od JmJ » pát bře 29, 2013 04:24
Schema a voltmetr budou tvy kamaradi. V momente, kdy nejde startovat, jit po dratech a merit, kde napeti neni a melo by byt. Pokud je pro sepnuti starteru pojistka, tak zmeri napeti na ni, zmerit napeti na rele starteru, pokud je atd. Asi budes potrebovat asistenci, aby nekdo startoval a tys meril.
Cely problem muze byt ve volnych konektorech u pojistkove skrinky a tak podobne. Ale pokud to ted jede, tak bych nastudoval schema, co maji v zapojeni pobliz spinacky spolecneho rizeni vstrikovani a starter. Ono totiz v desitkach jsou jako by dva elektricke systemy. Jeden je klasicka elektrika jako svetla, starter, ventilace a druhy system, ktery je z velke casti bokem prvniho a ridi rizeni vstriku a zapalovani. Je to dano tim, ze byly i verze s karbece, tedy bez druheho systemu. Pvni system ma rele a pojistky v klasicke pojistkove skrince u levych dveri, druhy system ma rele a pojistky v tom stredovem tunelu. Oba systemy musi brat signal o poloze klicku ve spinaci skrince. Dost mozna uz od spinacky vedou do kazdeho systemu zvlast kabely. Toto je nutne zjistit ve schematech. Je nutne mit schemata dve. Jedno je pro klasickou elektriku, ktere je temer stejne na vsech desitkach a druhe pro vstrik, ktere se lisi podle typu motorizace a typu ridici jednotky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu