Z produkce Tesly bych potřeboval spíše CL800, neboť mám přeci jen trochu jiný motor, než většina "desítek" tady.
Ale zakoupil jsem opět BOSCH. Původní zemřelá cívka měla nápis BOSCH Made in Germany , nově zakoupená má nápis BOSCH Made in Slovenia.
Uvidíme jak na tom bude se životností
Chtěli za ní 714,-Kč.
Nu, jedenáctka dnes dostala letní obutí. Při pohledu na spodek vozu jsem málem omdlel, na podzim to tam vypadalo zcela jinak
Tam je práce minimálně na dva víkendy. Koroze se zakousla snad i do plastů.
Já jsem zjistil že nehezky vypadají spodky prahů (pod tím oplastováním) a místa za předními zástěrkami.
Naopak místa vrchního uchycení tlumičů, jak vpředu tak vzadu, jsou v excelentním stavu - ani ťupička, stejně tak i ona plechová nádobka v levém zadním podběhu vypadá velice dobře.
Ovšem ty plasty z prahů budu muset sundat a patřičně to pod nima ošetřit, než bude pozdě.
Zatím to vypadá, že pozdě není. Orezlý je hlavně ten úplný spodek, kam už plast nezasahuje.
A i kdyby, tak všechno se dá pořešit. Ten vůz mě musí ještě dlouho vozit. Oproti jisté 2107, nejmenovaného majitele, totiž na plnou nádrž LPG najede mnohem více než 300 km a to má nádrž o 10 litrů menší
Mě akorát pěkně štve, že to ten tlumex po zimě oklepe, jezdím dost po nesolených štěrkovaných cestách. Ale jinak hlásím po zimě ani smítko rezu na spodku. Takže natřít oklepané prahy, umýt a navoskovat a očista po zimě je hotová.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Michale zdání může klamat, kor u lady. Někdy ta plechová nádobka v blatníku vypadá celkem dobře, ale pod tím bahnem může bejt koroze téměř o síle plechu.
Pátý dveře a ten proužek nad čelním sklem nerezne ?
Tak ono teď na té nádobce žádné bahno není
Proužek nad čelním sklem nerezne, 5.dveře jsou lehce chycené ve spodních partiích zevnitř (v místě kde přiléhá těsnění)