To je vůči Tavrimu provokace!zelvotron píše:Nic moc, já teď mám asi 7,7, taky žádná sláva, ale je to hrcání po městě.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderátor: Moderátoři
To je vůči Tavrimu provokace!zelvotron píše:Nic moc, já teď mám asi 7,7, taky žádná sláva, ale je to hrcání po městě.
Jaja,teplota je důležitá,podchlazený motor baští jak zjednanýJan Vaníček píše:Může to být samozřejmě čímkoliv, bratranec měl stejný problém na Saxu, šílený žrout a ještě to nejelo. Rádoby opraváři vyměnili snad vše a nic. Pak jsem dal auto známému profíkovi, vše znova proněřil, včetně rozvodů, to bylo OK, dál se zaměřil na teplotu motoru - ale tu skutečnou, měřenou ne budíkem na desce a zjistil že ač tam jiní machři 2x dávali nový termostat, byl špatný - měl jiné otvírání hodnoty než má mít daný motor, t.j. motor se neohříval na 88°C jak by měl, ale jen na ca 77°C. Po výměně Saxo konečně jede a spotřeba šla o 1,5l dolů. Téměř nepochopitelné, je to ale skutečnost.
To je poprvé, co slyším o tak šílené spotřebě. Já jezdím trvale za 6 až 6,5 l/100km benzínu a jakmile spotřeba stoupne o půl litru,hned hledám příčinu. Někdy to jsou přední brzdy - zatuhlé písty, zoxidované válečky, nevrací se, trvale to přibrzďuje (po dojezdu teplé disky). Jednou to bylo vadné těsnění mezi zpětným ventilem a tím hliníkovým tělesem, které rozvádí benzín k tryskám. Nějaká netěsnost může být i jinde v palivové trase.tavri píše:Dnešní spotřeba naměřená 9,0 l/100 km. To je na zimní a couračkový provoz OK, hlavně to není těch strašných nad 10 a auto jezdí docela živě.