Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Moderátor: Moderátoři
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Opss,další dálniční rychlík ,tam by měl brát míň ale není to auto na denní ježdění takže se to dá přežít Moje 2.0 sierra brala kolem 12 po městě a na dálnici kolem 7 ale čtyřválec no a se stříkačkou .....
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Véčkové čísla jsou nepřenosné - jsou na majitele. Ty jako nový majitel si musíš vyřídit nové V čísla. Ekopoplatek se neřeší. Pojistka na Veterána je standartně 1/12 běžné ceny.
Tenhle motor asi pojede velmi slušně, že
Tenhle motor asi pojede velmi slušně, že
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tak to nevím nejel jsem v tom. Ale asi jo Mělo by to mít 85 kw a na to jakej je to koráb to není až tak moc těžký. Maximálka by měla bý 178 km/h.
S těma číslama to budu muset nějak pořešit. Neuměl by někdo napsat takový manuál jak na to
S těma číslama to budu muset nějak pořešit. Neuměl by někdo napsat takový manuál jak na to
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Jejda co se nám tady urodilo. Ještě že je to automat. Jinak bych měl špatné spaní.
1. Jak už zde zaznělo - V čísla se "nepřepisují". Ta vrátí původní majitel při odhlášce.
2. Ty si musíš nejprve vybavit tzv. klubovou testaci na historickou původnost. O tu si zažádáš u libovolného veteránklubu, který máš v dosahu. Pro její absolvování nemusíš být jeho členem. Jen budeš platit větší poplatek a možná se Ti lehce zúží výběr, protože některé kluby testují jen pro své členy.
3. Po úspěšném absolvování klubové testace musíš kontaktovat zástupce krajské testační komise. Kontakt Ti sdělí při klubové testaci, nebo Ti jej můžu napsat i já. Na kraji si domluvíš termín prohlídky. Přivezeš auto na testaci, komise provede ekvivalent STK a pokud bude vše OX, tak vystaví průkaz HV.
4. S průkazem HV zajdeš na příslušný DI, tam si najdeš evidenci sportovních a historických vozidel, kde Ti přidělí zelená V-éčka.
5. Každý rok musíš absolvovat retestace. A to jak klubové testace u dotyčného klubu, tak i u krajské komise.
To by bylo k papírům ve stručnosti všechno. Teď k autu.
Sice jsou na něm dva cm prachu, ale i tak se zdá, že půjde o docela dobrý kus. Motor je velmi robustní s litinovým blokem a je skoro věčný. Má jednoduchou konstrukci a je velmi jednoduchý na opravy. Slabším místem je karburátor, ale to je u všech aut tohoto stáří pochopitelné. Potom často bývají ztvrdlá gufírka ventlů (opět stáří). Z mechanických věcí jsou nejchoulostivější novotexová čelní ozubená kola a někdy v důsledku nevhodného oleje bývají problémy s opotřebenýma vačkama. Automat není vyloženě záludný, ale občas umí trošku potrápit. Z tohoto pohledu není nad manuální převodovky, které jsou v podstatě věčné. Mechanické díly se jakž takž sehnat dají. Některé v normální distribuci ve značkových servisech (menší část), zbytek potom musíš sehnat a objednat u specializovaných prodejců v Německu. Na plechařinu a bižuterii rovnou zapomeň. Prakticky žádná není. Ford nemá sekci classic, jako třeba MB nebo BMW a repliky, pokud vím, nikdo nedělá. Čili se spíš objevují různé kusy jen náhodně a za příšerné ceny.
Tož hodně štěstí s tém pertinaxem.
1. Jak už zde zaznělo - V čísla se "nepřepisují". Ta vrátí původní majitel při odhlášce.
2. Ty si musíš nejprve vybavit tzv. klubovou testaci na historickou původnost. O tu si zažádáš u libovolného veteránklubu, který máš v dosahu. Pro její absolvování nemusíš být jeho členem. Jen budeš platit větší poplatek a možná se Ti lehce zúží výběr, protože některé kluby testují jen pro své členy.
3. Po úspěšném absolvování klubové testace musíš kontaktovat zástupce krajské testační komise. Kontakt Ti sdělí při klubové testaci, nebo Ti jej můžu napsat i já. Na kraji si domluvíš termín prohlídky. Přivezeš auto na testaci, komise provede ekvivalent STK a pokud bude vše OX, tak vystaví průkaz HV.
4. S průkazem HV zajdeš na příslušný DI, tam si najdeš evidenci sportovních a historických vozidel, kde Ti přidělí zelená V-éčka.
5. Každý rok musíš absolvovat retestace. A to jak klubové testace u dotyčného klubu, tak i u krajské komise.
To by bylo k papírům ve stručnosti všechno. Teď k autu.
