Vodní pumpa 1.7

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od mušketýr »

Dnes mi bylo tvrzeno že motory 1.7 mají jinou vodní pumpu.Údajně víc lopatek.Je to pravda?
M.S.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Marťas »

V autodílech krč mají jen tuto: http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-553 ... ovina.html
A je psaná pro klasiku i 1.7
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od MacGyver »

Měl jsem pumpu v 15ce a musel jsem koupit náhradní. Ta má oproti původní o lopatku míň a rozdíl nepozoruji, podle mě to zásadní vliv nemá.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Cory »

Pre 1,7 je iná, neviem presne v čom, ale pri nasadeni klasickej na 1,7ku, sa motor prehrieva.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Yellow01 »

Já mám na 1,7 klasickou novou pumpu a nepřehřívá se.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od MartasBrno »

No a já mám 1,2 a klasickou pumpu a taky se nic nepřehřívá.


Chce to najít katalogové číslo, jinak se nic nevyřeší. Viděli jsme několik dílů, kde bylo kolo kovové nebo plastové, nebo o lopatku víc, ale furt to může být funkčně stejný.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Cory »

Vodna pumpa ako celok:

09.98-> 2107-1307011
->09.98 21073-1307011

Vrtulka:
->09.98 0 21073-1307032
09.98-> 21213-1307030

Korpus vodnej pumpy:
2101-1307015
21073-1307015
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Dusan »

Pumpa pre 1,7 ma vecie obezne kolo navyse plastove, rychlejsie zenie vodu... a zere vykon. mal som na 1500 fakt je ze chladilo to vyborne. Obezne kolo je nalisovane za tepla na hriadel tak ze po rozsypani loziska cetovala do kosa. Neopravitelna.
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Míra151 »

dal jsem na 1,7 pumpu z 1500 a nic se neděje, nepozoruji žádnou změnu
Obrázek
Obrázek
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Cory »

Ako ste si vsimli, aj korpusy su rozne, tak najskor bude zalezať od kombinacie vrtulka-korpus.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od mušketýr »

S tou záměnou možná souvisí i následující závada:
Mám 21073 na LPG.Je to pelech s kterym domydlim poslední dva měsíce a díky korozi pude do hutí.
Před cca.třemi lety mi začla jít voda do oleje a mě se nechtělo to opravovat a tak jsem tam dal jinej motor.Motor jsem tam dal v podstatě nejhorší co jsem měl.Ne že by nefungoval, ale technaři co ho měli v autě nikdy snad neměnily olej.V motoru byl všude min.1cm šmírový film.Sundat ventilový víko bylo pro silné povahy.Vyměnil sem olel za polosyntetiku (vícekráte) a po těch třech letech je motor uvnitř jako z alabastru a ani nějak moc nežere olej.A to mu dávám vobčas za uši.
Problém je od začátku s přehříváním a s tím související ztrácení se chlad.kapaliny.
Motor se přehřívá a to v extrémních situlacích.V létě to mám do naší vsi cca.3km do vostrýho kopce a v létě mi v tom po příjezdu vždy bublá.Neuvaří se to nikdy nějak moc, ale to bublání je slyšet.Bublá to i s otevřeným topením-samo že míň.
Postupně jsem udělala toto:
-vyměnil chladič, čidla, termostat
-vyčistil komplet chlad. soustavu
-přetěsnil všechny sponky
-zkontroloval činnost ventilátoru
Co mě na tom nebaví je dolévání vody.Tu kontroluji dost často a ztrácení vody je dost nevyzpytatelné.V létě, a jedu voves, nedolívám (někdy) jindy zas jedu volnou a dolívám.Prostě je to nevyzpytatelný.
Jednou sem nabalil rodinu a jel v létě na dovolenou.Táhly jsme i karavan...Sem si řikal že to nemůže vydržet tak sem nechal zapnutej ventilátor furt.Vody se po n150km neztratilo ani deci.Jen sem nemoh svítit.
Diagnostikuji to takto:
-těsnění pod hlavou načatý-ženě to na P309 dělalo to samý a jezdily s tim 4roky
-prasklá hlava
-viz výše-vim že sem pumpu měnil a korpus zustal sedumnáctkovej
-ucpaný kanálky v těsnění pod hlavou-tušim u prvního válce-je ti tip od Luďka M. už se s tím setkal
-kombinace těchto závad
Nehodlám to jekkoli řešit.Motor ty dva měsíce přežije a já to v klidu dojezdim.Teď v zimě to nebublá, ale voda se občas ztratí.Jen mě zajímají jiné názory.
M.:S
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od Cory »

potom zhod hlavu a informuj :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodní pumpa 1.7

Příspěvek od mušketýr »

Nejvíc mě zajímá ta pumpa o kompatibilita s korpusem.Zaměnit to lze, ale má to nějaký vliv na funkci?Stálo by za pokus změřit přesně teplotu chlad. kapaliny s original 1,7 korpusem a pumpou a poté vyměnit pumpu za starší model a zase měřit.Jak měřit nevím, ale podle budíku bych řek že to nemá smysl.
Osobně jsem skeptický že by to v mém případě pomohlo, ale kdo ví...
M.S:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“