21011 by Feiky
Moderátor: Moderátoři
Re: 21011 by Feiky
Díky, člověk se někdy nestačí divit co vypustí z klávesnice...
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 21011 by Feiky
Tvůj styl se mi líbí - "nabušit to, co to půjde, ale aby to nebylo poznat"
Auto, které vypadá jak stíhačka a pak tak jede je nuda. Ale když přijede "sériová" 01, zahrabe kolama a zmizí, než se chlapy i chlapi vzpamatují, to je fajn
Auto, které vypadá jak stíhačka a pak tak jede je nuda. Ale když přijede "sériová" 01, zahrabe kolama a zmizí, než se chlapy i chlapi vzpamatují, to je fajn
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: 21011 by Feiky
Moc pěkné . Už se těším až to uvidím na vlastní oči
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: 21011 by Feiky
Takže o víkendu jsem to byl projet a mám ještě pár problémů.
1) Hrozně pomalu točí při startování. Určitě je to dané větší kompresí, větším motorem a starým startérem z 1300. A tady se ptám:) Jsou všechny startéry stejné, nebo mají 1700 silnější?
2) Potřebuji tlak paliva mít 3bary. Kolik má pumpa z 1300? Má někdo zkušenost s el.pumpama z nových aut? Musí se dělat zpátečka? Tím zas tlak klesne...??? Přemýšlím o FACETce...
3) Potřebuji nějakého machra co by to natryskoval speciálně pro můj motor. Neví někdo o někom (jsou i vzorce jak na to, ale nenašel jsem nikde pro solex 40DDH)?.
1) Hrozně pomalu točí při startování. Určitě je to dané větší kompresí, větším motorem a starým startérem z 1300. A tady se ptám:) Jsou všechny startéry stejné, nebo mají 1700 silnější?
2) Potřebuji tlak paliva mít 3bary. Kolik má pumpa z 1300? Má někdo zkušenost s el.pumpama z nových aut? Musí se dělat zpátečka? Tím zas tlak klesne...??? Přemýšlím o FACETce...
3) Potřebuji nějakého machra co by to natryskoval speciálně pro můj motor. Neví někdo o někom (jsou i vzorce jak na to, ale nenašel jsem nikde pro solex 40DDH)?.
Re: 21011 by Feiky
1) 1700 maju silnejsie startre, daju sa kupiť aj nejake rychlobezne.
2) Klasická pumpa ma málo. Čerpadlo z 1,7 SPi dava nejakych 0,9bar. Čerpadla z 1,7 MPi davaju 3bar a nieco viac. Ja osobne mam externe (mimo nadrz) cerpadlo z Volgy. Musel som dorobiť vracačku, resp. ako vracačku som ponechal povodnu karburatorovu trubku a na vyvod z cerpadla som dal trubku z 1,7 SPi/MPi. Karburatorovu na to neodporucam. Na tvojom mieste by som tu vracacku spravil, ale osadil na nu regulator tlaku.
3) neviem
2) Klasická pumpa ma málo. Čerpadlo z 1,7 SPi dava nejakych 0,9bar. Čerpadla z 1,7 MPi davaju 3bar a nieco viac. Ja osobne mam externe (mimo nadrz) cerpadlo z Volgy. Musel som dorobiť vracačku, resp. ako vracačku som ponechal povodnu karburatorovu trubku a na vyvod z cerpadla som dal trubku z 1,7 SPi/MPi. Karburatorovu na to neodporucam. Na tvojom mieste by som tu vracacku spravil, ale osadil na nu regulator tlaku.
3) neviem
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: 21011 by Feiky
Palivové čerpadlo by se dalo použít například toto: http://www.autodily-hk.cz/palivove-cerp ... 13810.html
Regulátor tlaku regulovatelný:http://www.highperformanceparts.cz/regu ... -modry.609,
nebo například regulátor tlaku z feldy 1.6 když se do něj nezapojí podlak tak dává 3bar ale na něj by sis musel nechat udělat na soustruhu protikus s vývodama na hadičky. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 19908.html.
