Taky jsme dali nemalou nabídku do obálky. Čím víc jsem nad tím ale přemýšlel a prohlížel
pořízené fotky, tím víc jsem i rád, že to takhle dopadlo a nevyhráli jsme výběr. řízení.
Od auta nebyly vůbec klíče, orig. TP taky ne, do duplikátu napsali špatně VIN, takže
už to museli nechávat opravovat, auto bylo nepojízdný, bez STK, RZ v depozitu,
takže odtah nezbytný ( pro nás 600 km
![Rolling eyes :rolleyes:](./images/smilies/icon_eyes.gif)
) a pak by nastaly teprve ty
starosti - dát to do stavu odpovídajího vzhledem : stavu tachometru.
Slepená spojka, takže převodovka ven, výměna všech gum. částí, věcí, co rozkousaly myši,
nevím v jakým stavu bude motor po 23 letech nehybnosti a působení vzdušné vlhkosti u válců
s otevřenými ventily. . . Pominu lakování všech poškozených částí, které tím definitvně
ztratí originalní stav. Takže jsem dospěl k názoru, že je možná lepší koupit auto po celou dobu
provozované s malým proběhěm km, ale v naprosto exkluzivním a originálním stavu než toto
sice unikátní, ale. . . . . viz. výše. . .