Vodní pumpa 1.7
Moderátor: Moderátoři
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Vodní pumpa 1.7
Dnes mi bylo tvrzeno že motory 1.7 mají jinou vodní pumpu.Údajně víc lopatek.Je to pravda?
M.S.
M.S.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: Vodní pumpa 1.7
V autodílech krč mají jen tuto: http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-553 ... ovina.html
A je psaná pro klasiku i 1.7
A je psaná pro klasiku i 1.7
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vodní pumpa 1.7
Měl jsem pumpu v 15ce a musel jsem koupit náhradní. Ta má oproti původní o lopatku míň a rozdíl nepozoruji, podle mě to zásadní vliv nemá.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Re: Vodní pumpa 1.7
Pre 1,7 je iná, neviem presne v čom, ale pri nasadeni klasickej na 1,7ku, sa motor prehrieva.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Vodní pumpa 1.7
Já mám na 1,7 klasickou novou pumpu a nepřehřívá se.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Vodní pumpa 1.7
No a já mám 1,2 a klasickou pumpu a taky se nic nepřehřívá.
Chce to najít katalogové číslo, jinak se nic nevyřeší. Viděli jsme několik dílů, kde bylo kolo kovové nebo plastové, nebo o lopatku víc, ale furt to může být funkčně stejný.
Chce to najít katalogové číslo, jinak se nic nevyřeší. Viděli jsme několik dílů, kde bylo kolo kovové nebo plastové, nebo o lopatku víc, ale furt to může být funkčně stejný.
Re: Vodní pumpa 1.7
Vodna pumpa ako celok:
09.98-> 2107-1307011
->09.98 21073-1307011
Vrtulka:
->09.98 0 21073-1307032
09.98-> 21213-1307030
Korpus vodnej pumpy:
2101-1307015
21073-1307015
09.98-> 2107-1307011
->09.98 21073-1307011
Vrtulka:
->09.98 0 21073-1307032
09.98-> 21213-1307030
Korpus vodnej pumpy:
2101-1307015
21073-1307015
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Vodní pumpa 1.7
Pumpa pre 1,7 ma vecie obezne kolo navyse plastove, rychlejsie zenie vodu... a zere vykon. mal som na 1500 fakt je ze chladilo to vyborne. Obezne kolo je nalisovane za tepla na hriadel tak ze po rozsypani loziska cetovala do kosa. Neopravitelna.
Re: Vodní pumpa 1.7
Ako ste si vsimli, aj korpusy su rozne, tak najskor bude zalezať od kombinacie vrtulka-korpus.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vodní pumpa 1.7
S tou záměnou možná souvisí i následující závada:
Mám 21073 na LPG.Je to pelech s kterym domydlim poslední dva měsíce a díky korozi pude do hutí.
Před cca.třemi lety mi začla jít voda do oleje a mě se nechtělo to opravovat a tak jsem tam dal jinej motor.Motor jsem tam dal v podstatě nejhorší co jsem měl.Ne že by nefungoval, ale technaři co ho měli v autě nikdy snad neměnily olej.V motoru byl všude min.1cm šmírový film.Sundat ventilový víko bylo pro silné povahy.Vyměnil sem olel za polosyntetiku (vícekráte) a po těch třech letech je motor uvnitř jako z alabastru a ani nějak moc nežere olej.A to mu dávám vobčas za uši.
Problém je od začátku s přehříváním a s tím související ztrácení se chlad.kapaliny.
Motor se přehřívá a to v extrémních situlacích.V létě to mám do naší vsi cca.3km do vostrýho kopce a v létě mi v tom po příjezdu vždy bublá.Neuvaří se to nikdy nějak moc, ale to bublání je slyšet.Bublá to i s otevřeným topením-samo že míň.
Postupně jsem udělala toto:
-vyměnil chladič, čidla, termostat
-vyčistil komplet chlad. soustavu
-přetěsnil všechny sponky
-zkontroloval činnost ventilátoru
Co mě na tom nebaví je dolévání vody.Tu kontroluji dost často a ztrácení vody je dost nevyzpytatelné.V létě, a jedu voves, nedolívám (někdy) jindy zas jedu volnou a dolívám.Prostě je to nevyzpytatelný.
Jednou sem nabalil rodinu a jel v létě na dovolenou.Táhly jsme i karavan...Sem si řikal že to nemůže vydržet tak sem nechal zapnutej ventilátor furt.Vody se po n150km neztratilo ani deci.Jen sem nemoh svítit.
Diagnostikuji to takto:
-těsnění pod hlavou načatý-ženě to na P309 dělalo to samý a jezdily s tim 4roky
-prasklá hlava
-viz výše-vim že sem pumpu měnil a korpus zustal sedumnáctkovej
-ucpaný kanálky v těsnění pod hlavou-tušim u prvního válce-je ti tip od Luďka M. už se s tím setkal
-kombinace těchto závad
Nehodlám to jekkoli řešit.Motor ty dva měsíce přežije a já to v klidu dojezdim.Teď v zimě to nebublá, ale voda se občas ztratí.Jen mě zajímají jiné názory.
M.:S
Mám 21073 na LPG.Je to pelech s kterym domydlim poslední dva měsíce a díky korozi pude do hutí.
Před cca.třemi lety mi začla jít voda do oleje a mě se nechtělo to opravovat a tak jsem tam dal jinej motor.Motor jsem tam dal v podstatě nejhorší co jsem měl.Ne že by nefungoval, ale technaři co ho měli v autě nikdy snad neměnily olej.V motoru byl všude min.1cm šmírový film.Sundat ventilový víko bylo pro silné povahy.Vyměnil sem olel za polosyntetiku (vícekráte) a po těch třech letech je motor uvnitř jako z alabastru a ani nějak moc nežere olej.A to mu dávám vobčas za uši.
Problém je od začátku s přehříváním a s tím související ztrácení se chlad.kapaliny.
Motor se přehřívá a to v extrémních situlacích.V létě to mám do naší vsi cca.3km do vostrýho kopce a v létě mi v tom po příjezdu vždy bublá.Neuvaří se to nikdy nějak moc, ale to bublání je slyšet.Bublá to i s otevřeným topením-samo že míň.
Postupně jsem udělala toto:
-vyměnil chladič, čidla, termostat
-vyčistil komplet chlad. soustavu
-přetěsnil všechny sponky
-zkontroloval činnost ventilátoru
Co mě na tom nebaví je dolévání vody.Tu kontroluji dost často a ztrácení vody je dost nevyzpytatelné.V létě, a jedu voves, nedolívám (někdy) jindy zas jedu volnou a dolívám.Prostě je to nevyzpytatelný.
Jednou sem nabalil rodinu a jel v létě na dovolenou.Táhly jsme i karavan...Sem si řikal že to nemůže vydržet tak sem nechal zapnutej ventilátor furt.Vody se po n150km neztratilo ani deci.Jen sem nemoh svítit.
Diagnostikuji to takto:
-těsnění pod hlavou načatý-ženě to na P309 dělalo to samý a jezdily s tim 4roky
-prasklá hlava
-viz výše-vim že sem pumpu měnil a korpus zustal sedumnáctkovej
-ucpaný kanálky v těsnění pod hlavou-tušim u prvního válce-je ti tip od Luďka M. už se s tím setkal
-kombinace těchto závad
Nehodlám to jekkoli řešit.Motor ty dva měsíce přežije a já to v klidu dojezdim.Teď v zimě to nebublá, ale voda se občas ztratí.Jen mě zajímají jiné názory.
M.:S
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: Vodní pumpa 1.7
potom zhod hlavu a informuj
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vodní pumpa 1.7
Nejvíc mě zajímá ta pumpa o kompatibilita s korpusem.Zaměnit to lze, ale má to nějaký vliv na funkci?Stálo by za pokus změřit přesně teplotu chlad. kapaliny s original 1,7 korpusem a pumpou a poté vyměnit pumpu za starší model a zase měřit.Jak měřit nevím, ale podle budíku bych řek že to nemá smysl.
Osobně jsem skeptický že by to v mém případě pomohlo, ale kdo ví...
M.S:
Osobně jsem skeptický že by to v mém případě pomohlo, ale kdo ví...
M.S:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238