Pepík 2103
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Pepa 2103
Vašku, kromě malomocného auta, máš betálnó rezevu. Takovó mám taky a je eště chlupatá!
Re: Pepa 2103
To s tím malomocným autem jsem jaksi trošku nepochopil a s rezervou tě asi taky zklamu. Toto není originál ruská rezerva, jedná se o Dunlop . Pán nechal celkem v brzké době autíčko přezout na pořádné gumy, zvolil právě Dunlop, který měl na všech kolech. Nestihl ojezdit jen rezervu, zbytek ojetých Dunlopek si nechal naprotektorovat a nyní jsou u mne v garáži (bohužel jen 3kusy, čtvrtou při protektorování zmrvili).
Ehm ... když vidím čas tvého příspěvku, tak už asi chápu
Ehm ... když vidím čas tvého příspěvku, tak už asi chápu
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Pepa 2103
Tak Pepík už je legálně a bez kliček v zákoně, zbaven EKO daně a nyní už i zagarážován v Pardubicích . Připojuji fotky z mezifáze přemisťování
Oba ročník 1973
Oba ročník 1973
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Pepa 2103
Tak to je paráda! Jsem rád, že Ti to konečně vyšlo.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepa 2103
2103 takovej pěknej sporťák vedle tý nulajedničky... Optika, to je věc, ale fakt mi to příde, jakoby jednička byla vyšší. Prostě ty trojky jsou tak krásný auta, že mi je skoro líto, že si tu svou neumim opravit
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Pepa 2103
Neumim, neumim, jsou lidi, co umí, tak jim to dej a máš pokoj. Jinak 03 krásná, nejvíc nejlepčí.
Re: Pepa 2103
Přepis jsem ještě nezorganizoval, ale už jsem objednán. Protokol o testaci HV kvůli zbavení EKO je orazítkován a vyplněn, evidenčka proběhla v Pardubicích . Nejlepší byl technik - hledal číslo motoru nad olejovým filtrem, pak čistil hadrem, svítil lampičkou ... a nic . Tak mu říkám "tohle je jedna z prvních 2103 k nám dovezených, ta má číslo motoru ještě nad prsama"
Jen ještě připojím ... v sobotu jsme jeli do Choltic na svatbu, načež jsme se doma zdrželi a ještě k tomu jsem se asi 10km vracel pro velký TP kvůli evidenčce. Musel jsem Pepíkovi tedy hodně šlápnout, abysme na 150ti kilometrové trase časový zásek dohnali. Dopolední provoz to celkem dovoloval, takže rafička tachometru cestovala mezi 110-130km/h (Brno - Svitavy - Vysoké Mýto - Chrudim - Choltice). Předtím jsem měl nacouráno nějakých 100km klidnou jízdou (ale naložený) a 50km po Brně, načež průměrná spotřeba mi vyšla krásných 8,3l/100km
Laďušo, my umíme, začni šetřit
Jen ještě připojím ... v sobotu jsme jeli do Choltic na svatbu, načež jsme se doma zdrželi a ještě k tomu jsem se asi 10km vracel pro velký TP kvůli evidenčce. Musel jsem Pepíkovi tedy hodně šlápnout, abysme na 150ti kilometrové trase časový zásek dohnali. Dopolední provoz to celkem dovoloval, takže rafička tachometru cestovala mezi 110-130km/h (Brno - Svitavy - Vysoké Mýto - Chrudim - Choltice). Předtím jsem měl nacouráno nějakých 100km klidnou jízdou (ale naložený) a 50km po Brně, načež průměrná spotřeba mi vyšla krásných 8,3l/100km
Laďušo, my umíme, začni šetřit
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Pepa 2103
iba 8,3 l/100 km pri takýchto rýchlostiach a bez Ozonu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Pepa 2103
Já to říkám furt ... Ozon je pro děcka! Když se umí jezdit s weberem, jede s podobnou spotřebou jak Ozon
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Pepa 2103
díky ja som ešte decko lebo mám Ozon ale inak máš pravdu, súhlasim.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Pepa 2103
Tak jak jsem již psal, Pepík je přepsaný bez EKO poplatku . Pro ty, které by to zajímalo, přikládám nějaké info:
- vozidlo musí projít testací historického vozidla u pověřené krajské komise
- lze testovat v jakémkoli kraji
- majitel nemusí být členem veterán klubu a vozidlo nemusí mít klubovou testaci, nicméně je to plus
- k testování je krom opravdu originálního vozidla potřeba ještě: kopie TP, kopie z poslední STK, 3+3 fotky (LP bok, PZ bok), vyplněný elektronický formulář k testování HV - uložený třeba na flešce, komise si ho potom na A3 vytiskne
- celé to stojí 3000kč, které se platí komisi
- na registru silničních vozidel se platí klasických 800kč
- vozidlo musí projít testací historického vozidla u pověřené krajské komise
- lze testovat v jakémkoli kraji
- majitel nemusí být členem veterán klubu a vozidlo nemusí mít klubovou testaci, nicméně je to plus
- k testování je krom opravdu originálního vozidla potřeba ještě: kopie TP, kopie z poslední STK, 3+3 fotky (LP bok, PZ bok), vyplněný elektronický formulář k testování HV - uložený třeba na flešce, komise si ho potom na A3 vytiskne
- celé to stojí 3000kč, které se platí komisi
- na registru silničních vozidel se platí klasických 800kč
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Pepa 2103
Jelikož tento slunečný víkend vyhnal ven spoustu veteránů a já byl zrovna v Pardubicích, nakonec jsem vyšetřil chvilku a po dlooooouhé době vyvenčil Pepíka. S Pepíkem se nehnulo od května a naposledy byl v garáži dědeček, když se do ní někdo vloupal. Naštěstí to po ohledání nebyla klasická vykrádačka, ale nějaké děti rozbili větrací okénko, tím tam vlezli, garáž prošli a opět vylezli. Když mi majitelka volala, že je rozbité okno a že si mám skontrolovat auto, docela jsem trnul. Měla slabý signál a slyšel jen "vykradená garáž" ....."rozbité okno" ....přijeďte si skontrolovat auto .... Řeknu vám, jak ve mě tenkrát hrklo, to si dokáže představit jen veteránista . Nakonec tam šel dědeček a volal, že je vše v pořádku .... uf.