Sice jsou na něm dva cm prachu, ale i tak se zdá, že půjde o docela dobrý kus. Motor je velmi robustní s litinovým blokem a je skoro věčný. Má jednoduchou konstrukci a je velmi jednoduchý na opravy. Slabším místem je karburátor, ale to je u všech aut tohoto stáří pochopitelné. Potom často bývají ztvrdlá gufírka ventlů (opět stáří). Z mechanických věcí jsou nejchoulostivější novotexová čelní ozubená kola a někdy v důsledku nevhodného oleje bývají problémy s opotřebenýma vačkama. Automat není vyloženě záludný, ale občas umí trošku potrápit. Z tohoto pohledu není nad manuální převodovky, které jsou v podstatě věčné. Mechanické díly se jakž takž sehnat dají. Některé v normální distribuci ve značkových servisech (menší část), zbytek potom musíš sehnat a objednat u specializovaných prodejců v Německu. Na plechařinu a bižuterii rovnou zapomeň. Prakticky žádná není. Ford nemá sekci classic, jako třeba MB nebo BMW a repliky, pokud vím, nikdo nedělá. Čili se spíš objevují různé kusy jen náhodně a za příšerné ceny.
Tož hodně štěstí s tém pertinaxem.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Nádhera. Řekl bych, že v tomhle oboru jsme, jako česká republika pěkná popelka. Ale může za to zřejmě Ford sám, že jeho auta tak nějak nejsou. Kdyby to bylo v pořádku, nebo bych věděl, že to dám dohromady (mechanicky), pak rozhodne pouze cena a místo v garáži.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Vždyť tomu nic není, automatu nic nebude, akorát bych vyměnil olej a filtry, nečistoty tam nesmí být vůbec, dále bych vyndal a vyčistil karbec a je po problémech s volnoběhem a tradá na cesty.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Jasně - problémy bych řešil až v okamžiku, kdy se skutečně objeví. Možná to chce jen pečlivou prvotní údržbu, jak píše Jelen. Mnoho zdaru s krasavcem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Psal že s toho něco vyteklo,jestli alej z automatu ,je skoro jasno...........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Podlé té fotky to nevypadá jako olej zpod převodovky .... (tedy předpokládám, že to je zadokolka ?)
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Teepee
- Příspěvky: 4300
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
To nepředpokládej, to je jasná věc. Neznáme sklon podlahy, nelze tudíž určit, jaký je to olej. A jestli teče olej ven, to ještě neznamená, že je převodovka nebo motor špatnej, ale zatím víme že netěsní. Příčin úniku a příčin příčin úniku můžou být mraky. Jak příklad hodim: Příčina úniku = vypouštěcí zátka oleje, příčina příčiny úniku = stržený závit zátky.dvk píše:Podlé té fotky to nevypadá jako olej zpod převodovky .... (tedy předpokládám, že to je zadokolka ?)
Bílý LADA a okřídlená spol.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Děkuji za cenné rady. Až se k tomu znova dostanu vemu si montérky a zalehnu.
Je to zadokolka, podlaha v garáži rovná a je to tak nějak pod motorem a převodovkou
Ještě prosím zkušené o radu: V jakém režimu převodovky a lze s autem s automatem vůbec bez nastartovaného motoru pohybovat ? Jde mi pouze o vytlačení auta z garáže a případné zatlačení nazpět. Auto má třírychlostní skříň a režimy P, R, D, N, 1, 2. Nerad bych něco zkur..l
Je to zadokolka, podlaha v garáži rovná a je to tak nějak pod motorem a převodovkou
Ještě prosím zkušené o radu: V jakém režimu převodovky a lze s autem s automatem vůbec bez nastartovaného motoru pohybovat ? Jde mi pouze o vytlačení auta z garáže a případné zatlačení nazpět. Auto má třírychlostní skříň a režimy P, R, D, N, 1, 2. Nerad bych něco zkur..l
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Zařaď tam N to je neutrál
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
P = park
R = zpátečka
D = dopředu (odřazuje si samo I, II, D)
N = neutrál
I = 1. rychlostní stupeň
II = 2. rychlostní stupeň
ale vedle té rychlostní páky bude pořadí těch symbolů jiné, odhaduji (odpředu dozadu) R P N D II I (tedy jestli si dobře vzpomínám na několik jízd s Opelem Asconou).
Na pořadí však nezáleží. Vytlačit a zatlačit auto by jsi mohl na "N".
Nedoporučuje se však auto táhnout a už vůbec ne s vypnutým motorem. Aspoň co jsem slyšel (bez záruky). L.
R = zpátečka
D = dopředu (odřazuje si samo I, II, D)
N = neutrál
I = 1. rychlostní stupeň
II = 2. rychlostní stupeň
ale vedle té rychlostní páky bude pořadí těch symbolů jiné, odhaduji (odpředu dozadu) R P N D II I (tedy jestli si dobře vzpomínám na několik jízd s Opelem Asconou).
Na pořadí však nezáleží. Vytlačit a zatlačit auto by jsi mohl na "N".
Nedoporučuje se však auto táhnout a už vůbec ne s vypnutým motorem. Aspoň co jsem slyšel (bez záruky). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Dík za reakce. A když je tam teď P a bez běžícího motoru to přeřadím na N přeřadí se to
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Ano, tyto převodovky jsou čisté mechaniky. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´