vik2 píše:Kluci, ja vam neberu, ze hodne projede. Vsak jsem ji par let mel, tak to vim.
Podle konstrukce je to vsak SUV.(mozna prvni na svete...)
- napravy z osobniho auta
- prevodovka z osobniho auta
- samonosna karoserie
Kterej jinej off-road tuto konstrukci ma??
Viku nemohu Ti to rozporovat. NIVA je totiž jedinej offroad, který má tuto konstrukci.
Fakticky od počátku výroby se jedná o lehký terénní automobil. Tomu odpovídá nosnost konstrukce a komponent. (Tento terénní vůz musel být zkonstruován s co největším množstvím dílů z osobních vozů - řady 2101-2106 to zadal bolševik hlavnímu tvůrci Nivy) Má redukční převodovku, stálý pohon 4x4!!!, tuhou zadní nápravu, v základu slušné křížení(mimo model 4x4M) a je primárně stvořená pro překonávání cest nesjízdných pro běžné vozy a to i pro SUV.
TADY je SUV v akci:
http://www.youtube.com/watch?v=OiYqyD3u ... creen&NR=1
terén začíná od 2m55s!:
http://www.youtube.com/watch?v=dyKyxWg8kMg
Videa schopností Nivy v terénu netřeba dokládat.
RESUME:
/"Buď je NIVA terénně nejschopnější SUV nebo nejlehčí offroad na světě."/
A upravená Nivka umí OFFroad excelentně. Jaké SUV má tyto možnosti? ¨
V terénu především těží z nízké hmotnosti a slušného křížení. Skvělý počin ruských vývojářů.
PS: Terrik tam VIKu není, i tak je tam schopných OFFů dost nebo jsou to "méně schopná SUV"?:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno