Systém AXTEC bol najrozšírenejší okolo roku 1995, možno aj skor, maximálne so roku 1996, potom prisli 1,7SPi. AXTEC obsahuje spustu hadičiek, RJ pod sedadlom spolujazdca, bezkontaktný rozdelovač, lambda sondu, katalyzátor a karburátor Solex, ktorý má 2 cievky riadiace bohatosť a jednu cievku ako ventil volnobehu. Pozor, netreba si to mýliť s klasickym karburatorom Solex, ktory neobsahuje riadiacu elektroniku a funguje ako klasicky karb.
Jo, má pravdu. Karbecové auto nějak jede téměř vždy, bez ohledu na kulturu chodu, emise, životnost motoru. Otázka je, jestli je lepší muset auto opravovat kvalifikovaně, nebo jezdit za dvanáct litrů, nebo podpalovat ventily a propalovat písty. Zde každý svého štěstí strojvůdcem
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
Čau netuší někdo zda se dávalo originální autorádio do 2105 něco kolem roku 1984 nebo nějaké ruské dobové a dávali se nějaké originální alu. kola nebo něco dobového?
Pozn. moderátora: příspěvky netřeba dublovat! Už jsi si založil vlastní téma. L.
Lada 2105 1300 r.v. 1984
Škoda 120L r.v. 1978
Škoda 100 1974
Audi A6 Allroad 2,5TDI r.v. 2002
VW Transporter T4 2,5TDI r.v. 1998
"Hranatci jsou ušlechtilé zázraky sovětské techniky, jež vznikly šlechtěním jich samotných speciálně vyšlechtěnými sovětskými inženýri, k tomuto účelu určenými. "