Výběr Lady na cesty
Moderátor: Moderátoři
Re: Výběr Lady na cesty
štandardne sa dávali na 2101 pneumatiky o priemere 155 (soviestske diagonály) ale u nás sa bežne používali gumy s rozmerom 165 SR13 (Barum OR34 a pod.) čo sa medzi plynu týka, je pravda že na sychronizovanej prevodovke nie je potrebný no ja ho používam hlavne pri radení do jednotky počas jazdy ale aj pri iných rýchlostiach, ak radím rýchlejšie alebo podraďujem pri vyšších otáčkach. každopádne to zvyšuje spotrebu benzínu takže je to na každého uvážení. Žiguli nie je Praga V3S alebo Avia kde to je nutnosť. nepoužívaním medzi plynu nič nepokazíte.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Výběr Lady na cesty
Je asi pravda že při nízkých otáčkách to nemá moc cenu, ale tím že lada má 4st převodovku, tak obecně řadím při vyšších otáčkách. A pak bez toho dvojitého vyšlápnutí spojky tam jde rychlost o malinko hůř. Okrem toho mě to baví. Ještě se naučit meziplyn při brždění a budu spokojen.
Re: Výběr Lady na cesty
Nahoru normalne vzdy, dolu obcas s meziplynem, kdyz to jde o vetsi rozdil tocek. Delam to tak ve vsech autech.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Výběr Lady na cesty
A ještě jedna věc, která mě trápí ale bojím se zeptat. Tohle je asi hodně špatné že? Viz foto
Re: Výběr Lady na cesty
A ja som v depresii, že mam hnile auto
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Výběr Lady na cesty
Jo, špatné to je, ale jsou dvě možnosti - sehnat to nové, nebo jako mně kdysi to velmi šikovný klempíř/svářeč v podstatě udělal nové, ani to nebylo znát - jen tam nebyly ty otvory nad hřibem.bík-kom píše:A ještě jedna věc, která mě trápí ale bojím se zeptat. Tohle je asi hodně špatné že? Viz foto
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Výběr Lady na cesty
S tím, že to půjde na opravu počítám. Jen mi trochu vrtá v hlavě, jestli když s tím teď ka občas jezdím, tak jak moc to drží či ne a jestli je vůbec bezpečno s tím jezdit. Celkově auto není ve stavu, který by pravidelné návštěvníky zdejšího fora uspokojil. Když už zde kladu dotazy, tak alespoň přidám fotku celku.
Re: Výběr Lady na cesty
tie veže resp. nosník na fotke daj opraviť lebo jedného krásneho dňa ti auto dosť nápadne klesne dolu ale to už sa horné rameno prepadne do auta. šrúba čo ho drží ide cez ten nosník a keď je to takto hnilé je to v podstate len otázka času resp. možno otázka toho, akú veľkú dieru trafíš. najhoršie je, že dnu nevidiš. ten nosník je dôležitý z hľadiska pevnosti karosérie a bezpečnosti jazdy. na dlhšiu jazdu by som s tým nešiel.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Výběr Lady na cesty
Já to popíšu takto.
Měl jsem na věži dva pupínky. Oba ty pupínky jsem propíchnul šrouvovákem a kdybych se snažil, tak se tam vešla i ostrá strana kladiva. VYhnije to tam pokaždé tak, že to je jako když tu věž podřízneš - jako když si podřízneš krk - nezkoušej to.
To co tam máš ty je druhá půlka pravdy, a sice díra po dorazu ramene. Tu tam má každý druhý, ikdyž tvrdí že ne
Patří to vyřezat tak daleko, dokud to nebude zdravé a zavařit tak 1,5 plechem. Že to shnije je normální, jsou tam an sobě tři vrstvy plechu, do toh oje díra a různé spáry. Takže až na to budeš pasovat nakonec tu konzoli dorazu, díru v ní zavař plechem a vystříkání dutin udělaj dírou pro gumu dorazu, nebo zevnitř.
Jak naznačuje mayo, je to jedna z poněkud důležitých nosných částí, tak je dobré toto nepodcenit. Ale taky su toho nezraň, až to budeš rozdělávat. V tomto stadiu už budeš sundávat ramena i pružinu a právě pružina umí zabít člověka, takže svázat, nebo stáhnout stahováky.
Tohle jsem lepil já jako rychlou provizorku - a dnes už bych to dělal jinak... http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_oprava_vezi/
Měl jsem na věži dva pupínky. Oba ty pupínky jsem propíchnul šrouvovákem a kdybych se snažil, tak se tam vešla i ostrá strana kladiva. VYhnije to tam pokaždé tak, že to je jako když tu věž podřízneš - jako když si podřízneš krk - nezkoušej to.
To co tam máš ty je druhá půlka pravdy, a sice díra po dorazu ramene. Tu tam má každý druhý, ikdyž tvrdí že ne
Patří to vyřezat tak daleko, dokud to nebude zdravé a zavařit tak 1,5 plechem. Že to shnije je normální, jsou tam an sobě tři vrstvy plechu, do toh oje díra a různé spáry. Takže až na to budeš pasovat nakonec tu konzoli dorazu, díru v ní zavař plechem a vystříkání dutin udělaj dírou pro gumu dorazu, nebo zevnitř.
Jak naznačuje mayo, je to jedna z poněkud důležitých nosných částí, tak je dobré toto nepodcenit. Ale taky su toho nezraň, až to budeš rozdělávat. V tomto stadiu už budeš sundávat ramena i pružinu a právě pružina umí zabít člověka, takže svázat, nebo stáhnout stahováky.
Tohle jsem lepil já jako rychlou provizorku - a dnes už bych to dělal jinak... http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_oprava_vezi/
Re: Výběr Lady na cesty
Až tak velkou díru jsem ve své věži neměl a v pohodičce jezdil. Když jsem se po dlooooouhém rozmýšlení rozhodl auto poslat do hutí, vzali jsme jej ještě na pořádnou projížďku po lese - žádné cílené huntování, jen taková malá rally, potřeboval jsem pak ještě dojet 60km domů. I když jsme s autem nijak extrémě nejezdili (spíš překonávání limitů, než rychlost), věž se začala bortit (jak píše Mayo - horní rameno). Tudíž s takto vyhnilou věží bych já osobně raději vůbec nejezdil - pokud bych to chtěl zachraňovat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Výběr Lady na cesty
Super, aspoň vím na čem jsem. Domluvim se s mechanikem a uvidím co on na to. Asi to bude chctít sehnat celou novou věž že?
Re: Výběr Lady na cesty
Záleží na tom, jak bude vypadat miska pružiny. Pokud bude také schnilá (jakože asi ano), nejjednodušší řešení je nová věž. Pokud bude miska pružiny zdravá, lze to vyvařit naohýbaným plechem (třeba takto: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater ) a pak jen doplnit úchyt dorazu horního ramene (je rovněž ve fotogalerii).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Výběr Lady na cesty
Trochu mi zatrnulo, když jsem viděl v jakém stavu to doopravdy je.A to stačio odendat kus nějakého tmelu, kterým to před mnoha lety někdo zalepil...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Výběr Lady na cesty
Husty , ma neboha zluta petka byla proti tomu bridil .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Výběr Lady na cesty
Dá se sehnat samotná věž, či pouze takto v celku s celým tím podběhem?