Tommel píše:Já jsem rozhodně pro montáž lpg, návratnost bude brzo a pak jen šetříš, když poznáš vyhodu ceny lpg, tak budeš jezdit i tam kam normalně by jsi autem nejel
No jo, to mi řekl švára, že když měl felicii na plyn, tak se autem jezdil i vys...
Tak ,tak , i na ten klozet se dá jezdit za polovic a potěší to ............
Ale musím přestavět domek, na záchod je ostrá zatáčka a musel bych si najíždět!!
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
vodis píše:Roční nájezd počítám cca 15tkm, takže plyn za 12 tisíc peněz se vrátí docela rychle (mám to do práce 50 kilometrů tam a 50 zpět). Bude to moje první auto s plynem, takže se snad nezklamu. A tažné budu potřebovat, třebas dneska jsem dovezl 5 vozíků dřeva za samarou, která právě půjde do světa.
To jako denně do práce 50 km? Já to mám "jen" 40 a přesto mám roční nájezd cca 25 000 km. Potom opravdu není co řešit. Bohužel takovou nakládačku auto vydrží max 5 - 6 let a je to v háji. Vidím to na svým. L.
vodis píše:Roční nájezd počítám cca 15tkm, takže plyn za 12 tisíc peněz se vrátí docela rychle (mám to do práce 50 kilometrů tam a 50 zpět). Bude to moje první auto s plynem, takže se snad nezklamu. A tažné budu potřebovat, třebas dneska jsem dovezl 5 vozíků dřeva za samarou, která právě půjde do světa.
To jako denně do práce 50 km? Já to mám "jen" 40 a přesto mám roční nájezd cca 25 000 km. Potom opravdu není co řešit. Bohužel takovou nakládačku auto vydrží max 5 - 6 let a je to v háji. Vidím to na svým. L.
Dělám dvanáctky a autem jezdím jen na denní, jsem línej vstávat, na noční jezdim vlakem... No třebas desítka se zatim drží v pohodě, za dva roky to na ní nějak ani neni znát.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
OT continues: Luďo, já Tvému matematickému zápisu samozřejmě plně rozumím. Jenže já svou úvahu nebral jen čistým matematickým srovnáním nákladů pouze na PHM. Zmenšení kufru, dodrbání auta dalšíma trubkama, dráty a já nevím čím, má taky určitou "hodnotu", tudíž je z mého pohledu nutné do celé rovnice zahrnout i tyto další položky, byť nejsou na první pohled jasně patrné. Proto jsem dospěl k těm cca 30-35.000 km,kdy už je finanční úspora taková, že bych o přestavbě asi už vážně uvažoval. Jenže zatím mě do téhle hodnoty ještě dost chybí a proto já se svými necelými 20.000 km ročně (počítáno jen pro 05, další auta nepočítám) o plynu vůbec neuvažuju. Nic totiž není tak jednoduché, jak se na první pohled jeví.
Já nikomu nic nevnucuju. Je to Vodisovo auto, tak ať si jej upraví či užije dle svého. Ze srdce mu to přeju. Jen jsem vyjádřil svůj názor a pohled na věc.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Na LPG jezdím 16 let a absolutní spokojenost. Při nájezdu kolem 15000 Km ročně je investice za rok zpátky. Jede to hned studené bez sytiče. A to místo v kufru? Nádrž je na tom schůdku, tak absolutně nepřekáží. Howk
Roman 2105 píše:Na LPG jezdím 16 let a absolutní spokojenost. Při nájezdu kolem 15000 Km ročně je investice za rok zpátky. Jede to hned studené bez sytiče. A to místo v kufru? Nádrž je na tom schůdku, tak absolutně nepřekáží. Howk
Mám ten stejnej názor, ted budu dávat LPG do svoji 2104,
Nový LPG se dá namontovat za 9tis a po pár měsících už jen šetřím
Mna by zaujimalo, prečo to prepočítavate na počet km za rok. Keď napriklad po 15000km sa mi vratia naklady, tak snad uz len setrim, a je jedno ci najazdim tych 15tis po roku a zacnem setriť po roku, alebo ich najazdim za 2 roky a zacnem setrit po 2 rokoch. Alebo tam su nejake ročne prehliadky, ktore vyznamne ovplyvnuju naklady?
Osobně jsem to nepočítal nikdy ,zrovna byly peníze tak jsem nechal udělat lpg, a přiznám se že mi bylo u otvoru jestli se to vrátí nebo ne ,něco jako si koupit elektrony s gumama za 10 a říkat si jéžišmárjá ,vrátí se mi to někdy ???????? krásný pocit natankovat za polovic a jezdit si ........ kolem všichni bečí že je benzín drahý a tam napojedu je to daleko
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
Pokud to ato nemá být veteránem, určitě není škoda tam dát LPG a šetřit. Po 18-ti leté zkušenosti v mé šestce mohu jen doporučit. To že auto půjde při zmíněném nájezdu za každého počasí poměrně rychle do háje je bohužel realitou. O to víc, když se bude značně využívat koule - opět osobní zkušenost.
Teď z jiného soudku: Já taky šetřím na LPG, za loňský rok jsem vyjel přesně jednu nádrž, tedy 378 km - jedna jízda po odzimování ca 190km, zbytek do blízkého lesa na houby .
Jan Vaníček píše:Pokud to ato nemá být veteránem, určitě není škoda tam dát LPG a šetřit. Po 18-ti leté zkušenosti v mé šestce mohu jen doporučit. To že auto půjde při zmíněném nájezdu za každého počasí poměrně rychle do háje je bohužel realitou. O to víc, když se bude značně využívat koule - opět osobní zkušenost.
Teď z jiného soudku: Já taky šetřím na LPG, za loňský rok jsem vyjel přesně jednu nádrž, tedy 378 km - jedna jízda po odzimování ca 190km, zbytek do blízkého lesa na houby .
Právě, to je i přibližně můj nájezd. LPG se mi prosté nevyplatí nikdy, pokud nezačnu více jezdit.
(a to by se podepsalo na autě )
Benzín je pro mě jasná volba...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG) panthymaeus@gmail.com
Míra151 píše:Nový LPG se dá namontovat za 9tis a po pár měsících už jen šetřím
A to kde? Respektive, co se k tomu musí přípočíst? Já když jsem pátral po cenách(pravda, že asi rok,dva zpátky), tak sem po středních čechách nenašel nic pod 15...spíš lehce přes 20
Luky píše: A to kde? Respektive, co se k tomu musí přípočíst? Já když jsem pátral po cenách(pravda, že asi rok,dva zpátky), tak sem po středních čechách nenašel nic pod 15...spíš lehce přes 20
Máš v autě karburátor, né osmiválec se sekvenčnim vstřikem
Tady mi měnili bombu, novej systém vyjde na 11 900: http://www.hlpropan.cz/cenik