Oranžáda 2101
Moderátor: Moderátoři
Re: Oranžáda 2101
viac fotiek nebude?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Oranžáda 2101
Mno více fotek mám, ale netýkají se Oranžády Během chvilky dám fotky z očisty interieru Valentýna
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
myslím že nás veteránistov poteší pohľad aj na ďalšie pekné auta, nie len na Ladu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Oranžáda 2101
Tak když všichni nedáte pokoj s tím Ozonem, namontoval jsem v pondělí na Oranžádu Ozon 2107 . Natryskování však totálně zklamalo, takže zítra ráno se v tom musím ještě pohrabat. První komoru si natryskuju podle analyzátoru, druhou holt budu muset otypovat . Jsem zvědavý, s jakou spotřebou to pojede ... jsem zastáncem weberu, nicméně pokud to pojede pod 7l/100km, asi svůj názor změním
Kurník, zítra je už odjezd na sraz ... jsem se ještě cvičně v karburátoru před chvilkou musel pohrabat Každopádně krom karburace je Oranžáda nachystaná, naleštěná, "dofukal si gumy?" "ano" , olej doplněn, voda nějaká taky je...v kufru , v kufru je mimo jiné i pivo , všechny možný autonabíječky připraveny, patero autoatlasů, deníček ... to vlastně ani nevybaluju
Ha, jen mi ještě občas někde ťukne výfuk, ale na to už asi prdím
Kurník, zítra je už odjezd na sraz ... jsem se ještě cvičně v karburátoru před chvilkou musel pohrabat Každopádně krom karburace je Oranžáda nachystaná, naleštěná, "dofukal si gumy?" "ano" , olej doplněn, voda nějaká taky je...v kufru , v kufru je mimo jiné i pivo , všechny možný autonabíječky připraveny, patero autoatlasů, deníček ... to vlastně ani nevybaluju
Ha, jen mi ještě občas někde ťukne výfuk, ale na to už asi prdím
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
taky asi dilema s čím jet
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Oranžáda 2101
[quote="Vašátor"]Tak když všichni nedáte pokoj s tím Ozonem, namontoval jsem v pondělí na Oranžádu Ozon 2107 . Natryskování však totálně zklamalo, takže zítra ráno se v tom musím ještě pohrabat. První komoru si natryskuju podle analyzátoru, druhou holt budu muset otypovat . Jsem zvědavý, s jakou spotřebou to pojede ... jsem zastáncem weberu, nicméně pokud to pojede pod 7l/100km, asi svůj názor změním
Uplynulý víkend trasa Bílina - Praha - Svitavy - Jedovnice - Mohelnice a zpět (už bez Jedovnice) (788km) s weberem za 7,7l/100km, z toho 70km jako vedoucí kolony, kdy jsem si jel "po svém", jinak vesměs vzadu za 4 až 6 Moskviči, kdy jsem musel jízdu podřídit, což většinou nebylo výhodné (Zato jsem si za odměnu nejvíc vychutnával přihlížející okolí). Ryhlost nebyla samozřejmě závodní, s nějakou vyjímkou jsme 90 nepřekročili, spíš 80tkou.
Uplynulý víkend trasa Bílina - Praha - Svitavy - Jedovnice - Mohelnice a zpět (už bez Jedovnice) (788km) s weberem za 7,7l/100km, z toho 70km jako vedoucí kolony, kdy jsem si jel "po svém", jinak vesměs vzadu za 4 až 6 Moskviči, kdy jsem musel jízdu podřídit, což většinou nebylo výhodné (Zato jsem si za odměnu nejvíc vychutnával přihlížející okolí). Ryhlost nebyla samozřejmě závodní, s nějakou vyjímkou jsme 90 nepřekročili, spíš 80tkou.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Oranžáda 2101
Valdo, já se dostanu u 2101 s weberem v pohodě na 7,2-7,4l/100km ve dvou lidech a na půl nabaleným kufrem a to jedu celkem svižně - 5q má cestovní rychlost okolo 100km/h. Nicméně kdyby jel Ozon pod 7l, což pochybuju, změním na něj své názory
Do teď jsem si hrál s natryskováním. Druhou komoru nijak nezměřím, tak jsem ji nechal jako na weberu 190/135.
