Podle mě 2105tka při garážování venku a ježdění venku nevydrží 20let, jak píšeš, ale pokud bys na kastli nešahl, tak by byl při dnešním způsobu solení silnic problém i 10let. Kulatá řada mi přijde proti korozi o něco odolnější.capodrak píše:stačí když neděláš dutiny tak ti to za pár let takhe vyleze ...vyděl bych to tak že koroze odpovídá stáří vozu bez udržby (myslím dutiny atd..)Little Red Riding Hood píše:to auto snad museli vytáhnout z rybníka.. jak to mohlo jink tak zreznout..
Já jsem minulé auto odstavoval v podobném stavu, jen jsem prahy a podlahy zaplátoval kombinací nýtovaný plech, silikon, laminát a montážní pěna. Největší zlo je ale to, že to ani jinak vyspravit nejde, pokud zrovna člověj nechce převařit půl auta. A i tak bych asi marně hledal zdravý plech :'-( A třešnička na schnilé podlaze je asi ureznutí nosníku pod sedačkami, pak už jde o život . No a sranda je vypadávací nádrž, tu jsem potom ani nevozil, jezdil jsem asi měsíc jen na LPG. Teď auto stojí už skoro rok na špalkách, postupně z něj mizí použitelné. Zajímavostí je havárie horního svislého čepu, kdy i přes zdravou prachovku byl vytržen silou pružiny po půl roce z pouzdra. Musím uznat, že tento čep už při provozu nebyl v nejlepší kondici. Příště dám špalky pod ramena a ne pod nápravu, abych nemusel měnit čepy před odtahem vraku na ekologickou (do)likvidaci.