazovkou i navigací, na origo lada liťákách 15palců-ty by potřebovala priora
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A Priora ,,Sex edition" - hatch v tmavě fialové, zrcátka Lux, všechny chromy matně černé, černý interiér v polokůži, vestavěné velké rádiokompl.
Zpáteční jízda trvala 40hodin, auto neprotestovalo, přestávky byly max 15minut. Silnice i vedlejší do různých prdelí jsme viděli pouze v dobrém stavu, potkat díru v cestě byl vzácný jev. Uspořádání auta bylo 2sedící ve předu+jeden ležící v zadu, po čtyřech až pěti hodínách střídání.