První komora mi ale dala celkem zabrat. Prvně jsem osadil 150/120, načež byla směs při cca 3000ot na samotné hranici chudosti a to se mi moc nelíbilo. Tak jsem osadil 150/125, načež byla směs přesně uprostřed mezi bohatou/chudou, což se mi ale taky nelíbilo , tak jsem osadil 170/125 - což směs ještě lehce obohatilo a to se mi taky nelíbilo , tak jsem tam nakonec šoupnul 170/120 - směs je lehce chudčí, což je dle příručky k PALtesteru vlastně správně . Tak jsem zvědav, jak to pojede, to už jsem jaksi vyzkoušet nestihl
Takže: koupím palivovou trysku 120
Do teď jsem si hrál s natryskováním. Druhou komoru nijak nezměřím, tak jsem ji nechal jako na weberu 190/135.
První komora mi ale dala celkem zabrat. Prvně jsem osadil 150/120, načež byla směs při cca 3000ot na samotné hranici chudosti a to se mi moc nelíbilo. Tak jsem osadil 150/125, načež byla směs přesně uprostřed mezi bohatou/chudou, což se mi ale taky nelíbilo , tak jsem osadil 170/125 - což směs ještě lehce obohatilo a to se mi taky nelíbilo , tak jsem tam nakonec šoupnul 170/120 - směs je lehce chudčí, což je dle příručky k PALtesteru vlastně správně . Tak jsem zvědav, jak to pojede, to už jsem jaksi vyzkoušet nestihl
Takže: koupím palivovou trysku 120
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
vašku tebe tam dosť šetrí ten piaty rýchlostný stupeň. ak by si mal klasicku 4q prevodovku tak podľa mňa za cca 7,4l nepôjdeš kdež to s Ozon hej
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Oranžáda 2101
S paliho 2103 sme Trnavu 2008 odjazdili s 4Q za 6,8-6,9
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžáda 2101
Tak som mal tu cest povozit sa s tymto vozom, sice asi len 5km ale teda dostal som sa do ineho sveta, poznate moje auto, a mnohý aj moj styl jazdy, Vasek mi teda daval kluce s velkym upozornenim ze je to 1,2 a ze to neni sportove nacini a ze nejazdit jak prasa.
Nastupoval som len s tym, ze to mam previest do kempu, nerozmlatit a odovzdat kluce. Nastartoval som po 2 rokoch som bez problemu nasiel kde je sytic, povytiahol a ozval sa iny ako remenovy chod motora, auticko sa ochotne pohlo mnou udanym smerom, volant bez vole, presne riadenie, mekky podvozok, brzdy bez posilovaca, ziadne rusive zvuky, po nerovnej vozovke sa to len tak zhuplo, motor sice ziadne extra vykony nepodaval ale maximalne som siel myslim nieco cez 70km/h ale jazdu som si uzil, male deti v dedine na mne mavali a ja som sa citil ako keby som sedel za volantom Rollce Royce, proste som si tuto krasnu jazdu paradne uzil a je to super auto.
je vidno ze o auto je pecovane, vsetky moje auta co som doteraz mal (vlastne aj teraz mam) su vozy po 25. majiteloch a nie zrovna 3x udrziavane. a vyslovuejm nadej ze sa mi podari zohnat si takehoto vikendoveho tatosa.
tento prispevok nema vypovednu hodnotu, ale ja som si to paradne uzil !
