Kalina II. - oficiálne

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Páči?

Óčeň charašó :)
28
74%
Hmmm, vazmóžna..
9
24%
Fuj, humus!
1
3%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Crocodile »

Taky bych měl k designu výhrady, ale buďme rádi že se trochu posunuli dál, když už se tedy žigulíky nedělají, jen tu cenu aut by mohli snížit (hlavně Samary a 5dv. Niva - myslím tím ceny v Rusku, ale i ty české by mohly být nížší, jenže to je právě závislé na těch ruských cenách)
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od sarusian »

valda1971 píše:
FOMA píše:No já nevím, zase mi to připadá jakési chaotické. Něco na způsob - moderna za kažou cenu. Prostě je to znásilněné, ale je to jen můj názor.
Co se týče interiéru, tak se plně přikláním k názoru FOMA. Zvenčí se mi líbí, až na tu "dravou" díru v předním nárazníku.
no ak za tou "dierou" je rovno chladic, tak ak som si dal zvacsit tu prednu cast, tak tie otvory v tej "diere" su dost velke, ze cez to vie preletiet aj poriadny kamen, a koleduje si to o vymenu chladica kazdy rok

zaujimave je na to aj ten interier - stredovy panel - odlisuje sa to od toho, co bolo predstavene na autosalone v moskve - ten interiet z moskvy sa m viac paci
http://www.automotonews.cz/wp-content/g ... ack/l5.jpg , hlavne ta zaklapovacia priehradka nad navig panelom na rozne blbosti
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od valda1971 »

Také se mi "moskevský" interiér líbí víc. Ale je to samozřejmě věcí názoru a jak píše Crocodile - buďme rádi, že výroba a vývoj pokračuje :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od sarusian »

no uvidime, co sa bude vozit - mam pocit, co auto to original, bol som vcera na lada.ru a tam v kaline maju v ponuke len 1.6 motor - to pre europu sa specialne dava do kaliny 1.4 motor /koli euro 5/ ?
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Mičun »

Všimli ste si, že na novém přístrojovém štítu není teplota vody??? A nebo mi ten budík unikl...

Chápu, že pro dnešní řidiče "spotřebitele" je tento budík k ničemu. Ale třeba já, vycvičen dráhou, teplotu sleduju. Pozvolné zahřívání. Po jízdě v tahu vychlazení a tak.
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od sarusian »

ano, nie je tam budik, este je sanca, ze teplotu ukazuje palubny pocitac - kedze tento udaj riadiaca jednotka ma k dispozicii
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Hurikán »

Ljoňa píše:Všimli ste si, že na novém přístrojovém štítu není teplota vody??? A nebo mi ten budík unikl...
Ono i kdyby tam ten budík byl, tak by se na jeho údaje stejně nedalo spolehnout. U nových aut je totiž budík teploty řízen ŘJ a jeho chod je "optimalizován", aby náhodou neznervózňoval řidiče-uživatele. Podchlazení/přehřátí dá na vědomí až v momentě, kdy je už opravdu značné. Tož tak. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Crocodile »

Takže z toho vyplívá, že 21044 má sice ŘJ, ale budík teploty ještě ukazuje jak za starejch časů. Takže je jasný čemu dát přednost :)
Veselý velikonoce...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Cory »

Tak to ma aj 110, kalina a priora - samostatne cidlo pre budik a samostatne pre RJ.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od zelvotron »

Deža ví, stranu zpět se to řešilo :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Cory »

Dežo vie :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Mičun »

Tak to sa omlouvám, jestli to tu už bylo...

To chtěl určitě Rus ušetřit za čidlo, tak vyhodil budík. Dřív tam praskli budík, jakej je napadnul (voltmetr, tlakoměr, ekonoměr), a teď raděj nic.
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Cory »

Na druhu stranu, ked je to na tom displeji spolu s voltmetrom, aktualnou spotrebou atd, tak v tom problem nevidim, skor v tom vidim plus, lebo viem presne aku teplotu mam a neodhadujem z rafičky. A dokonca to zvysenu teplotu signalizuje zvukovym prejavom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od zelvotron »

Jo souhlas, digiukazatel je dobrej, když jsem ho měl na multiobrazovce u palubáku shatat, tak jsem na ručku skoro ani nekoukal a to je palubák mimo zorný pole, další výhoda je že digikazatel nemá omezen rozsah, takže po ránu ukazoval i aktuální vnější teplotu, ale to už se taky opakuju.

Jako přijde mi to jako detail, spíš by mě vadila chybějící dealerská a servisní síť než chybějící ručička teploty.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalina II. - oficiálne

Příspěvek od Crocodile »

Výbava Standart
Obrázek

Výbava Norma
Obrázek

Výbava Lux
Obrázek
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“