Terrano II. -od str.35 - LR Disco I. - od str.65 D-fender

ukažte své úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

vydrz jeste chvilku, az neco najezdim. Momentalne mam pocit ze ANO. ale po par km nechci delat zavery...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Takze zase trochu tuning. Teda o5 to na prvni pohled vubec neni videt :lol: .
Je to Bilstein B6 - Offroad. Jednotrubicove, vzducho-kapalinove.

Mimochodem delaji se i na Nivku...
Přílohy
DSC00446.jpg
DSC00445.jpg
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

venku se otepluje, je tu jaro, je treba chladit. Vetšina chladi vodu, nekdo MUSÍ i olej, a spravnej"dechťák" ochlazuje i vzduch 8)
Takze jsem za neodolatelnych 1500,- koupil kompletni intercooler nejmenovaneho japonskeho konkurenta :lol:
Přílohy
DSC00451.jpg
DSC00449.jpg
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od dvk »

Mišiuši, tož dobré, ale ty voštiny na tom chladiči vypadají, že už mají nejlepší léta zasebou ... ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Par vostin je ohnutych, ale celkove je v dost slusnym stavu. Kamos ma na svem Pajeru vostiny total v haji, vypadany nebo uplne ohnuty/ucpanej pruchod vzduchu.

Mimochodem zespoda je original ventilator. V chladici je cidlo teploty...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Mírně odbočím od mého tématu.
Můj soused garažník na Hondu Civic nekdy z roku 1997 tuším. Kdyby jste ji viděli nekde stát, mate pocit, že právě opustila brány autosalonu...
takhle vypada motor: viz foto..

Ma i starou Dacii, a ta vypadala stejně, dokud ji nedal synovi.
Přílohy
DSC01960.JPG
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

k tomu intercooleru z myši v buši - tie pikacoviny sa daju povystierat, staci sa s tym trosku pohrat keby slo len o to. podla mna vyzera v pohode, videl som horsi novy chladic na predajni :lol:
a co, uz to nehuli? :mrgreen:

ta honda je fakt pekna, majitel je asi velmi setrny clovek 8-) to uz by chcelo origo honda baterku, nie? :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

zatim stale hulí, montaz neni na jedno odpoledne. Mam odpracovano cca 6h a jsem odhadem v polovine...
Abych pouzil pravidlo tuningaru - diesel, kterej nehuli, nejede! :lol: :lol:
Zrovinka nedavno jsem jednoho videl po ceste z garaze, valil to ulici dobre kilo, kraval, a za nim cerno. Ale jako kam se na nej seru ja.... Fobie fTDííčku pyčo, mohutnýzátahotspodaapakvcelemrozsahu :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od Atex »

Zajímavý tento nový, německý trend. Že to auto zahulí překousnu, ale že se najdou blbci, kterým se to líbí a na hulení přidávají, to hlava nebere..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od Ivo »

TDI = ten dým ignoruj
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Zajímavý tento nový, německý trend.
To uz se deje roky, nic noveho...
blbci, kterým se to líbí a na hulení přidávají,
jakási "imič" nebo co. Udělat takovej motor dobre stoji dost penez. Nahrat pochybnej soft je za babku a pozornost to upouta. K tomu vykuchat vyfuk a pripadne i neco jako "blow-off" z Chiny...

Zajimavej je casto i styl jizdy. Velmi razantni rozjezdy s naslednym brzdenim. Aby byly slyset zvukove efekty, ktere dela turbo. a to trebas i na 50m...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Vrátím se k mému tématu.
IC namontovanej. Ted přišla fáze dolaďování.
Malinko se zhoršila reakce na plynovej pedál. Asi to bude větší délkou sání (cca 3x) a jeho stále stejným průměrem.
Taky klesl asi o 150ot. volnobeh. Budu muset zvednout.

Jinak ještě předělávám místo, kde je napojeno tlakove ovládání membrány vstřikovacího čerpadla. Zapojil jsem ho na delší hadičku, primo na turbo a možná malej průměr hadičky omezuje prutok vzduchu. Včera jsem to predelal, ale ještě nevzkoušel.
Momentálně je pomalejší nástup tlaku turba a nedostanu se pres 0.7bar. Ted nevim jestli je to malou dávkou nafty, nebo třebas turbo nestíhá plnit větší objem, nebo budu muset znova nastavit Wastegate, nebo ještě něčím jiným....
I kdyz to podle testu jelo stejně jako před montáží IC...

jestli máte nekdo nejakej posřeh, sem s ním...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od dvk »

Natlakovat ten větší objem určitě trvá déle, proto ta pomalejší reakce. Zastudena asi nic nepoznáš, chce to trochu víc pohonit a stejně to pak zase bude poznat jen za jízdy (nápor) nebo až zapne ten ventilátor. Těžko říct jak je teda účinný ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od vik2 »

Kapličku ješzě nemam, takže nápor se nekoná.

Jako jasny, je třeba něco najezdit...
Větrák zatím zapojen tak, ze se sepne, když zapnu větráky chladiče.

Máme tady u nas v Chomutově takovej celkem slušnej kopec. převýšení 150m/1400m.Tam se da zjistit jak auto jede. Uvedu priklad.
Kamosovo Terrano TDI 5dv. na silničákách 265/70R15 -- nahoře 85Kmh (motor bez uprav)
Já před úpravou, na silničákách 235/75R15 -- nahoře 100Kmh (1.05bar)
Já první test s IC(větrák zaplej)na T3 235/75R15! -- nahoře 100Kmh (0,7bar)

Já BMW 325i --160Kmh a musel jsem brzdit abych vybral zatáčku :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Terrano II. SLX

Příspěvek od Majo »

ahaaaa, tak ono test kopec funguje smerom hore, ja som svoj pochopil naopak a problem s dobrzdenim som mal na kazdom aute :lol:
Ale nie, robim to stejne :wink: Inak pokial je nasavany vzduch studensi, tak moze mat pri 0.7baru kludne vacsi obsah kysliku nez teply pri 1 bare. alebo moja logika nie je spravna? :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Představ své vozidlo“