Nastupoval som len s tym, ze to mam previest do kempu, nerozmlatit a odovzdat kluce. Nastartoval som po 2 rokoch som bez problemu nasiel kde je sytic, povytiahol a ozval sa iny ako remenovy chod motora, auticko sa ochotne pohlo mnou udanym smerom, volant bez vole, presne riadenie, mekky podvozok, brzdy bez posilovaca, ziadne rusive zvuky, po nerovnej vozovke sa to len tak zhuplo, motor sice ziadne extra vykony nepodaval ale maximalne som siel myslim nieco cez 70km/h ale jazdu som si uzil, male deti v dedine na mne mavali a ja som sa citil ako keby som sedel za volantom Rollce Royce, proste som si tuto krasnu jazdu paradne uzil a je to super auto.
je vidno ze o auto je pecovane, vsetky moje auta co som doteraz mal (vlastne aj teraz mam) su vozy po 25. majiteloch a nie zrovna 3x udrziavane. a vyslovuejm nadej ze sa mi podari zohnat si takehoto vikendoveho tatosa.
tento prispevok nema vypovednu hodnotu, ale ja som si to paradne uzil !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžáda 2101
Zareaguju, protože mám taky 21044, ikdyž originální motor , sice jsem na spanilce v 2101(majitel mceza ) jezdil jen jako spolujezdec, ale začíná se mi tento model víc a víc líbit. Je to takový jednoduchý ale prostorný auto bez zbytečností, sedan je taky něco jinýho než ten straašně dlouhej kombík.
Na výlety by to bylo parádní auto, ale napřed musim dát dokupy 2104 než začnu nad hříšnou myšlenkou uvažovat...ty neustálé dotazy řidiče 2101 při spanilce...kdy už si konečně pořídím 01 mě pořádně zamotaly hlavu....
Na výlety by to bylo parádní auto, ale napřed musim dát dokupy 2104 než začnu nad hříšnou myšlenkou uvažovat...ty neustálé dotazy řidiče 2101 při spanilce...kdy už si konečně pořídím 01 mě pořádně zamotaly hlavu....
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžáda 2101
Snad se Vašek nebude zlobit, že mu plevelíme téma, ale ano, přiznávám, že jsem při spanilce posádku vozu značně "zpracoval"
Divím si, že ji po sobotě ještě nemáš
Ale ať to je taky něco o oranžádě:
Konečně po měsících povídání si o tomto vehiklu jsem měl tu čest ho vidět osobně. Bohužel nebyla příležitost se svézt, abych zjistil, zda jezdí tak dobře, jak vypadá, ale Vašek to má pěkně udělané. Doufám, že mě někdy svezeš
Divím si, že ji po sobotě ještě nemáš
Ale ať to je taky něco o oranžádě:
Konečně po měsících povídání si o tomto vehiklu jsem měl tu čest ho vidět osobně. Bohužel nebyla příležitost se svézt, abych zjistil, zda jezdí tak dobře, jak vypadá, ale Vašek to má pěkně udělané. Doufám, že mě někdy svezeš
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Oranžáda 2101
Maťo, díky za krásný příspěvek, čte se opravdu velice pěkně, takové chvály To budu muset půjčovat Oranžádu vícekráte
Mayo, s bývalou 2101 a 4q jsem se byl schopen taktéž dostat k 7,2l/100km, ale chtělo to trošku více snahy. Pátý rychlostní stupeň pravda něco málo ušetří, ale chce to prostor na rychlejší jízdu. Na okrskách je to děs, sotva se 12-ka rozjede, hned zase brzdíš.
Jináč mé pocity z Ozonu ... buď to budu muset ještě jednou přetryskovat a nebo nevím...osadit zpět weber. Motor je tupý, je to celé takové lenivé a nejde to za plynem. Byl jsem zvyklý si s plynem hrát a přesně si dávkovat "výkon". Když bylo potřeba zrychlit, webera jsem prostě zašlápl na půl plynu, jak se motor vytočil na cca 3000ot, došlápl jsem do podlahy a auto jelo jak ďas (v přepočtu na 1200ccm motor). S Ozonem jsem na tom kolikrát musel stát jak na rejču, poněvadž dokud se neotevře I.komora, nezačne se otvírat podtlakem ani II.komora. Přišlo mi to, jako bych se vrátil do mladistvých let - zpět ke Škodě 100, kde bylo dávkování plynu (jak přirovnal Martin mceza) v binárním systému - 0 a I. Navíc jak je motor 12ky slabý, je do něj kolikrát potřeba benzín prostě nalít. Tudíž v kopci, kdy motor začal strácet tah, bylo znatelné, že zavírá i II.komora, načež to nešlo jinak, než podřadit. Prostě mé pocity jsou spíše záporné a nevím, zda budu mít chuť si s Ozonem ještě hrát. Uvidíme, jak spočítám spotřebu, nicméně už teď vím, že s vyšší jsem nejel . Otázkou je, zda mi za nějakou ušetřenou deci benzínu, stojí tato ztráta dynamiky. Každopádně za měsíce jedeme na dovolenou na Slovensko, tak uvidíme co tam skončí za karbec
Hmm...Maťo, že bych tam hodil zpátky Weber a nechal tě svézt znovu?