Tuto sobotu jsem se tedy od května dostal do garáže i já ... přicházel jsem s myšlenkou, co vše na autě bude před jízdou potřeba udělat, zda bude v pořádku autobaterka a spoustu dalších věcí. Hned první pohled mě vytočil .... auto mám ve dvougaráži a druhé auto zaparkované pěkně ze široka, tak že se do Pepíka od řidiče nešlo dostat. Z druhé strany zeď, nicméně podařilo se mi sáhnout do auta a vyřadit. V ten moment na mě vybafnul druhý problém. Zadní kolo na disku, totálně prázdné. Toto se mi už jednou stalo, asi vadný ventilek. Vyndal jsem tedy z Lada brašny pumpu a dal se do pumpování ... hmm...pumpa dole prasklá a část vzduchu hurá pryč. Po úmorné snaze tam dostat alespoň něco málo, jsem skončil spocený na čísle 0,8Bar. Za zadní nárazník jsem Pepíka vytlačil z garáže, otevřel kapotu, nacupoval palivo, kouknul do občas tekoucí spojkové nádobky (prázdné) - dolil kapalinu a ze strachem šel startovat. Baterka však točila jak při plném nabití, motor se 3x otočil a Pepík si po dlouhé době opět vrněl
Vyrazili jsme tedy na výlet, přesněji podívat se za Hradec Králové na jednu Tatru 613-1. Pepík šlapal velmi pěkně, jen kardan je nevyvážený a nad 100km/h autíčko začne za drobného zvuku huuu...huuu...huuu... lehce vybrovat. Po řádném zahřátí motoru jsem protočil ručičku tachometru na 160km/h, vymetl pavouky a opět zvolnil. Prohlídli jsme Tatrovečku, poslechli si ten nádherný Tatrovácký zvuk motoru a vyrazili ještě na nějaké kešky
Tuto sobotu jsem se tedy od května dostal do garáže i já ... přicházel jsem s myšlenkou, co vše na autě bude před jízdou potřeba udělat, zda bude v pořádku autobaterka a spoustu dalších věcí. Hned první pohled mě vytočil .... auto mám ve dvougaráži a druhé auto zaparkované pěkně ze široka, tak že se do Pepíka od řidiče nešlo dostat. Z druhé strany zeď, nicméně podařilo se mi sáhnout do auta a vyřadit. V ten moment na mě vybafnul druhý problém. Zadní kolo na disku, totálně prázdné. Toto se mi už jednou stalo, asi vadný ventilek. Vyndal jsem tedy z Lada brašny pumpu a dal se do pumpování ... hmm...pumpa dole prasklá a část vzduchu hurá pryč. Po úmorné snaze tam dostat alespoň něco málo, jsem skončil spocený na čísle 0,8Bar. Za zadní nárazník jsem Pepíka vytlačil z garáže, otevřel kapotu, nacupoval palivo, kouknul do občas tekoucí spojkové nádobky (prázdné) - dolil kapalinu a ze strachem šel startovat. Baterka však točila jak při plném nabití, motor se 3x otočil a Pepík si po dlouhé době opět vrněl
Vyrazili jsme tedy na výlet, přesněji podívat se za Hradec Králové na jednu Tatru 613-1. Pepík šlapal velmi pěkně, jen kardan je nevyvážený a nad 100km/h autíčko začne za drobného zvuku huuu...huuu...huuu... lehce vybrovat. Po řádném zahřátí motoru jsem protočil ručičku tachometru na 160km/h, vymetl pavouky a opět zvolnil. Prohlídli jsme Tatrovečku, poslechli si ten nádherný Tatrovácký zvuk motoru a vyrazili ještě na nějaké kešky
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepa 2103
Nádhera. Stále pěkné auto.
Jen zkus před zimou kouknout na ten ventilek
Jen zkus před zimou kouknout na ten ventilek
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Pepa 2103
Celou zimu bude na špalkách, ať si kolo klidně ujde
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepa 2103
Taková rozcvička není nikdy na škodu
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)