Číslo (nula)päť žije Už som sa povozil. Zhrnutie: Brzdi to divne, pedal ide daleko dole, asi to je este zavzdusnene. Hučí to, ale to bude asi tou dierou veľkou ako svet pri tyči riadenia. Motor ide, ale asi by to chcelo väčšie vstreky. Počase sa mi rozsvietil CHE, ale ešte nemam oblbnutu druhu lambdu. Ešte skontrolujem zbiehavosť, správa sa to ako rozbiehave, treba nastelovať spojku....ach jaj
Motor som ohrial, prebehol som cca 6-7km, nechal som ho ešte bežať na mieste kym sa nespustila sahara. Potom som ho vypol, ale to som si uz nevsimal ci svieti alebo nie. Každopadne viem, že po druhom štarte už svietil.
A emisna je vo vačku Najprv na to kukal jak puk, potom sa pytal či mam novy agregat a zacal hladat cislo. Hladal hladal....a našiel prd Vraj, že mu tam niečo nesedi, že mám zaujímavý karburátor Potom prizval ďalšieho technika, rozplyvali sa tam, že mi to schvaľujú, ale že je to zakázané, že ma budu musieť vyhodiť. Tak som mu navrhol, nech aspoň zmerá hodnoty.
CO - 0,469% ; dovolené 1-1,5%
HC - 157 ; dovolené 500
Po zmeraní mi to dal. Rozlúčil sa so slovami, že nabudúce to nepojde. Keby vedel, že o mesiac ma čaká TK
keby som mal vsetko 100% a isiel som tam s tym ze vsetko je OK nedam ani fň, ale kazdy sam svojho stasti strujce, ked ta vyzene z emisnej a mas tam ist znova a cele to platit tzn 30e, je mi milejsich par eur bokom ako tam chodit znova a opakovat si ceremoniu.
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
Jenže ti, co úplatek potom nedají, jsou nemilosrdně vyhozeni. Lepší mi přijde jezdit za technikem, který je rozumný a oko přimhouří i bez úplatku. Ale je to věc každého, je pravda, že občas to bez toho nejde. Jen mi přijde divný to dávat preventivně.
Ja som to preventivne nedával. Ale ako viete, mám tam vstrekovanie, ktoré na aute nemá čo robiť, tak som mal pripravenú aj možnosť "primastiť". Ale nebolo treba, technik to bral zdravym rozumom. Už som u neho parkrat robil technicku a nerobil žiadne problemy - ani nemal preco, vsetko bolo v poriadku.
Me by zajimalo, jestli jim ten vstrik muze v necem vubec vadit, pokud to ma emise podle predpisu. Kubatura/typ motoru by sedet mely, ale jestli to tam leju kyblem nebo pipetou, to prece nikde neni psano. Nebo berou typ motoru jako motor + zpusob krmeni a zapalovani?
Beru to ako typ motora a maju nejake tabulky pre Ladu, kde su popisane motorizacie a hodnoty k nim. A k tomu nevedel zmerat predstih a uhol zopnutia kontaktov. Dnes tam skusim dať väčšie vstreky, uvidím čo to spravi, mam pocit ze je to chudobne.