Martine, sraz dopadl jako vždycky, nestihl jsem nic ... chtěl jsem rovněž to tvoje Vazidlo projet a nakonec nebyl čas . Snad příště
Mayo, s bývalou 2101 a 4q jsem se byl schopen taktéž dostat k 7,2l/100km, ale chtělo to trošku více snahy. Pátý rychlostní stupeň pravda něco málo ušetří, ale chce to prostor na rychlejší jízdu. Na okrskách je to děs, sotva se 12-ka rozjede, hned zase brzdíš.
Jináč mé pocity z Ozonu ... buď to budu muset ještě jednou přetryskovat a nebo nevím...osadit zpět weber. Motor je tupý, je to celé takové lenivé a nejde to za plynem. Byl jsem zvyklý si s plynem hrát a přesně si dávkovat "výkon". Když bylo potřeba zrychlit, webera jsem prostě zašlápl na půl plynu, jak se motor vytočil na cca 3000ot, došlápl jsem do podlahy a auto jelo jak ďas (v přepočtu na 1200ccm motor). S Ozonem jsem na tom kolikrát musel stát jak na rejču, poněvadž dokud se neotevře I.komora, nezačne se otvírat podtlakem ani II.komora. Přišlo mi to, jako bych se vrátil do mladistvých let - zpět ke Škodě 100, kde bylo dávkování plynu (jak přirovnal Martin mceza) v binárním systému - 0 a I. Navíc jak je motor 12ky slabý, je do něj kolikrát potřeba benzín prostě nalít. Tudíž v kopci, kdy motor začal strácet tah, bylo znatelné, že zavírá i II.komora, načež to nešlo jinak, než podřadit. Prostě mé pocity jsou spíše záporné a nevím, zda budu mít chuť si s Ozonem ještě hrát. Uvidíme, jak spočítám spotřebu, nicméně už teď vím, že s vyšší jsem nejel . Otázkou je, zda mi za nějakou ušetřenou deci benzínu, stojí tato ztráta dynamiky. Každopádně za měsíce jedeme na dovolenou na Slovensko, tak uvidíme co tam skončí za karbec
Hmm...Maťo, že bych tam hodil zpátky Weber a nechal tě svézt znovu?
Martine, sraz dopadl jako vždycky, nestihl jsem nic ... chtěl jsem rovněž to tvoje Vazidlo projet a nakonec nebyl čas . Snad příště
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
hmmm možno to bude len zlým natryskovaním karbu. ja s ozonom 2105 ktorý je v mojej 01 už sériovo nejaké veľké nproblémy nemám. je pravda, že mu to trvá trochu dlhšie než sa otvorí druhá komora ale nemám pocit že by to auto s ohlľadom na motor 1200 bolo lenivé. asi sa fakt musím povoziť s nejakou Ladou, kde je dobre nastavený weber a rozdiel si všimnem a spotrebovo to vychádza na 7-8 litrov pri ozone aj vtedy, ak jazdím trocha svižnejšie.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Oranžáda 2101
Mayo, já jezdím stále svižněji . Abych to trošku upřesnil, ne že by ten Ozon nejel, to on jede docela hezky, ale auto ztratilo dynamiku, načež se musí šlapat plyn kolikrát až do podlahy a na to jsem nebyl zvyklý.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/