Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Moderátor: Moderátoři
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Díky Luďku
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Jak vypadal těsně před uložením.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Pro mne je to ta samá kategorie jako můj dříve vysněný Opel Rekord 1900L.
Krása.
Krása.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Pěkná kára. Na těch fotkach mě ale stejně nejvíc zaujalo to, že to auto je otočený a focený ze stejnýho místa
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Kdo ví co je na druhé straně silnice...
Nebo se chtěl někdo pochlubit novým plotem.
Nebo se chtěl někdo pochlubit novým plotem.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Parádní auto . Vzpomínám na něj jen v nejlepším . Měli jsme ve firmě 2.3 V6 automat ale v provedení kombi . Úžasně pohodlná jízda kdy po silnici s kvalitním povrchem bylo v 80-ti km/h slyšet pouze cvakání palubních hodin .
Startuje se s pákou v poloze "P"nebo"N"v ostatních polohách je funkce startéru blokována.
Páka voliče automatu má "pojistku" proti nechtěnému přesunutí třeba z "D" na "R" Tato pojistka pracuje mechanicky a někdy jednosměrně , třeba z "P" můžeš rovnou bez mačkání pojistky zatáhnout za páku a "zarazí" se až o "D" (jízda) . Zpět ovšem už jde bez mačkání jen do "N" .
Pokud si zvykneš na automat (a navíc tenhle mechanický bez dnešních el. volovin) tak již nebudeš chtít fofrklacek držet v ruce .
Vyvaruj se pouze zařazení "P" když je auto v pohybu ! Hrozí vylomení aretace výstupní hřídele .
Skoukni hlavně hladinu oleje v převodovce který se kontroluje za běžícího motoru po předešlém prořazení všech poloh páky . Olej nesmí mít nahnědlou barvu !!! To je známka pálících se lamel .
Startuje se s pákou v poloze "P"nebo"N"v ostatních polohách je funkce startéru blokována.
Páka voliče automatu má "pojistku" proti nechtěnému přesunutí třeba z "D" na "R" Tato pojistka pracuje mechanicky a někdy jednosměrně , třeba z "P" můžeš rovnou bez mačkání pojistky zatáhnout za páku a "zarazí" se až o "D" (jízda) . Zpět ovšem už jde bez mačkání jen do "N" .
Pokud si zvykneš na automat (a navíc tenhle mechanický bez dnešních el. volovin) tak již nebudeš chtít fofrklacek držet v ruce .
Vyvaruj se pouze zařazení "P" když je auto v pohybu ! Hrozí vylomení aretace výstupní hřídele .
Skoukni hlavně hladinu oleje v převodovce který se kontroluje za běžícího motoru po předešlém prořazení všech poloh páky . Olej nesmí mít nahnědlou barvu !!! To je známka pálících se lamel .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Ještě k tomu řazení s automatem ... nevím jak to má tento Ford, ale spousta aut z této doby má "elektropojistku", tudíž manuálně sice přeřadíš, ale kola v převodovce se bez elektrické energie nepřesunou. Je potřeba mít zapnutý klíček a samozřejmě nabitou baterii. A jak psal Saša, parkovací P rychlost za pohybu kol neřadit. Aretace výstupní hřídele je dělaná jednodušše řečeno vražením tyčky mezi kola převodovky.
Mno a kdybych se měl vyjádřit k tomuto kousku .... vůbec bych neuvažoval nad tím, zda ho brát či ne. Karoserie je základ a tato vypadá víc než krásně. Mechanické části jsou opravené lusknutím prstu Ba naopak bych se zasnažil, aby mne nikdo nepředběhl
Mno a kdybych se měl vyjádřit k tomuto kousku .... vůbec bych neuvažoval nad tím, zda ho brát či ne. Karoserie je základ a tato vypadá víc než krásně. Mechanické části jsou opravené lusknutím prstu Ba naopak bych se zasnažil, aby mne nikdo nepředběhl
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Ta zadní mlhovka je ke zblitíBeerRudolf píše:Jak vypadal těsně před uložením.
Demetní předpisy, to je opravdu nutný historický auto ničit takovým hnusem z ávie, kolikrát asi takovej vůz pojede za mlhy?
Jinak nádherný auto, pamatuju ty novější ještě v devadesátých letech se na ně dalo celkem často narazit.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Ale já mlhovku nekomentovalVašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Jo ta Solara je bomba. Otec ji kupoval tenkrát v Tuzexu. Bylo to auto z Brněnského veletrhu a v té době byly v republice pouze tři kousky.(myslím že je to jediná kupovaná nová v ČSSR, pamatuju jaký byl problém při přihlašování. Oni nevěděli co napsat do techničáku. Takže to opsali z 1510 a papírově je v tom např motor 1442 a pneu 165R13 i když je tam 1298 a 155R13) Auto je stále psané na tátu (takže první a jediný majitel) a ještě loni s ní normálně jezdil. Má 130tis km a je v původním stavu jako nová. Je to 1,3 LS takže úplný základ, jednokomorový karburátor a žere to do 6litrů. Je ve světle zelené metalíze s béžovým interiérem.Až budu řešit převod toho Forda asi půjde taky na veteránské. Ten starší Simson je v nic moc stavu a používám ho na chatě na houby. Je v něm motor ze Simsona Star. Má to dvě spojky. Rozjíždíš se jako na babetě a pak to má tyčku na ovládání té druhé spojky a tři rychlosti. Má to tu výhodu že máš volnou ruku třeba na džbánek chlazeného Většínou zařadím za dvě a pak už jen přidávám a ubírám plyn. Ten mladší je klasické Endurko po celkové opravě. Dost věcí je v chromu, nikdy jsem to neplánoval jako veterán a používám ho v létě na výlety a cesty do práce.Kopr píše:Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal
O koupi Fordu už je rozhodnuto Díky všem za informace jsem za ně moc vděčný.
Mlhovka se mi také nelíbí ale zatím jsou urgentnější věci na řešení.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Super,to je dobře že jsi se rozhodl
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Pokud je to ta mlhovka, která si myslím, že to je tak bych se jí klidně ujal.
Naposledy upravil(a) Marťas dne pon úno 25, 2013 20:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Kopr píše:Ale já mlhovku nekomentovalVašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.