Vracečka se udělat musí.
Regulátor tlaku regulovatelný:http://www.highperformanceparts.cz/regu ... -modry.609,
nebo například regulátor tlaku z feldy 1.6 když se do něj nezapojí podlak tak dává 3bar ale na něj by sis musel nechat udělat na soustruhu protikus s vývodama na hadičky. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 19908.html.
Vracečka se udělat musí.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: 21011 by Feiky
Ahoj kup facetku žádnou zpátečku nemusíš dávat jinak solex se blbě šteluji a jestli máj už něco za sebou tak to ani nedoceluješ tady má nějaké psáni http://porsche.108.cz/navody/08_webery.htm
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: 21011 by Feiky
Proč regulátor tlaku na vracečku? Ten by měl být před karburátorama ne?Cory píše:ako vracačku som ponechal povodnu karburatorovu trubku a na vyvod z cerpadla som dal trubku z 1,7 SPi/MPi. Karburatorovu na to neodporucam. Na tvojom mieste by som tu vracacku spravil, ale osadil na nu regulator tlaku.
Vracečku dávat musí, kam by dával přebytečný palivo při volnější jízdě? El. čerpadlo mu tam bude tlačit tolik paliva, že to ten motor nemůže nikdy spálit.balu píše:Ahoj kup facetku žádnou zpátečku nemusíš dávat jinak solex se blbě šteluji a jestli máj už něco za sebou tak to ani nedoceluješ tady má nějaké psáni http://porsche.108.cz/navody/08_webery.htm
Re: 21011 by Feiky
Ked sa da regulator pred karb a vracacku, tak zregulovany tlak sa rozdelí medzi karb a vracacku, pri otvorenej ihle to nemusi stacit plnit dostatocnym tlakom, pri zavretej moze ihlu pretlacat. Ked sa da regulator na vracacku, v privodnom potrubi a pred ihlou sa bude udrziavat konstantny tlak, pri zavretej ihle regulator prepusti. Keby bol regulator pred karburatormi, teoreticky by nebolo treba vracacku, ale neznieslo by to cerpadlo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: 21011 by Feiky
Tady se to rozjelo:)
Takže s pumpou asi tak: Dám tam Facetku, ta by v sobě měla mít obtokový ventil a všechno nad tři bary pustit zpátky. Jehla udrží přesně tři bary a uvidíme jestli to bude stačit dávat na plný plyn. U solexu píšou, že při plném plynu dávat 3,5baru, tak by to snad mohlo stačit. Teď ke karburátorům: Jsou téměř nové a jsou tam nové jehlové ventily a komplet všechny těsnění, akcelerační membrány o-kroužky na tryskách a všechny pružinky. Volnoběh to drží nádherně, při rozjezdu vystřelí jak raketa, ale na trojku tomu dojde dech a pak jen na čtvrt plynu. Palivové trysky mám 45 (to je minimum, max je 200), vzdušníky pak 140tky. Myslím, že je tam hodně chudá směs nad 3000 otáček. Krátkodobý výkon je hrozně vysoký, ale musí se nechat dotéct palivo. Problém s tryskami je ten, že jedna tryska stojí 150kč (cca) a jsou tam 4 v každém karburátoru. Pro vyzkoušení bych jich musel nakoupit tak 60 (takže tudy cesta nevede) a zkusit sehnat někoho, kdo mi to naladí a vyzná se v tom. Volnoběžný i akcelerační systém je naprosto úžasný, na volnoběh i s ostrou vačkou 800-900 otáček. Při plném sešlápnutí plynu, BEZ DÍRY okamžitě 8000 a víc.. Poslední věc, co je ještě potřeba vyzkoušet jsou svíčky. Prozatím mě vyhovují NGK N17Y s odtrhem 0,6mm (měl jsem brisky i beru, ale NGK mi příjdou lepší). Svíčky budu 100% po naladění potřebovat jiné. Zkusím dát na youtube video s nastartovaným motorem, ať můžete posoudit sami..( pak sem hodím dokaz), jinak díky moc všem za rady.
