21011 by Feiky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
balu
Příspěvky: 440
Registrován: úte říj 16, 2012 19:29
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od balu »

Na webry se žádná vracečka dávat nemusí a pod velkým tlakem tam benzin také nemusí ji stačí fatet http://www.racing-tuning-shop.cz/Detail ... 565/146969 tati napumpuje komory až je komora plna tak ji jehla uzavře a pumpa ucítí tlak a sníží nebo se úplně vypne podobny systém pumpy se dával do škoda 1203
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Feiky »

Co říkáte na tuhle? Je za dobrý peníze a tlak vyhovující:) http://www.skodateam.cz/Palivova_pumpa_ ... p?idz=1532
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Veteranista »

Škodováci ji používají, stížnosti jsem neslyšel, Facet dělá skutečně dobré pumpy
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od MartasBrno »

Ujisti se, jaké tlaky a průtoky potřebuješ, než něco koupíš...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Feiky »

Ok tu Facetku tam dám. A skutečně mi podle Davese vycházejí trysky i vzdušníky mnohem větších průměrů. Zítra mu zkusím zavolat a udělal bych u něho objednávku. On se celkově stará o dodávání dílů ke klasickým sportovním vozům a myslím, že tomu i rozumí. Kupoval jsem u něho i repasní sadu, kde je úplně vše a za 1500,- což si myslím, že je na takto staré a celkem ojedinělé karburátory zázrak vůbec sehnat. Co jsem se koukal trysky se u něho dají nakoupit téměř jakýkoliv průměr zde:

http://www.skodateam.cz/Solex_trubice__ ... op?kid=509

A tady postup základního seřízení a repase:

http://www.rmcarburetors.net/addhe_rebuilding%20v2.htm
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od cackler »

Zkus zavolat tady tomu pánovi: http://karburatory.sweb.cz/
Tyhle karburátory byly i v BMW, tak to zkusit přes ně...
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Feiky »

Tak:) Zase jsem trochu pokročil. Volal jsem s Davesem a hodně mi pomohl, má zkušenosti s klasickými sportovními motory opravdu veliké. Pokud někdo bude někdy něco podobného dělat, doporučuji mu zavolat.
1. trysky můžeš do solexe dát přesně podle výpočtu od weberu:), dnes to budu řešit
2. pumpa Facet s průtokem 90l hodina, max 3,5bar. sama se reguluje
3. nutně potřebuji silnější startér, ten z 1300 už dodělává
4. musím dodělat saharu, pořád ne a ne ji nacpat před chladič (ano bude tlačná)
5. akumulátor dám pro jistotu asi zpět dopředu, ale na druhou stranu (nádrž, el.pumpa a aku.
asi není dobrý nápad mít pohromadě v kufru)
6. už mám hotovou rampu na světla (dnes namontuji) :)
7. příští týden bych chtěl dát do výroby tlakové hadice pro chladič oleje, plus navrtat vanu,
navařit matici a namontovat čidlo teploty
8. konečně namontovat odložený plynokapalinový podvozek

A moc dalších věcí:)
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Cory »

Saharu riesim aj ja, ta original je velka ako prasa apotrebujem dvojremenicu kvoli servu. Nové klasiky so vstrekovanim MPi maju taku ploskatejsiu a myslim ze by sa pred chladic v pohode zmestila, mozno aj dve. Dali by sa pouzit aj sahary z Nivy (tusim len z novej) ale tie su zasa velke co sa tyka priemeru a muselo by sa rezat celo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Feiky »

Tak pánové, dnes mi došel dopis z Anglie z RMcarburetors. Pro můj motor je základní výpočet trysek palivo 130, vzduch 180. Podotýkám, že tam bylo napsané: nejdůležitější je zachovat poměr palivo x a vzduch x+50 (moje nynější trysky jsou 125 palivo, 145 vzduch). Problém tím snad bude vyřešen:) Mám radost a tak sem dám jedno foto pro noční lety:)
Přílohy
1
1
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od mayo456 »

daj fotku zpredu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od MartasBrno »

Zajímavé.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Feiky »

Přílohy
3
3
2
2
1
1
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Kopr »

Kua ten chlap má styl :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
Příspěvky: 1393
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od Panthymaeus (Honza) »

Bude video? :)

Krásné :shock:
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 21011 by Feiky

Příspěvek od ger007 »

paraaaaaaaaaada !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“