Takže s pumpou asi tak: Dám tam Facetku, ta by v sobě měla mít obtokový ventil a všechno nad tři bary pustit zpátky. Jehla udrží přesně tři bary a uvidíme jestli to bude stačit dávat na plný plyn. U solexu píšou, že při plném plynu dávat 3,5baru, tak by to snad mohlo stačit. Teď ke karburátorům: Jsou téměř nové a jsou tam nové jehlové ventily a komplet všechny těsnění, akcelerační membrány o-kroužky na tryskách a všechny pružinky. Volnoběh to drží nádherně, při rozjezdu vystřelí jak raketa, ale na trojku tomu dojde dech a pak jen na čtvrt plynu. Palivové trysky mám 45 (to je minimum, max je 200), vzdušníky pak 140tky. Myslím, že je tam hodně chudá směs nad 3000 otáček. Krátkodobý výkon je hrozně vysoký, ale musí se nechat dotéct palivo. Problém s tryskami je ten, že jedna tryska stojí 150kč (cca) a jsou tam 4 v každém karburátoru. Pro vyzkoušení bych jich musel nakoupit tak 60 (takže tudy cesta nevede) a zkusit sehnat někoho, kdo mi to naladí a vyzná se v tom. Volnoběžný i akcelerační systém je naprosto úžasný, na volnoběh i s ostrou vačkou 800-900 otáček. Při plném sešlápnutí plynu, BEZ DÍRY okamžitě 8000 a víc.. Poslední věc, co je ještě potřeba vyzkoušet jsou svíčky. Prozatím mě vyhovují NGK N17Y s odtrhem 0,6mm (měl jsem brisky i beru, ale NGK mi příjdou lepší). Svíčky budu 100% po naladění potřebovat jiné. Zkusím dát na youtube video s nastartovaným motorem, ať můžete posoudit sami..( pak sem hodím dokaz), jinak díky moc všem za rady.
Re: 21011 by Feiky
Tady je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=Rr5GbxOx4Xw kvalita je blbá, ale pro představu to stačí... Časem udělám lepší.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 21011 by Feiky
Měl by jít snad no najít výpočet osazení podle motoru. To se ti nepovedlo? Sice jsi psal o vzorcích, ale zkus hledat pro příbuzný karb a pro tvůj už na základě znalosti konstrukce pochopíš, co můžeš použít a co ne. Tudy myslím cesta vede, myslím, že na dvě iterace to dáš.
Re: 21011 by Feiky
http://skoda.daves.cz/Vypocet_prvku_karburatoru_DCOE mrkni na to, je to weber a je to o hodně jiný, i když je to stejný typ karburátoru:)
Re: 21011 by Feiky
facetka se ti zastavy sam
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 21011 by Feiky
Aha, jasně. Tyhel materiály vypadají dobře. Jestli jsi ochotný dělat alespoň jeden nákup trysek od oka, zkusil bych porovnat soustavy těch karbů. Pokud z porovnání zjistíš, že jsou principielně shodné alespoň některé, udělal bych výpočet podle Davese a podíval se, jak vyšel. Pokud bude ukazovat na bohatší osazení než máš těď, přičemž teď říkáš, že je to chudé pro vyšší výkon, poslechnul bych Davesovy výsledky a vyměnil osazení. Pak by se vidělo.
Tady, říkají, že Solex prodal licenci Mikuni... Možná to bude cesta pro tebe...
http://sunbeamalpine.org/forum/showthread.php?t=7287
Tady, říkají, že Solex prodal licenci Mikuni... Možná to bude cesta pro tebe...
http://sunbeamalpine.org/forum/showthread.php?t=7287